Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с запалване при алфа 156жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с запалване при алфа 156жтд

    Имам алфа 156жтд 2.4при студен двигател няма пробми с паленето,но загреели нормално при палене притриса,като при старите дизели сякаш има изгоряла свещ.имам чувство че ще падне двателя някой път.На какво се дължи това.Благодаря предварително,ако получа ценна информация с която да отстраня проблема.
    becho168

    #2
    Диагностика колега ще ти е нужно,това не е Ладичка да ти кажем да си видиш чукчето.Един от вариантите е датчик на колянов вал,НО това може да се потдвърди само при качествена диагностика.Причините може да са толкова много,че...

    Коментар


      #3
      При мен също пали много твърдо на топло. На студено не се разбира, че двигателя е запалил, но на топло се разтриса сериозно.Вчера даже забелязах, че и гърнетата чак до отзад мърдат сериозно.Датчик КВ го смених преди няколко дни, вярно с втора употреба от Мареа 2.4 Jtd, но не мисля, че проблема е от него.

      Коментар


        #4
        1:1На топъл двигател винаги пали по твърдо.Говорили сме си с Боби за това и комай има връзка с това че двигателя е топъл и са се поразширил чарколака.
        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

        Коментар


          #5
          Топъл отвътре, а по-студен от вън... има логика. А ако се изгаси колата и се запали ВЕДНАГА, пак ли претриса повече? Или претриса ако се пали след 10-15 минути?Питам просто от любопитство. Едва ли мога да помогна с моите познания.Благодаря.
          Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
          Lancia Lybra SW 1,9JTD

          Коментар


            #6
            Отново претриса, малко пъти може да запали на топло без да тресе.

            Коментар


              #7
              АЗ ИМАХ ПОДОБНИ СИМПТОМИ ,И СЛЕД 7-8 МЕСЕЦА СМЕНИХ ДАТЧИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ И СЕГА НЯМАМ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ НА ПАЛЕНЕ ПРИ ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ .

              Коментар


                #8
                При наличие на проблем с датчика на коляновия вал се записва и съответната грешка.А при мен такава грешка за 3 години експлоатация на колата не се е появявала. Иначе в дизел форума попаднах на интересна тема проблеми при топъл старт при ВАГ двигателитеhttp://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=70&start=0
                Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                Коментар


                  #9
                  Търсих я тази тема преди няколко дни и не я открих. Понеже извършвах малко профилактики на моята Либра и случайно се наложи да се зацепва ремъка отново.Оказа се, че е бил зацепен с зъб назад на КВ, това от както имам колата. Дали в сервиза който първи ми смени ремъка е объркано или в Италия не мога да кажа.Знам само, че в момента пали толкова мазно, че не е истина. Няма топло/студено нито тресе нито нищо :D

                  Коментар

                  Working...
                  X