Здравеите колеги.Имам странен проблем за които поне аз нямам обяснение .Карам СТИЛО 1.9жтд, след смяна на горивен филтър карам максимум 4-5 дена без проблеми със запалването, и след това проблемите започват трябва стартера да завърти поне 8-10 пъти за да запаля.Обикновенно на 2-3 завъртане пали.Моля ако някои е имал подобен проблем да даде съвет.Всъшност примам всякакви съвети относно проблема.Благодаря ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със горивен филтър 1.9жтд
Collapse
X
-
itan75 написа:Някъде не е уплътнен самия филтър и е възможно да засмуква въздух.Има и вариант с фалшив филтър.Каква марка е филтъра,който си сложил?шарен свят
Коментар
-
rangelov написа:Между другуто забелязвам че упътнитела които стои на конзолата над филтъра е леко напукан ,тои е нещто средно между гума и пласмаса като гледам.А и не знам дали трябва да се върти, защото като развъртам филтъра се върти и тои.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:rangelov написа:Между другуто забелязвам че упътнитела които стои на конзолата над филтъра е леко напукан ,тои е нещто средно между гума и пласмаса като гледам.А и не знам дали трябва да се върти, защото като развъртам филтъра се върти и тои.шарен свят
Коментар
-
itan75 написа:Някъде не е уплътнен самия филтър и е възможно да засмуква въздух.Има и вариант с фалшив филтър.Каква марка е филтъра,който си сложил?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар