Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересен проблем с 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Разбра ли се от какво е проблема
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      Колега отстранили проблема, че и аз имам същия проблем....
      Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

      Коментар


        #18
        Нямах възможност през последните дни да се вдълбая с колата, че ми излезна пътуване до чужбина(даже сега от там набарах нет ) в края на седмицата или началото на другата ще започна с тоталното изолиране на ЕГР системата и дано да е от нея и нещата заспят

        Коментар


          #19
          Провери си турбо пътищата също.Ще паднеш, ама при мен някой НЕКАДЪРНИК, като е сменял дебитомера, е сложил маркуча така, че имаше дупка в която мога да си мушна ръката.При теб може да е тъничка цепка някъде. Или да караш с нафта, вода и още нещо :D
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            Проблема се изясни наскоро. Отново се оказва въпросната връзка за потенциомера, която се намира в жабката. При друсване веднага почва да си прави каквото иска и при по-продължително клатене по хубавите ни софийски пътища си светва дюзичката. Решението: отварям дупката на жабката, пръскам WD-40 върху лошата връзка, отново си набутвам багажите в жабката, затварям я и запалвам Марийка 100% съм го чел във форума някъде преди година коя връзка беше, но понеже вече до болка я знам и не съм търсил темата.

            Коментар


              #21
              Подобен проблем с Марея. Оказа се лош контакт на елекронен блок който се намира под жабката в дясно. Докато се наканя да му обърна специялно внимание , карах с една пръчка под ръка и ........

              Коментар

              Working...
              X