Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

аман от майстори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    аман от майстори

    Здравейте приятели! Много се радвам, че вече съм член на този готин форум, защото досега съм прочел оттук много полезни неща и смятам, че няма нищо лошо в това човек като не знае нещо да попита. Та значи имам фиат пунто 1.9 2000 година, голяма кукла е и голяма бегачка, но голям проблем с нашите майстори, имам чувството, че разбират до там . развий болт - завий болт. Преди година имах нещастието, излизайки от едно много закътано кръстовище да ме подбере един камион, в резултат на което бях със смачкан калник, счупен фар, повреден климатик, смачкан капак, слава богу без наранявания по двигателя. И оттам се започнаха моите мъки. Майсторът, който поправя колата взе сума ти пари, а като ми я върна се оказа, че само е оправил капака, боядисал го е, заедно с двата калника, каза, че е опъвал колонки някакви, защото колата била усукана, нещо подобно, сложил стари фарове и колата ми е без климатик. Може би ще кажете ама сам си си виновен, кажете ми каква вина имам аз, в това че съм се доверил на майстора. Не всеки разбира от коли. А сега друго двайсе, пукна се картера, завариха го, сложиха ново масло и всичко необходимо, ходих до Велико Търново всичко бе ОК отначало като, че ли колата нямаше тяга, на връщане се отпуши и си работеше супер, но куриоза бе на другия ден. Излизам с нея и тя просто спира, угасва и спира. Леле ами ако това беше се случило по пътя за Търново. Обаждам се на майстора,този е втори майстор, не оня от катастрофата, да не би нещо картера да не сме дотаманили, вече човек се чуди какво да мисли, той я взе в сервиза, държа я цял ден върна ми взе ми пари - този път за грешка в компютъра, излязох пак с колата и след 4 километра тя пак спря, извиках пак този МАЙСТОР и той размести две бушончета и колата запали. Отидох до друг майстор, да изчисти евентуални грешки в компютъра, той каза, че е има нарушена маса на обема на въздушния поток и сензора е повреден, че има рециркулация на изгорелите газове. Въпросът ми е възможно ли е проблемите и грешките които отчита компютара да са от цялостното побългаряване на пунтото, имайки предвид, че е без климатик. Това ми е първата кола, затова ме е страх да се ровичкам из нея, още повече тази електроника дето я има, затова и спазвам принципа плати на майстора, ама то много гладни тези майстори бе.
    FIAT4O

    #2
    За да угасва когато си иска или няма нафта в помпата или компютъра я гаси!!!Помпата ти е с изцяло електронно управление и ако нещо не му хареса на компа просто я гаси.Иска преглед от диагностик с известни познания за модела.От дебитомер няма да угасне нито пък от ЕГР.Причината е другаде но къде не знам!Успех!

    Коментар


      #3
      ого

      specialista написа:
      За да угасва когато си иска или няма нафта в помпата или компютъра я гаси!!!Помпата ти е с изцяло електронно управление и ако нещо не му хареса на компа просто я гаси.Иска преглед от диагностик с известни познания за модела.От дебитомер няма да угасне нито пък от ЕГР.Причината е другаде но къде не знам!Успех!
      Здравей колега,при мен беше същият проблем,оказа се датчик на коляновия вал и specialista много ми помогна,много разбира.

      Коментар


        #4
        проблеми с километража

        имам автомобил фиат пунто 2000 1.9, този път проблема е в това: километража не работи, оборотомера не показва нищо и преди като подгрявах се чуваше един звук, който ме известяваше, че колата е подгряла, случвало ли ви си е това и от какво може да се получи, карах я на майстор, той уж махна няколко грешки от компа, но каза, че не може да махне другите, а уж много го хвалят
        FIAT4O

        Коментар

        Working...
        X