Имам алфа 156жтд 2.4при студен двигател няма пробми с паленето,но загреели нормално при палене притриса,като при старите дизели сякаш има изгоряла свещ.имам чувство че ще падне двателя някой път.На какво се дължи това.Благодаря предварително,ако получа ценна информация с която да отстраня проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с запалване при алфа 156жтд
Collapse
X
-
При мен също пали много твърдо на топло. На студено не се разбира, че двигателя е запалил, но на топло се разтриса сериозно.Вчера даже забелязах, че и гърнетата чак до отзад мърдат сериозно.Датчик КВ го смених преди няколко дни, вярно с втора употреба от Мареа 2.4 Jtd, но не мисля, че проблема е от него.
Коментар
-
Топъл отвътре, а по-студен от вън... има логика. А ако се изгаси колата и се запали ВЕДНАГА, пак ли претриса повече? Или претриса ако се пали след 10-15 минути?Питам просто от любопитство. Едва ли мога да помогна с моите познания.Благодаря.Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
При наличие на проблем с датчика на коляновия вал се записва и съответната грешка.А при мен такава грешка за 3 години експлоатация на колата не се е появявала. Иначе в дизел форума попаднах на интересна тема проблеми при топъл старт при ВАГ двигателитеhttp://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=70&start=0
Коментар
-
Търсих я тази тема преди няколко дни и не я открих. Понеже извършвах малко профилактики на моята Либра и случайно се наложи да се зацепва ремъка отново.Оказа се, че е бил зацепен с зъб назад на КВ, това от както имам колата. Дали в сервиза който първи ми смени ремъка е объркано или в Италия не мога да кажа.Знам само, че в момента пали толкова мазно, че не е истина. Няма топло/студено нито тресе нито нищо :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар