До днес както всичко беше наред и си палих без проблем,паркирах поразходих се 4-5 часа и се качвам паля и точно врътна 2 пъти и уж запали и изгасна.Завъртях пак и пак същото уж запали и загасна.Пробвах 3-ти път завъртях пак и въртя сигурно 30 сек с натиснат педал на газта и чак тогава вече запали.След като тръгнах вече нямаше проблеми.Върви си нормално и двигателя работи нормално.Като паркирах я загасих и после я запалих веднага и нямаше проблем но след час и половина,отново същото.Горивния ми филтър е на 27 хил.километра.Какъв е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
Няма да е от филтъра проблема, отсега ти казвам. Борим подобен проблем с друг автомобил вече няколко месеца. 1. Помпа - отремонтирана, защото имаше лек теч. Направена е правилна центровка и т.н.2. Нов филтър3. Поставени обратни клапани на горивото4. Проверени маркучи. Поставен е и прозрачен такъв за да се види, дали има въздух. Еми няма.5. Сменени подгревни свещи.6. Проверено е релето за подгряване, дори е подгрявано директно за около 20сек.Резлтата, е че сутрешният старт не става без газ и изпушва много бяло. Дори да запали без гас, се тресе цялата, очевидно някой цилиндър не работи. Пипнеш ли газта, всичко спи. Нито завишен разход нито нищо. Колага не харчи масло и антифриз не изчезва.Шах и мат. Дано при теб е нещо по-просто, но тук проблема може да е в самият двг.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Provider, майсторите ги остави за накрая. Както са ти подсказали по нагоре, смени филтъра, обезвъздуши хубаво, даже ако искаш сложи и прозрачен маркуч за да виждаш какво става по тръбите и покараи така за проба няколко дена. Ако и тогава продължава....отиваш при майстор защото нащата стават сериозни.П.П. Имал см горе долу същия проблем, доста въртене на стартер, нестабилна работа и т.н. но палеше от първия път. Проблемът беше, че гълташе въздух. След отстраняването на проблема всичко се оправи. Колата ми със същия мотор като при теб 1.7 ТД.ПоздравиFIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Danchojn написа:Няма да е от филтъра проблема, отсега ти казвам. Борим подобен проблем с друг автомобил вече няколко месеца. 1. Помпа - отремонтирана, защото имаше лек теч. Направена е правилна центровка и т.н.2. Нов филтър3. Поставени обратни клапани на горивото4. Проверени маркучи. Поставен е и прозрачен такъв за да се види, дали има въздух. Еми няма.5. Сменени подгревни свещи.6. Проверено е релето за подгряване, дори е подгрявано директно за около 20сек.Резлтата, е че сутрешният старт не става без газ и изпушва много бяло. Дори да запали без гас, се тресе цялата, очевидно някой цилиндър не работи. Пипнеш ли газта, всичко спи. Нито завишен разход нито нищо. Колага не харчи масло и антифриз не изчезва.Шах и мат. Дано при теб е нещо по-просто, но тук проблема може да е в самият двг.
Коментар
-
Дано колегата не се сърди, но ще е полезно и за него.Бях пуснал тема по въпроса, там също обсъждахме. Автомобила е Пежо 306 1.9 чист дизел. Помпа Лукас. Не разбирам нищо от дизеловите помпи, автомобила беше в специализиран за целта сервиз. Освен ако може да дадеш сламки от къде да чета и да се ограмотявам, че отидоха сумати пари вече.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ето я и темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ледното мнение, че всичко е наред беше заблуждаващо, забравил съм да пиша за което се извинявам. Или просто нещо ни върти номера, но след центровката наистина е по-добре но не и както трябва да бъде.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така,стана ми ясно,проблема е в помпата,а дали ще може да се отстрани със реглаж нога само да гадая.Не може да си оправи порцията от пускова към работна.Едната се изключва а другата я няма.Снимай моля ти се тази помпа искам да видя имали по нея ел.управление!Този човек дето сменя уплътненията има ли стенд?Стендова ли помпата?Ако не е значи я е разглобил и сглобил и ако е имало някакъв проблем то той е останал наличен!!!Успех!!!
Коментар
-
Ок, ще снимам и утре ще кача снимка. Но що се отнася до електроника, едно единствено кабелче влиза. Смениха също един датчик, който го нарекоха смукач и е монтиран при горивния филтър. Що се отнася до стенд, УЖ на стенд е правена. Наистина има подобрение след това, ама думите на майстора били - трябва да се поизчисти малко помпата и ще се оправи, че досега не е била както трябва. Смях в залата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Проблем с подобни симптоми
FIAT Stilo 1.9 JTD 2003г.. Жена ми тръгва и след 100м колата загасва. Пали нормално при всеки опит и след около 15-20сек. загасва.Междувременно не реагира с повишаване на оборотите при натискане на педала на газта, а това дори я гаси по-бързо.Преди това не сме забелязали каквито и да е проблеми като непостоянни обороти или гаснене.Горивният филтър е сменен преди 3 месеца (3000км), заедно с масло, възд. филтър и ангр. ремък.Не светят необичайни лампи по таблото и си чек-ва ОК.През нощта валя порой, но всичко под капака изглежда сухо.Какъв може да е проблемът?Благодаря предварително на всички, които ми дадат някаква информация
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар