..... сложих прозрачен маркуч от филтъра до помпата.. всяка сутрин вече 3-ти ден маркуча е празен.Вързах маркуча директно към крушата... пак същото.Мисля си да изолирам крушата, но ако пак го имам тоя проблем няма да мога да подкача нафта.Приятел ми каза, че ако одушника на резервоара е запушен ще прави вакум и ще се връща горивото, но имам след крушата клапан, а и на нея трябва да има клапан.Знам, че има много изписано, но ме чака път днес и трябва да реша проблема възможно най-бързо.От къде да започна без да троша излишни пари.Направи ми впечатление, че на маркуча, който свързва металния горивопровод и крушата няма скоби... възможно ли е да е от там?Досега 4 години е била така и не съм имал проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак Въздух ТД100
Collapse
X
-
Re: Пак Въздух ТД100
Dimo_J написа:..... сложих прозрачен маркуч от филтъра до помпата.. всяка сутрин вече 3-ти ден маркуча е празен.Вързах маркуча директно към крушата... пак същото.Мисля си да изолирам крушата, но ако пак го имам тоя проблем няма да мога да подкача нафта.Приятел ми каза, че ако одушника на резервоара е запушен ще прави вакум и ще се връща горивото, но имам след крушата клапан, а и на нея трябва да има клапан.Знам, че има много изписано, но ме чака път днес и трябва да реша проблема възможно най-бързо.От къде да започна без да троша излишни пари.Направи ми впечатление, че на маркуча, който свързва металния горивопровод и крушата няма скоби... възможно ли е да е от там?Досега 4 години е била така и не съм имал проблеми.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Dimo_J написа:и къде се намира тоя отдушник на достъпно място ли е?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
За да се разбере дали е от отдушника вечерта като оставиш колата отвори капачката на резервоара и на сутринта ако има въздух в маркуча -не от там .Основното правило е ,че за да се върне нафтата в резервоара нейното място трябва да бъде заето от въздух независимо от това че има клапан на помпата както и в крушата ако отнякъде взима въздух нафтата ще се върне в резервоара Въздух може да взима от най невероятни места като например :1. болта за обезвъздушаване на конзолата на филтъра- там съм направил нова резба и болт-провери тевтунгата.2.болта за обезвъздушаване на помпата -стягане или нов3.аванасатора -то си личи ако е оттам4.маркучите за излишно гориво на дюзите -сменяш с нови. 5.ел.клапана на помпата който се захранва от имобилайзера -много разглобяване.6. горивния филтър и пробката му за източване на водата.7. конзолата на горивния филтър се разглобява на няколко части като м/тях има гумени о-пръстени -много вероятно ,проверява се лесно като го изолираш.8. и не на последно място-горивния тръбопровод от резервоара до крушата -преглеждаш за удари и протривания.9. навсякъде качествени скоби и нови макучи.10. оглед на абсолютно всичко свързано с горивната система за омазнявания и пропуски на гориво.Тъй като скоро си разглобявал и чистил сондата в резервоара ,първото което трябва да направиш е да напълниш резервоара догоре с нафта и след обезвъздушаване да проследиш на следващия ден резултата - няма да обяснявам защо, просто го направи.Ти може да си мислиш ,че нафтата пада през нощта защото виждаш въздуха сутринта, но въздуха може да влиза по време на работа на мотора а през нощта само да се вдига до най високата точка-прозрачния маркуч.
Коментар
-
за сега мисля, че съм на прав път.Досега се дупих и премахнах клапана, който е поставен допълнително между крушата и г.филтър.Смених маркуча, който идва от горивопровода и се свързва с крушата.След като запалих колата, като размърдах крушата започнаха да се появяват балончета.След като махнах втория клапан, тези балончета не излизат вече.За МЕМО:1.дифтунгата съм я сменял скоро, защото от там смучеше по малко и пак имах ядове със паленето сутрин, но при напомпване на крушата почти до пръсване започнаа да фъщи от там и я смених.2.Тоя болт идея нямам къде се намира3.Авансатора е добре, чува се добре отчетливо и няма омазано и т.н.4.Маркучите миналата година в края съм ги сменял.5.... там на 11-ти ще си покаже защото тогава ще я оставям за сменяне на гумички и друго ако има.6Пробката я гледах преди малко, не е мазно никъде около самата пробка, както и тя самата е суха.7.За момента всичко около горивния филтър е изолирано.8.Гледах преди малко.. не видях нищо.. съмнявам се да е от там9.Изпълнено10.Само около помпата има малко омазняване, но то не е от вчера.изключвам го каро вариант.Единственото, което си мисля в момента е.. може ли допълнително сложения клапан да се е разкапсуловал по някакъв начин, защото след премахването му като размърдам крушата вече не се виждат балончета, а преди да го махна имаше много ама много балончета.
Коментар
-
Щом прави вакум в крушата значи е запушена цедката ,не барай отдушника ако прави вакум и на отворена капачка.Цедката може да се задръсти и от едно единствено зареждане .Едно време комунистите като зареждаха бензиностанциите след това слагаха една табела УТАЯВАНЕ НА ГОРИВОТО ,минимум 2 часа,сега да сте виждали нещо подобно.
Коментар
-
рзвитие по въпроса... след като 2 дни беше при майстора, тази сутрин ставам... маркуча пак пълен с въздух... реших, въпреки че не разбирам да сваля тая прословута сонда.Свалих я, отворих я почистих я до най-малкия детаил, затворих я сложих я на колата, запалих и пак малки мехурчета се виждат по прозрачния маркуч.Хванах един приятел да гледа маркуча, размърдах бързите връзки на горивопровода със сондата и хоп... там е проблема.Навих малко тефлон, но не помага.Дайте идеи как да реша тоя проблем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар