Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вода в маслото браво тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вода в маслото браво тд100

    Здравейте.Имам браво тд100 и вкарва вода в маслото.С нова гърнитура е , главата е здрава и шлайфана.Ако някой има идея от какво може да е нека сподели.
    fiat

    #2
    Това,че е нова гарнитурата не означава нищо-т.е правилно ли е затегната,качествена ли е.Ако главата е била пукната,а ТД 100 им е практика да пукат глави сигурен ли си,че заварена добре.Ако е така остава блока отгоре да е бил много изяден и да пуска от там.По принцип съм виждал да шлайфат блока при свалена глава с камък от шмиргел.В най-лошия вариянт е блока да е пукнат и той някъде.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #3
      ... направо си е лоша работа.На познат му стана маслото на боза, последва смяна гарнитура, члайф и т.н.Въпроса за мен е дали е направена добре промивката, щото ние 3 маслени филтъра сменихме и 3 пъти масло, докато се изчисти след ремонта.Наляхме старо масло, гас 2-3 км, после източване, нов филтър, пак 2-3 км, после пак смяна и така докато сеизчисти.

      Коментар


        #4
        Това с промивката го правих многократно.Главата никога не е заваряна.По блока има промито на места.
        fiat

        Коментар


          #5
          Приятел,тя колата е смесила преди това и ти за това си я отворил.Ако няма видими места които да доказват точно от къде е прониквала водата,следва надуване на главата.Вероятността да е пукната е на лице.За съжаление си играл едно упражнение без нужния резултат.Не му мисли много събаряй главата отново!Успех!п.с. не сглобявай мотора докато не откриеш проблема

          Коментар


            #6
            Главата е надувана и е здрава.
            fiat

            Коментар


              #7
              [quote="kok4o"]Главата е надувана и е здрава.[/quoteЛошо!Проблема трябва да се намери! Имали топлообменник около масления филтър?

              Коментар


                #8
                Няма.Има маслен радиатор.
                fiat

                Коментар


                  #9
                  Сам ли си прави мотора или го кара в сервиз.В смисал да не би,ако е в сервиз,да са ти налели водичка в маслото,за да закараш колата пак на ремонт.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #10
                    хитро..... ама не ми се вярва.... струва ми се напълно възможно да има някакъв проблем при шлайфа(да не е направен като хората) и пак да я издуха тая гарнитура.

                    Коментар


                      #11
                      Лошо или не мотора отново на парчета и докато не се намери виновника никакво сглобяване!!!Възможни причини:пукната глава,липса на равнинност(успоредност) в уплътняващите повърхности на блока и главата+гарнитурата;пукнат блок или топлообменник.Успех!

                      Коментар


                        #12
                        Мистерията е разгадана.Пукнат блок на четвърти цилиндър
                        fiat

                        Коментар


                          #13
                          В такъв случай има 2 варианта: нов блок,сегменти и разни такива карантий,или на части и нова кола.Но според мен,нов блок е по-добрият избор.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #14
                            По скоро цял мотор и готово!

                            Коментар

                            Working...
                            X