Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    До днес както всичко беше наред и си палих без проблем,паркирах поразходих се 4-5 часа и се качвам паля и точно врътна 2 пъти и уж запали и изгасна.Завъртях пак и пак същото уж запали и загасна.Пробвах 3-ти път завъртях пак и въртя сигурно 30 сек с натиснат педал на газта и чак тогава вече запали.След като тръгнах вече нямаше проблеми.Върви си нормално и двигателя работи нормално.Като паркирах я загасих и после я запалих веднага и нямаше проблем но след час и половина,отново същото.Горивния ми филтър е на 27 хил.километра.Какъв е проблема?
    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

    No one ever really dies

    #2
    Не мислиш ли че ни вкарваш в твоя филм без време?27000 км. за филтър не са малко!! Системата е разхермитизирана и горивото се връща в резервоара!За това пали трудно!Успех!

    Коментар


      #3
      Значи с две думи да си сменя филтъра??Това е проблема,така ли?Sorry но това ми е първата кола и на нея се уча,а като отидеш на майстор той не ти преподава уроци
      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

      No one ever really dies

      Коментар


        #4
        Provider написа:
        Значи с две думи да си сменя филтъра??Това е проблема,така ли?Sorry но това ми е първата кола и на нея се уча,а като отидеш на майстор той не ти преподава уроци
        Не твърдя че това е проблема но определено няма гориво е в помпата!Причини колкото щеш !Успех!

        Коментар


          #5
          Утре като я закарам в сервиза какво да кажа на майстора,първо да ми смени филтъра?Какви други можа да са причините?
          Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
          Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

          No one ever really dies

          Коментар


            #6
            Слушай какво ти казва Specialista-смени филтъра и няма да имаш ядове.Аз ги сменям на 5-6 х.км,щото с нашата хубава нафта....
            PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
            Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

            Коментар


              #7
              Няма да е от филтъра проблема, отсега ти казвам. Борим подобен проблем с друг автомобил вече няколко месеца. 1. Помпа - отремонтирана, защото имаше лек теч. Направена е правилна центровка и т.н.2. Нов филтър3. Поставени обратни клапани на горивото4. Проверени маркучи. Поставен е и прозрачен такъв за да се види, дали има въздух. Еми няма.5. Сменени подгревни свещи.6. Проверено е релето за подгряване, дори е подгрявано директно за около 20сек.Резлтата, е че сутрешният старт не става без газ и изпушва много бяло. Дори да запали без гас, се тресе цялата, очевидно някой цилиндър не работи. Пипнеш ли газта, всичко спи. Нито завишен разход нито нищо. Колага не харчи масло и антифриз не изчезва.Шах и мат. Дано при теб е нещо по-просто, но тук проблема може да е в самият двг.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Provider, майсторите ги остави за накрая. Както са ти подсказали по нагоре, смени филтъра, обезвъздуши хубаво, даже ако искаш сложи и прозрачен маркуч за да виждаш какво става по тръбите и покараи така за проба няколко дена. Ако и тогава продължава....отиваш при майстор защото нащата стават сериозни.П.П. Имал см горе долу същия проблем, доста въртене на стартер, нестабилна работа и т.н. но палеше от първия път. Проблемът беше, че гълташе въздух. След отстраняването на проблема всичко се оправи. Колата ми със същия мотор като при теб 1.7 ТД.Поздрави
                FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  Няма да е от филтъра проблема, отсега ти казвам. Борим подобен проблем с друг автомобил вече няколко месеца. 1. Помпа - отремонтирана, защото имаше лек теч. Направена е правилна центровка и т.н.2. Нов филтър3. Поставени обратни клапани на горивото4. Проверени маркучи. Поставен е и прозрачен такъв за да се види, дали има въздух. Еми няма.5. Сменени подгревни свещи.6. Проверено е релето за подгряване, дори е подгрявано директно за около 20сек.Резлтата, е че сутрешният старт не става без газ и изпушва много бяло. Дори да запали без гас, се тресе цялата, очевидно някой цилиндър не работи. Пипнеш ли газта, всичко спи. Нито завишен разход нито нищо. Колага не харчи масло и антифриз не изчезва.Шах и мат. Дано при теб е нещо по-просто, но тук проблема може да е в самият двг.
                  Опиши ми колата и модела на помпата! За мен това е класически случай на не добре свършена работа. Ще ти кажа повече ако и ти споделиш подробности!Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    Дано колегата не се сърди, но ще е полезно и за него.Бях пуснал тема по въпроса, там също обсъждахме. Автомобила е Пежо 306 1.9 чист дизел. Помпа Лукас. Не разбирам нищо от дизеловите помпи, автомобила беше в специализиран за целта сервиз. Освен ако може да дадеш сламки от къде да чета и да се ограмотявам, че отидоха сумати пари вече.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Ето я и темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ледното мнение, че всичко е наред беше заблуждаващо, забравил съм да пиша за което се извинявам. Или просто нещо ни върти номера, но след центровката наистина е по-добре но не и както трябва да бъде.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Така,стана ми ясно,проблема е в помпата,а дали ще може да се отстрани със реглаж нога само да гадая.Не може да си оправи порцията от пускова към работна.Едната се изключва а другата я няма.Снимай моля ти се тази помпа искам да видя имали по нея ел.управление!Този човек дето сменя уплътненията има ли стенд?Стендова ли помпата?Ако не е значи я е разглобил и сглобил и ако е имало някакъв проблем то той е останал наличен!!!Успех!!!

                        Коментар


                          #13
                          Ок, ще снимам и утре ще кача снимка. Но що се отнася до електроника, едно единствено кабелче влиза. Смениха също един датчик, който го нарекоха смукач и е монтиран при горивния филтър. Що се отнася до стенд, УЖ на стенд е правена. Наистина има подобрение след това, ама думите на майстора били - трябва да се поизчисти малко помпата и ще се оправи, че досега не е била както трябва. Смях в залата.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Проблем с подобни симптоми

                            FIAT Stilo 1.9 JTD 2003г.. Жена ми тръгва и след 100м колата загасва. Пали нормално при всеки опит и след около 15-20сек. загасва.Междувременно не реагира с повишаване на оборотите при натискане на педала на газта, а това дори я гаси по-бързо.Преди това не сме забелязали каквито и да е проблеми като непостоянни обороти или гаснене.Горивният филтър е сменен преди 3 месеца (3000км), заедно с масло, възд. филтър и ангр. ремък.Не светят необичайни лампи по таблото и си чек-ва ОК.През нощта валя порой, но всичко под капака изглежда сухо.Какъв може да е проблемът?Благодаря предварително на всички, които ми дадат някаква информация

                            Коментар


                              #15
                              Без да го твърдя,мисля че проблема е в помпата в резервоара.Няма как да съм сигурен просто по описания проблем на там клонят везните.Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X