Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сега по моята тема Вчера я закарах на майстор,смени ми горивния филтър и един клапан който е точно над филтъра,не знам как се казва.Проблема се оправи,ремонта ми излезе 60 лв,и съм доволен.Но днес сутринта паркирам и гледам,тече ми нафта точно от помпата.Направо ми притъпя.Обадих се на майстора и му казах.Така и така нищо не ми течеше преди смяната,кво става.Закарах му колата,свали тръбата над двигателя и ми подмени маркуча на обратната нафта,че беше цъфнал и още един който също беше цъфнал и скобата му се беше преебала.Запалих,работи,давах газ нито една капчица.И сега вече пак всичко е наред :D
    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

    No one ever really dies

    Коментар


      #17
      Provider написа:
      Сега по моята тема Вчера я закарах на майстор,смени ми горивния филтър и един клапан който е точно над филтъра,не знам как се казва.Проблема се оправи,ремонта ми излезе 60 лв,и съм доволен.Но днес сутринта паркирам и гледам,тече ми нафта точно от помпата.Направо ми притъпя.Обадих се на майстора и му казах.Така и така нищо не ми течеше преди смяната,кво става.Закарах му колата,свали тръбата над двигателя и ми подмени маркуча на обратната нафта,че беше цъфнал и още един който също беше цъфнал и скобата му се беше преебала.Запалих,работи,давах газ нито една капчица.И сега вече пак всичко е наред :D
      Браво, че при теб нещата са се оправили. Въпросният датчик е сменен и при пежото, но няма резултат.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Ето и снимките на пежото. Вчера следобед, след 8 часа престой, едвам е запалила.
        Прикачени файлове
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Сега разбрах, че сутринта не е искала да запали изобщо. Пет опита без успех и стои пред блока.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Проблемът със STILO 1.9 JTD което гасне е разрешен

            Пиша за решението на моя проблем със Стилото, което палеше безпроблемно и се гасеше само след няколко секунди.Оказа се, че запушването не е отпред, ами е отзад Запушен беше филтърът за фини частици, който е в гърнето.Обясниха ми, че се случвало при влажно време (по-често през зимата) да се запуши изведнъж съвсем.Сега го махнаха и колата работи нормално... дано това не е проблем (освен екологичен, но в БГ сме извън всякакви норми на фин прах и бездруго).

            Коментар


              #21
              Аз имам пак въпрос след като отрязах цъфналия карай на маркуча за обратната нафта и спря да ми тече колата,карах така 2 дни може и по малко и снощи забелязах че пак тече.Смисъл то си капе отдолу от помпата все едно.Погледнах същия маркуч и пак се беше цепнал накрая.Отрязах го наново и го набих с триста зора.Проблема се реши,минах 200 км извънградско и няма капка,но ми се иска да си купя нов.Откъде да си вземе,и трябва ли на загасена кола като се разкачи този маркуч и се сложи отново да се обезвъздушава или нещо такова специфично?
              Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
              Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

              No one ever really dies

              Коментар


                #22
                По всички магазини за авто-части имат такива маркучи, стандартен размер са. Обикновено не не необходимо обезъздушаване след смяна на тези маркучи, но ще си покаже.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар

                Working...
                X