Здравейте колеги,имам фиат стило комби 2005 година от 3 години (купих го на 2години и 6 месеца на 78 000 км с клима) карам си го и му сменям маслото(Selenia 5W 40) и гумите , но наскоро забелязах следното хвърля ми масло(преди не ми хвърляше) казват че може да е от турбото,ходих на майстор той ми каза ,че ми е рядко маслото да го сменя с 10W 40 ,за да видим дали е от турбото - така каза майстора,вчера пък един друг ми каза да не го сменявам,че е по-добре с пълна синтетика да карам до 200 000 км .Колата сега е на 131 500 или 134 500 км (ще погледна довечера)кажете си мнението и дайте компетентен съвет ако сте се сбъсквали с подобно нещо?Иначе колата си върви идеално нямам оплаквания "да чукна на дърво" .п.п. Днес се регистрирах- здравейте на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за fiat stilo
Collapse
X
-
Според мен,това няма как да е от турбото и да пуска масло,то няма да го хвърля по мотора.Според мен е възможно капака на клапаните,да иска леко притягане или нова гарнитура.Немога по друг начин да си обсня,какво аджаба прави това масло там.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Между 13лв и 18лв като гледам в сайта на axm-auto.Качествени нямам представа кои са,все гума е за мен.Но и най-скъпата да вземеш,няма да олекне джоба,чак толкова.Стига приблема да е в нея.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Това трябва да ти каже някой голега с ЖТД.Нямам наблюденя под капака на кола с този мотор.Но то можеш да си махнеш кората на мотора и да огледаш как тоят работите.По принцип,тази манипулация не би трябвало да е трудна,защото е най-отгоре и съответно лесен достъп.Поне на ТД-та,капака на клапаните се държи на 6 болта с глава за еврейска звезда и нищо повече.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
pokraina написа:Ако карам така проблем ли е ,докато се установи точно какво да му прегледам?Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Спасението е нов "тротъл боди". Леглата на оста на която е закрепена клапата са износени и от там изпуска.Дефекта не е обвързан нито с турбото,нито с гарнитурата на капака или главата. Омасляването е от картерните газове,които са вкарани преди турбината. Има колеги от форума,които са елиминирали оста и клапата и са затапили леглата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Винаги ме е дразнело като под капак на кола двигателя в мизерно състояние. Колега ,махни капака над двигателя и отиди на пароструйка да ти измият двигателя и около него да лъсне . Така ще имаш възможност като покараш някой и друг километър да видиш от къде сълзи това масло и да си отстраниш проблема . Като си махна кората над двигателя то гледката е такава. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар