Сега по моята тема Вчера я закарах на майстор,смени ми горивния филтър и един клапан който е точно над филтъра,не знам как се казва.Проблема се оправи,ремонта ми излезе 60 лв,и съм доволен.Но днес сутринта паркирам и гледам,тече ми нафта точно от помпата.Направо ми притъпя.Обадих се на майстора и му казах.Така и така нищо не ми течеше преди смяната,кво става.Закарах му колата,свали тръбата над двигателя и ми подмени маркуча на обратната нафта,че беше цъфнал и още един който също беше цъфнал и скобата му се беше преебала.Запалих,работи,давах газ нито една капчица.И сега вече пак всичко е наред :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
Provider написа:Сега по моята тема Вчера я закарах на майстор,смени ми горивния филтър и един клапан който е точно над филтъра,не знам как се казва.Проблема се оправи,ремонта ми излезе 60 лв,и съм доволен.Но днес сутринта паркирам и гледам,тече ми нафта точно от помпата.Направо ми притъпя.Обадих се на майстора и му казах.Така и така нищо не ми течеше преди смяната,кво става.Закарах му колата,свали тръбата над двигателя и ми подмени маркуча на обратната нафта,че беше цъфнал и още един който също беше цъфнал и скобата му се беше преебала.Запалих,работи,давах газ нито една капчица.И сега вече пак всичко е наред :DPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Проблемът със STILO 1.9 JTD което гасне е разрешен
Пиша за решението на моя проблем със Стилото, което палеше безпроблемно и се гасеше само след няколко секунди.Оказа се, че запушването не е отпред, ами е отзад Запушен беше филтърът за фини частици, който е в гърнето.Обясниха ми, че се случвало при влажно време (по-често през зимата) да се запуши изведнъж съвсем.Сега го махнаха и колата работи нормално... дано това не е проблем (освен екологичен, но в БГ сме извън всякакви норми на фин прах и бездруго).
Коментар
-
Аз имам пак въпрос след като отрязах цъфналия карай на маркуча за обратната нафта и спря да ми тече колата,карах така 2 дни може и по малко и снощи забелязах че пак тече.Смисъл то си капе отдолу от помпата все едно.Погледнах същия маркуч и пак се беше цепнал накрая.Отрязах го наново и го набих с триста зора.Проблема се реши,минах 200 км извънградско и няма капка,но ми се иска да си купя нов.Откъде да си вземе,и трябва ли на загасена кола като се разкачи този маркуч и се сложи отново да се обезвъздушава или нещо такова специфично?Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар