Малко предистория. Преди 1 час един колега ме помоли да ида с него на диагностика при някакъв негов маистор да сравни дебитомерите на мойта и неговата какви стоиности дават че неговия маи не работил правилно. Съгласих се аз,закачи колата на компа и останах изненадан. Първо ми каза че ЕГР-а правел проблеми после ми каза че някакъв ключ на съеденитела правел проблеми и накрая за гарнитура ми сервира "Двата вала на колата се разминават. Не е зацепена както трява!" И сега въпросите. Този ЕГР го отдавам на мрасотията която е вътре че за това не работи. Какъв е тоя ключ на съеденитела? Каза ми че бил някаде над педала отгоре? Но най-много ме притеснява това зацепване на ремака. Знам че е възможно но не трябва ли да има нещо съществено в поведението на колата(да не върви,да гори,трудно да пали и т.н.) защото си върви мн добре. Не збижа муцуната,дърпа доволно и гори малко 5.5/100 смесен разход. Двигатела работи мн тихо и няма шумове нито лампи по таблото да светят. Трябва ли да се притеснявам защото тоя ме фарли в девета глуха
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.9 JTD 105 разминаване колянов/распределителен вал???
Collapse
X
-
Грешката за ЕГР вече я има сигурно при 90% от JTD-тата в този форум. Ако не е затапен най-добре му сложи пластинката. Грешката не пречи при този двигател.За машинката съединителя има тема.Грешката за зацепването изтрихте ли я и след това появи ли се пак? Възможно е да е от стара повреда. Ако колата работи добре не виждам смисъл да се притесняваш.
-
До 2 зъба разминаване на коляновият вал двигателят си работи поне видимо съвсем нормално. Разлика се усеща над 2000 оборота, просто във високите обороти не върви.Проверката на ремъка можеш да я направиш или с чисто нов ремък или със специален инструмент за фиксиране на коляновият вал - планка.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Няма ли някой колега тука от Пловдив да я закачи да изчисти грешките да видим дали пак ще се появи защото тоя майстор гаранция неги махна. Плащам си за труда не е проблем просто на някой съфорумец ще имам повече доверие. Друго което ми идва на ум е дали тази грешка може да стои от доста дълго време. Колата несъм и сменял ремака поради причината че я взех от познат човек от италия и там той си я е потдържал в сервис на Фиат в Римини. Ако тогава при смяната неса я зацепили и има грешка а в последстие са я оправили бес да махнат грешката и тя още да стои. Защото колата си върви и в ниските и в високите оборотиFiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
-
ilko-gd написа:До 2 зъба разминаване на коляновият вал двигателят си работи поне видимо съвсем нормално. Разлика се усеща над 2000 оборота, просто във високите обороти не върви.Проверката на ремъка можеш да я направиш или с чисто нов ремък или със специален инструмент за фиксиране на коляновият вал - планка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар