Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за fiat stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за fiat stilo

    Здравейте колеги,имам фиат стило комби 2005 година от 3 години (купих го на 2години и 6 месеца на 78 000 км с клима) карам си го и му сменям маслото(Selenia 5W 40) и гумите , но наскоро забелязах следното хвърля ми масло(преди не ми хвърляше) казват че може да е от турбото,ходих на майстор той ми каза ,че ми е рядко маслото да го сменя с 10W 40 ,за да видим дали е от турбото - така каза майстора,вчера пък един друг ми каза да не го сменявам,че е по-добре с пълна синтетика да карам до 200 000 км .Колата сега е на 131 500 или 134 500 км (ще погледна довечера)кажете си мнението и дайте компетентен съвет ако сте се сбъсквали с подобно нещо?Иначе колата си върви идеално нямам оплаквания "да чукна на дърво" .п.п. Днес се регистрирах- здравейте на всички
    Fiat Stilo 1.9 JTD - 2005

    #2
    Е от къде го хвърля това масло ?Може да е от 20 места поне.Как пък набедиха моментално турбината?
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    Коментар


      #3
      Здрасти Покрайна,как е във Видинско горещо ли е?Опиши подробно проблема,не спестявай нищо!Така само ще ни помогнеш да си го представим.Успех!

      Коментар


        #4
        Ето така изглежда проблем няма карам си колата работи тихо, просто преди тук не хвърляше масло бе чисто .
        Fiat Stilo 1.9 JTD - 2005

        Коментар


          #5
          Според мен,това няма как да е от турбото и да пуска масло,то няма да го хвърля по мотора.Според мен е възможно капака на клапаните,да иска леко притягане или нова гарнитура.Немога по друг начин да си обсня,какво аджаба прави това масло там.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Колко струва нова гарнитура (качествена ) и смяната ?
            Fiat Stilo 1.9 JTD - 2005

            Коментар


              #7
              Между 13лв и 18лв като гледам в сайта на axm-auto.Качествени нямам представа кои са,все гума е за мен.Но и най-скъпата да вземеш,няма да олекне джоба,чак толкова.Стига приблема да е в нея.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                Трудно ли се сменя и колко горе долу за работа ще ми вземат ориентировъчно?
                Fiat Stilo 1.9 JTD - 2005

                Коментар


                  #9
                  Това трябва да ти каже някой голега с ЖТД.Нямам наблюденя под капака на кола с този мотор.Но то можеш да си махнеш кората на мотора и да огледаш как тоят работите.По принцип,тази манипулация не би трябвало да е трудна,защото е най-отгоре и съответно лесен достъп.Поне на ТД-та,капака на клапаните се държи на 6 болта с глава за еврейска звезда и нищо повече.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #10
                    Е добре де, няма ли да се престрашиш и да свалиш декоративния капак над мотора и да ни покажеш от къде наистина тече това масло????Успех!!!

                    Коментар


                      #11
                      За мен това е от тротълбодито. Обикновено се стича от болтовете на въздуховода. В черното клапанче,отдолу влиза маркуче,виж да не е излязло.Може би и почистване на интеркулера.
                      Прикачени файлове
                      STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                      Коментар


                        #12
                        Ако карам така проблем ли е ,докато се установи точно какво да му прегледам?
                        Fiat Stilo 1.9 JTD - 2005

                        Коментар


                          #13
                          pokraina написа:
                          Ако карам така проблем ли е ,докато се установи точно какво да му прегледам?
                          Карам 1.9 jtd и при мен е горе-долу така - няма никакъв проблем загубата е минимална. Преди време се впрегнах доста като видях това омасляване и посветих цял уикенд да видя от къде идва цялата тази гадост и установих, че е от лоша сепарация на картерните газове. Маркуча си влиза директно в смукателния тракт, от там в интеркулъра и избива чак горе. Разкачих всичко, свалих кулъра и очаквах да е пълен с масло - нищо подобно - имаше 20-30 млл. Просто това малко количество маслен дестилат, понеже въздушния тракт е под налягане от турбината успява да го развихри навсякъде и където види пролука избива. Направих проба - откачих маркуча на картерните газове и му нахлузих едно малко тубенце за да видя какво количество масло ще се събере... Е за една смяна на масло колкото две супени лъжици После реших да го извадя да си виси свободно, а дупката запуших с тапа и се реши проблема. Има и вероятност (по-малка) да ти изпуска гарнитурат на капака на клапаните, но и това да е загубата е нищожна.
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            #14
                            Спасението е нов "тротъл боди". Леглата на оста на която е закрепена клапата са износени и от там изпуска.Дефекта не е обвързан нито с турбото,нито с гарнитурата на капака или главата. Омасляването е от картерните газове,които са вкарани преди турбината. Има колеги от форума,които са елиминирали оста и клапата и са затапили леглата.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Винаги ме е дразнело като под капак на кола двигателя в мизерно състояние. Колега ,махни капака над двигателя и отиди на пароструйка да ти измият двигателя и около него да лъсне . Така ще имаш възможност като покараш някой и друг километър да видиш от къде сълзи това масло и да си отстраниш проблема . Като си махна кората над двигателя то гледката е такава. :D
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар

                              Working...
                              X