Здравейте колеги с по-обширни знания по този двигател от мен :D Проблемът е наистина странен и се състои от загуба на мощност, като частично придърпване от страна двигателя. Това се случва при всякакви обороти, когато му хрумне общо взето. И със 140 и със 20...Както си карам съвсем нормално започва да го прави без видима причина. Натискам повече, мощността я няма, няма я(придърпва)...придърпва си и хоп после изведнъж идва точно колкото за нивото на натиснатия педал и естествено изпушва хубаво колегата зад мен . Дюзата не светва. Предполагам, че е вид елетрически проблем, като лоша връзка някъде или някое кофти реле.Преди време имах подобен проблем, но успях да го реша като намерих темата за потенциометъра и WD40 :D Тогава дюзата си светваше.Винаги се възползвам от услугите на търсачката, но този път наистина ми е трудно да си определя проблема и затова не съм търсил и реших да се призова на помощта на по-разбиращите във форума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интересен проблем с 1.9 JTD
Collapse
X
-
SoniX написа:Благодаря за съдействието Днес ми хрумна друга възможност - влиза въздух по горивните пътища някъде? Звучи ли ви като възможност това?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ЕГР-а го изолирах от системата преди половин година някъде и съм доста доволен от малката разлика във вървенето на ниски оборти Просто откачих вакуумчето, което влизаше в него и го скрих да не виси там. Също така малко по-нагоре имаше някаква електроника, в която свършваше въпросното маркуче и нея я откачих от буксата. Предполагам, че от нея се регулира вакума и от там ЕГР-а. Никъде не ми изписа грешка и колата вървеше супер. До преди 2 седмици някъде, когато за първи път ми придръпна леко и така общо взето всеки ден по няколко пъти леко придръпва. Не съм изолирал дупката от тръбата на ЕГР-а към колектора, като разчитам въпросния клапан да е чист и да си е останал затворен(Понеже веднага след манипулацията се усети разлика, каквато трябваше и да бъде по описанията от форума), но ако мислите, че от това може да идва проблема ще му сложа пластинката
Коментар
-
Може да прозвучи доста елементарно, но скоро имах подобен проблем. Докато се чудех защо прекъсва, успях и да спра на два пъти, ей така както си вървях. Като си погледнах записите които водя, се оказа че горивния и въздушния ми филтри бяха на над 19 хил. км. и след подмяната им проблемът отпадна. И аз карам с изолиран EGR, но съм изолирал както входа към колектора, така и управляващия вакуум.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Не съм много убеден за тези неща по следните причини:Дюзи-колата не пуши и върви съвсем нормално за JTD на 12гмръсен всмукателен колектор - не е по-мръсен от на всяко друго JTD, който си е отварял EGR-a и го е видял(поне от постовете, които съм гледал и по които се ръководих) На МАФ сензора наскоро му отварях буксата, за да правим едни манипулации, но тях съм ги зарязал засега. Чиста е, иначе за самия сензор не съм го гледал ??За разбития демпфер на маховика поне да тракаше и тропаше нещо, а то си мърка дизелчето. Имах разбит демпфер на шайбата на коляновия вал и това се чуваше доста силно като вибрации от двигателя, та от маховик едва ли няма да е така.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар