Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаснене при потегляне, TD 100, 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаснене при потегляне, TD 100, 1.9

    Здравейте, имах преди 2 години проблем с гаснене след палене - първо за деня. Сега е подобно, но е по-различно. След запалване изчаквам малко и в момента, в който отпусна съединителя, а понякога и потегля 3-4 метра, колата изгасва. Оправям я като напомпя ръчно от крушата. След това целия ден няма проблеми. Ако има някой идея, ще бъда благодарен. Ако някой би се навил да я види и оправи евентуално - предварително благодаря.
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    #2
    кола

    Освен да смуче въздух по малко и да пада налягането в началото като си е оставил по дълго време имаше някъв клапан където се слагаше по пътя на горивото да не се връща
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Гаснене при потегляне, TD 100, 1.9

      steam написа:
      Здравейте, имах преди 2 години проблем с гаснене след палене - първо за деня. Сега е подобно, но е по-различно. След запалване изчаквам малко и в момента, в който отпусна съединителя, а понякога и потегля 3-4 метра, колата изгасва. Оправям я като напомпя ръчно от крушата. След това целия ден няма проблеми. Ако има някой идея, ще бъда благодарен. Ако някой би се навил да я види и оправи евентуално - предварително благодаря.
      Смени си крушата и ще се оправи. Вероятно клапанчето и не държи и нафтата се връща назад. Подобен проблем имах с Бравата След като напомпиш щом палиш и нямаш проблеми...значи е това...към 20лв. е само провери задължително първо да не е някое скъсано маркуче
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        аз си сложих един клапан след крушата, така че при мен даже и крушата да се прецака пак няма да се върне горивото, но след като сложих тоя клапан и на мен ми се случи същото.. излезе, че след смяна на горивния филтър, понеже майстора неможа да отвие филтъра, свали цялата стойка има една дифтунга отгоре на стойката... смучеше въздух от там.Смених я и се оправи.

        Коментар


          #5
          Здравейте,моята 1,9тд-100кс марея също започна да не може да запали сутрин от няколко дни.Смених всички маркучи за горивото,но без резултат.Днес един майстор ми каза че сигурно е от ръчната помпа за подкачване.Като я сменя ще споделя резултата.

          Коментар


            #6
            Абе и аз имах крушка, ама взе да ми смуче в-х именно от нея.Беше се напукала и докато разбера смених маркучите и ефект нямаше.Най-накрая я изкарах и изхвърлих и сега съм без нея и проблеми няма.Ако всичко е наред с горивопроводите, тя само е предпоставка за възникване на усложнения........
            Fiat Punto 1,7 td
            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

            Коментар


              #7
              В нея няма ли клапан за задържане на горивото да не се връща назад.

              Коментар


                #8
                Ще взема накрая да я сменя тая круша ... преди време пак беше подобно положението, но гаснеше на място след запалване само (не ми обясниха как са го оправили), а сега чака да отпусна съединителя. Затова си мисля, че въздухът може да идва от по далече или вероятно някъде по горивопроводната система ... за излишно гориво (съжалявам ако не се изразявам правилно)... но в действителност нямам идея колко далеч е крушата и колко има преди нея ... има съмнения за някъде при резервоарната помпа ... но трябва да се почне отнякъде и мисля първо да почна от крушата, а то ще си покаже. По принцип ако е при резервоара имало значение дали е под наклон колата и колко е пълен резервоара и т.н. ... явно трябва да се тръгне от "по-малкото зло" т.е. крушата Мерси за мненията.
                Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                Коментар


                  #9
                  Аз ще подкрепя мнението, че вероятно е от крушата. По спомен горивото го задържат 2 клапана - единия е спирателния на помпата (който сработва, когато махнеш контакта и който работи с имобилайзера), а другия е в крушата.

                  Коментар


                    #10
                    В крушата има два клапана(смукателен и нагнетателен)!Сигурно един милион пъти повтарям да си сложите прозрачни маркучи за да хванете проблема със въздуха и то със точност от къде е!Старите теми от преди година ,две явно никой не ще да разрови и да чете,аз пък се уморих да повтарям едно и също.Ако на някой му се играе нека направи една тема само за ТД100 и там да се опише проблема и отстраняването му и да служи за всички настоящи и бъдещи собственици на ТД100.С удоволствие ще помогна със систематизирана информация за всяка болежка!Поздрави!

                    Коментар


                      #11
                      Снощи смених горивния филтър и тази сутрин запалих без проблем.

                      Коментар

                      Working...
                      X