Здравейте колеги.От 3 дена фиата губи доста антифриз(Тд100).Сутрин като запаля колата и отзад излиза яко бял пушек, мирише на нафта.Пуши 2-3 мин. и спира.Маслото го гледам добре си е.Четох тук, че ако е заминала гарнитура парното нямало да духа топло, след малко ще вървя да го пробвам това.Друго което забелязах е, че като карам колата и като я спра, в казанчето за антифриза няма нищо, като отвия капачката изсъсква и се напълва с антифриз.Всяка сутрин гледам маслото и амтифриза преди да тръгна.Винаги си е стоял на мах. и не е съскала така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гарнитура ли е заминала ?
Collapse
X
-
Двигателя от както я имам колата все по 1 начин си бръмчи И парното си работи. Обаче антифриза изчезва, и не капе отникъде.Утре на канал ще огледам обстойно. Колегите с Тд100 да ви попитам до колко оборота ви се форсират двигателите? Моя на място и на скорост до 4000 оборота вдига.Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
pecata написа:Тия мотори хронично пукат главите.Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Водата трябва да циркълира в системата а при теб явно това не става. Когато запалиш колата помпата започва да варти водата като тя трябва да се връща пак в разшерителния съд(казанчето) Според мен имаш някъкво запушване някъде за да ти смуче водата и да прави вакуум бес да я връща. Когато работи колата провери маркучите,опипаи ги добре (като чужда жена) дали не стават твърди. Водната система има от каде да изпусне налягане(прес къпачката на казанчето) но няма от кадеда вземе въздух а щом ти изчезва водата според мен прави вакуум. Тва е лично мое мнение и може и да несъм прав.Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
-
David-Off написа:Водата трябва да циркълира в системата а при теб явно това не става. Когато запалиш колата помпата започва да варти водата като тя трябва да се връща пак в разшерителния съд(казанчето) Според мен имаш някъкво запушване някъде за да ти смуче водата и да прави вакуум бес да я връща. Когато работи колата провери маркучите,опипаи ги добре (като чужда жена) дали не стават твърди. Водната система има от каде да изпусне налягане(прес къпачката на казанчето) но няма от кадеда вземе въздух а щом ти изчезва водата според мен прави вакуум. Тва е лично мое мнение и може и да несъм прав.Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Danchojn написа:Но пък белият пушек отзад говори наистина за духнала гарнитура.Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Ами опитай първо така. Опипвай маркучите. Щом прави вакуум значи някъде надува следователно маркучите стават по твърди. Следи примерно къде са по твърди и къде омекват. Мисля че водата се връща горе в казанчето от малкия мъркуч който е в предния край от горе. провери и него да не е запушен понеже отвора му е малък. Казвъш че термостата не работи значи е блокирал в някъкво положение следователно може да има натрупване на мръсотия или котлен камък(ако каръш с вода) Друго което се сещъм е че имаше някъква добавка за почистване на водната система но не помня къква беше точно. Друго което ми идва на ум и можеш да направиш е следното. Ако си с антифриз си го источи някъде да може да си го ползваш. След отсраняването на антифриза откачи например първо долния мъркуч на радиатора,слагаш един по дълаг маркуч на чешмата пъхаш го в казанчето и почваш да надуваш. После откачи някой друг маркуч и повтаряй опражнението докато се поизчисти малко системата. Бях чул преди и за калгон че можело да се слага ам несъм сигурен дали няма да повреди нещоFiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
-
GbGzTeaM написа:Danchojn написа:Но пък белият пушек отзад говори наистина за духнала гарнитура.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Колега kiselo и аз си мислех че имам изгоряла свещ, щото като запаля и ми мига подгряването.Ама свещите си бачкат - релето е здало багажа.Явно тея дни съм палил въобще без подгрев(пък аз се чудех що сутрин върти по 15-20 оборота докато запали).Апък за антифриза като отвия капачката изсъсква и се пълни ОТДОЛУ ама незнам вакуум ли е налягане ли е .. Маслото като го гледам на щеката си е нормално.В антифриза няма мазни петна.Абе луда работа.В неделя като почивам ще пробвам изброените от вас неща, че сега от работа се прибирам мързи ме да се занимавам с тоз курник. Колеги с тд100 споделете до какви обороти ви се форсират двигателитеТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Да не би да караш колата с много малко охлаждаща течност и коато завърти помпата от вакума да поеам всичко от казанчето,и съответно да се изпразва.Нормално е да има вакум,като отвориш капачката да изсъска и да се покачи течността.При мен е така,но не ми е изпразвала казанчето.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Да не би да караш колата с много малко охлаждаща течност и коато завърти помпата от вакума да поеам всичко от казанчето,и съответно да се изпразва.Нормално е да има вакум,като отвориш капачката да изсъска и да се покачи течността.При мен е така,но не ми е изпразвала казанчето.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар