Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Умря ми Стилото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Умря ми Стилото

    М....... и кола.Преди 2-3 дни проблеми с горив ния филтър а вчера угасна както си карах .Светна лампата за копмпа.Както и да е имаше 5 грешки ж ЕГР и след изчистване лампата угасна,само че проблема остана не щте и нещте да запали.Между другото карам с надпис на дисплея СЕРВИЗ .Не е занулен при смяна на маслото.Пише 3925 км и 0 дни.Дали е възможно от това да е?Някакви идеи поне да я запаля за да стигне до сервиза.Всички датчици работят коректно.След горив ния филтър излиза нафта,и педи дюзите има нафта обче не знам дали има достатъчно нлягане.
    шарен свят

    #2
    Не е от сервизният интервал със сигурност.Направи отново диагностика(задължително записва грешка щом не пали) и пак пиши.Между другото...провери си акумулатора и стартера.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      iakvvu написа:
      Не е от сервизният интервал със сигурност.Направи отново диагностика(задължително записва грешка щом не пали) и пак пиши.Между другото...провери си акумулатора и стартера.
      Ами в стартера поне на слух не усещам никаква промяна.Но за всеки случаи утре ще сложа акумолатора на зарядното.А дали ще е такъв голям проблема ако малко по слабо върти.
      шарен свят

      Коментар


        #4
        iakvvu написа:
        Не е от сервизният интервал със сигурност.Направи отново диагностика(задължително записва грешка щом не пали) и пак пиши.Между другото...провери си акумулатора и стартера.
        Ами и аз имах подобен проблем. Не пали - само прибухва притропва мотора и не пали и не пали.. а да и бял пушек. Но компа грешка не отчита. Смотаняка който ми правеше тогава колата нищо не видя с FIAT еку скан. 2 дена стоя при него и накрая я запалил .. 2 пъти изхабява акомулатора с въртене проверявал дюзи клапанчета някви за обратна нафта .. не му вервам и грам (тогава ми открадна горивния филтър, бе сложил някакъв, който даже не е за Стило 1.9 ЖТД) ... Но мисля си че съм я оставил без нафта. И до вкъщи има баир по който се изкачвам предполагам тогава е дръпнала въздух (!?!??!) нямам идея дали изобщо е възможно и защо не е умряла тогава на момента .. даже после я оставих да поработи 20 сек преди за я угася - на сутринта няма палене ...Нямам идея какво е при теб, както и нямам идея как смотаняка, моя майстор я е запалил мойта де ... Нямам идея ако дръпне въздух дали тва ще се случи а после и да има нафта дали ще пали или не. Ако някои има идея дали тва е възможно при 1,9 жтд да пише .. но при мен грешка не записваше... дано се оправиш, късмет!edit: кажи с какъв мотор си
        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

        Коментар


          #5
          JTD със сигурност...не знам бензиновите да имат EGR.Проблема ти е в този датчик, според мен:http://www.axm-auto.com/image_displa..._1.953.169.jpgПоне имаш всички симптоми, които аз имах. ПРеално датчика не отчита че е зле. Накрая като тръгна съвсем да умира почна да показва грешки, колагта и в движение гаснеше вече.Ето от де да видиш кой е:http://www.axm-auto.com/index2.php?b...ow=1Сменя се сравнително лесно, но само на канал, и е малко пипкава работа.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар

          Working...
          X