Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак Въздух ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак Въздух ТД100

    ..... сложих прозрачен маркуч от филтъра до помпата.. всяка сутрин вече 3-ти ден маркуча е празен.Вързах маркуча директно към крушата... пак същото.Мисля си да изолирам крушата, но ако пак го имам тоя проблем няма да мога да подкача нафта.Приятел ми каза, че ако одушника на резервоара е запушен ще прави вакум и ще се връща горивото, но имам след крушата клапан, а и на нея трябва да има клапан.Знам, че има много изписано, но ме чака път днес и трябва да реша проблема възможно най-бързо.От къде да започна без да троша излишни пари.Направи ми впечатление, че на маркуча, който свързва металния горивопровод и крушата няма скоби... възможно ли е да е от там?Досега 4 години е била така и не съм имал проблеми.

    #2
    Re: Пак Въздух ТД100

    Dimo_J написа:
    ..... сложих прозрачен маркуч от филтъра до помпата.. всяка сутрин вече 3-ти ден маркуча е празен.Вързах маркуча директно към крушата... пак същото.Мисля си да изолирам крушата, но ако пак го имам тоя проблем няма да мога да подкача нафта.Приятел ми каза, че ако одушника на резервоара е запушен ще прави вакум и ще се връща горивото, но имам след крушата клапан, а и на нея трябва да има клапан.Знам, че има много изписано, но ме чака път днес и трябва да реша проблема възможно най-бързо.От къде да започна без да троша излишни пари.Направи ми впечатление, че на маркуча, който свързва металния горивопровод и крушата няма скоби... възможно ли е да е от там?Досега 4 години е била така и не съм имал проблеми.
    Това, че нещо 4 години е работило без проблем не означава, че неможе да се счупи Варианта за вакуум в резервоара не е изключен и ще разбереш лесно дали е така като след каране развиеш капачката на резервоара...ако съска значи трябва да прегледаш и отдушника. Ръчната помпичка за подкачане на нафта има клапа, но и тя се разваля понякога и е възможно да се върне нафтата назад да не кажа, че се случва и често, особено напоследък Друг проблем който съм засичал е отдолу на горивния филтър има "пробка" която има гумено уплътнение което понякога от незнайни сили се къса или напуква и нафтичката изтича от там и влиза въздух. Трудно се хваща защото бързо се изпарява. За да ти върне горивото обратно в резервоара от вакуум трябва доста сериозно да се е задръстил отдушника и особено ако ти е здрава крушата да я накара да пропусне през клапана и назад.
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      когато отворя капачката не съска, това да ме навежда ли на мисълта за крушата, защото съм изолирал в момента горивния филтър с всиччките му глупости и съм вързал маркуча от крушата към помпата с един филтър от 3 лв(колкото да не е без хич)

      Коментар


        #4
        и къде се намира тоя отдушник на достъпно място ли е?

        Коментар


          #5
          Dimo_J написа:
          и къде се намира тоя отдушник на достъпно място ли е?
          Не определено не е на достъпно място. Лично аз на бравата ми го продухах по следния начин:1. Завиваш добре капачката на резервоара за да си сигурен, че няма как да излезе въздух.2. Разкачаш маркучите за нафтата директно от сондата като предварително си бележиш кой къде е (по принцип не могат да се разменят, но по добре да сме подсигурени)3. Запушваш тръбичката за изходяща нафта добре. (и с пръст е достатъчно, поне при мен беше)4. На другата слагаш маркуч и надуваш здраво. То започва да фъщи от отдушника. При мен отначало съвсем леко съскаше а накрая сравнително лесно си излизаше въздуха като определено пак си трябваше усилие за да надуеш.Едно от двете които съм очертал с черно беше клапата. Но сега не помня кое беше, че и тогава се чудих и не съм на 100% убеден. Че тогава разни майстори ми се кълняха, едни, че нямало отдушник, други, че това била капачката на резервоара, трети, че имало клапа някъде в страни... По вероято мисля е да е №4 това беше единственото нещо по резервоара отбелязано като клапа в епер.А при условие, че сега си изолирал горивния пак ли ти бяга нафтата!? Ако е така можеш спокойно да си го вържеш, защото явно не е той виновника...А ако не бяга огледай всичко по него и стойката му.
          Прикачени файлове
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            За да се разбере дали е от отдушника вечерта като оставиш колата отвори капачката на резервоара и на сутринта ако има въздух в маркуча -не от там .Основното правило е ,че за да се върне нафтата в резервоара нейното място трябва да бъде заето от въздух независимо от това че има клапан на помпата както и в крушата ако отнякъде взима въздух нафтата ще се върне в резервоара Въздух може да взима от най невероятни места като например :1. болта за обезвъздушаване на конзолата на филтъра- там съм направил нова резба и болт-провери тевтунгата.2.болта за обезвъздушаване на помпата -стягане или нов3.аванасатора -то си личи ако е оттам4.маркучите за излишно гориво на дюзите -сменяш с нови. 5.ел.клапана на помпата който се захранва от имобилайзера -много разглобяване.6. горивния филтър и пробката му за източване на водата.7. конзолата на горивния филтър се разглобява на няколко части като м/тях има гумени о-пръстени -много вероятно ,проверява се лесно като го изолираш.8. и не на последно място-горивния тръбопровод от резервоара до крушата -преглеждаш за удари и протривания.9. навсякъде качествени скоби и нови макучи.10. оглед на абсолютно всичко свързано с горивната система за омазнявания и пропуски на гориво.Тъй като скоро си разглобявал и чистил сондата в резервоара ,първото което трябва да направиш е да напълниш резервоара догоре с нафта и след обезвъздушаване да проследиш на следващия ден резултата - няма да обяснявам защо, просто го направи.Ти може да си мислиш ,че нафтата пада през нощта защото виждаш въздуха сутринта, но въздуха може да влиза по време на работа на мотора а през нощта само да се вдига до най високата точка-прозрачния маркуч.

            Коментар


              #7
              за сега мисля, че съм на прав път.Досега се дупих и премахнах клапана, който е поставен допълнително между крушата и г.филтър.Смених маркуча, който идва от горивопровода и се свързва с крушата.След като запалих колата, като размърдах крушата започнаха да се появяват балончета.След като махнах втория клапан, тези балончета не излизат вече.За МЕМО:1.дифтунгата съм я сменял скоро, защото от там смучеше по малко и пак имах ядове със паленето сутрин, но при напомпване на крушата почти до пръсване започнаа да фъщи от там и я смених.2.Тоя болт идея нямам къде се намира3.Авансатора е добре, чува се добре отчетливо и няма омазано и т.н.4.Маркучите миналата година в края съм ги сменял.5.... там на 11-ти ще си покаже защото тогава ще я оставям за сменяне на гумички и друго ако има.6Пробката я гледах преди малко, не е мазно никъде около самата пробка, както и тя самата е суха.7.За момента всичко около горивния филтър е изолирано.8.Гледах преди малко.. не видях нищо.. съмнявам се да е от там9.Изпълнено10.Само около помпата има малко омазняване, но то не е от вчера.изключвам го каро вариант.Единственото, което си мисля в момента е.. може ли допълнително сложения клапан да се е разкапсуловал по някакъв начин, защото след премахването му като размърдам крушата вече не се виждат балончета, а преди да го махна имаше много ама много балончета.

              Коментар


                #8
                Ами щом преди е имало а сега няма въздух?? То си говори ясно и точно! А аз този клапан между крушата и филтъра не съм го отразил, че си го написал.
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #9
                  Утре сутринта всичко ще си покаже.Ако пак има проблем... то явно не е по силите ми и ще ходи в понеделник на дизелджийски доктор.

                  Коментар


                    #10
                    Мхмммм след 2 дни извън града.. проблема още е налице.Като размърдам крушата и пак влизат балончета.Утре я сменям и ако не отива на майстор.

                    Коментар


                      #11
                      ....крушата я смених и проблема още го има.Но вече прави вакум.Скоро пак ще има почистване на сондата и одушника на резервоара.Възможно ли е за няма и 9 месеца пак да се запуши тая цедка.Уж предимно на еко зареждам.

                      Коментар


                        #12
                        Щом прави вакум в крушата значи е запушена цедката ,не барай отдушника ако прави вакум и на отворена капачка.Цедката може да се задръсти и от едно единствено зареждане .Едно време комунистите като зареждаха бензиностанциите след това слагаха една табела УТАЯВАНЕ НА ГОРИВОТО ,минимум 2 часа,сега да сте виждали нещо подобно.

                        Коментар


                          #13
                          утре ще я разкостя, че нямам нерви вече.Интересното тук обаче е, че прави вакум веднага след самото запалване, но колата си върви нормално.А преди като беше запучена цедката малко след като направи вакум на крушата и гаснеше.

                          Коментар


                            #14
                            рзвитие по въпроса... след като 2 дни беше при майстора, тази сутрин ставам... маркуча пак пълен с въздух... реших, въпреки че не разбирам да сваля тая прословута сонда.Свалих я, отворих я почистих я до най-малкия детаил, затворих я сложих я на колата, запалих и пак малки мехурчета се виждат по прозрачния маркуч.Хванах един приятел да гледа маркуча, размърдах бързите връзки на горивопровода със сондата и хоп... там е проблема.Навих малко тефлон, но не помага.Дайте идеи как да реша тоя проблем.

                            Коментар


                              #15
                              някой с идеи.... горивопровода не стига до тръбичките на сондата.Варианта , за който си мисля е да сложа маркучи там, но мястото е много малко, и трябва да сложя някой много мек маркуч, което не ми вдъхва доверие...

                              Коментар

                              Working...
                              X