Случва се извън града към 2300 2500 оборота както ускорява савсем леко се усеща как всеедно се натиска леко спирачка после пак трагва едвам забележимо е, но преди несам забелязвал да прави така от лоша нафта (туби) възможно ли е, турбирана ?? егр съм му извадил вакума отдавна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД 100 леко забива муцуна при обороти
Collapse
X
-
Re: ТД 100 леко забива муцуна при обороти
Mystikal написа:Случва се извън града към 2300 2500 оборота както ускорява савсем леко се усеща как всеедно се натиска леко спирачка после пак трагва едвам забележимо е, но преди несам забелязвал да прави така от лоша нафта (туби) възможно ли е, турбирана ?? егр съм му извадил вакума отдавна
Коментар
-
Mystikal написа:а за егр клапана днеска с две отверки го понатиснах отдолу кадето е една кръгла част която е на оста на клапана и се смъкна малко още надолу така трябва да е затворил напълно мисляFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Mystikal написа:а за егр клапана днеска с две отверки го понатиснах отдолу кадето е една кръгла част която е на оста на клапана и се смъкна малко още надолу така трябва да е затворил напълно мисляFiat Bravo TD100
Коментар
-
проблема почна да се появява по често и вече трябва да предприема да го оправя значи губи мощост на 4 5 предавка след 2100 оборота най вече на баиг нагоре когато трябва повече да натисна педала на гаста за секунда губи после тръгва и така все едно прекъсва или не и стига нафта по скоро отколкото въздух иначе си работи добре не трака не пуши градско не се усеща този проблемможе ли да е от цедка в резевоара, катализатор и дано не е само турбо компенсаторFiat Bravo TD100
Коментар
-
по проблема
Здравейте колеги!Аз се върнах от Испания с Bravo TD100 преди месец! Там му правиха профилактика на турбо пътищата всичко е почистено + кулера! Въздушен филтър нов! Така обче от седмица и при мен се наблюдава този ефект!Аз мисля че е от горивото но - ГОРИВЕН ФИЛТЪР сменен, турбото пълни както трябва имам буст метър!Когато подам много газ на по-висока предавка светва червената лампичка на таблото ( тази дюзичката) и колата се спъва, върви на притласъци, обаче ако подавам по-плавно газ, не го прави - но от две седмици се увеличи много - на празен ход оборотите не мърдат работи спокойно без да тресе или мърда! Моля дайте съвет, какво да правим при такъв проблем!Може ли да го прави от ЕГР-клапана!? ? ? Моето мнение е, че не стига достатъчно говриво - помпата е изправна не тече гориво от нея, проверих и въздух не гълта - маркучетата са здрави!Благодаря предварително на всички!Поздрави - Тони!
Коментар
-
Mystikal написа:проблема почна да се появява по често и вече трябва да предприема да го оправя значи губи мощост на 4 5 предавка след 2100 оборота най вече на баиг нагоре когато трябва повече да натисна педала на гаста за секунда губи после тръгва и така все едно прекъсва или не и стига нафта по скоро отколкото въздух иначе си работи добре не трака не пуши градско не се усеща този проблемможе ли да е от цедка в резевоара, катализатор и дано не е само турбо компенсаторFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега много я търсих тази тема за почистване на цедката , но неможах да я намеря , може ли да пуснеш едно линкче да я погледна , че и аз май натам съм тръгнал , само че на Мареята? МерсиFiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар