Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредните превъртели болтове на въздушния филтър :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поредните превъртели болтове на въздушния филтър :(

    А след това какво правим ???????

    #2
    Кое по-точно превъртя ? Ако са гайките в пласмасата - аз купих една кутия на която и 4-те гайки бяха заминали, даже имаше счупени парчета. Игра с горещия пистолет, с голям поялник и свински опашки, едно наслояване на пласмаса падна и сега са наред. Ще гледам да кача снимки как стана. В интерес на истината сега и 4-те държат. Важно е да разкараш добре резбата обаче капейки масло на болта и завиване, развиване, бърсане на болта и капене на ново масло докато изкараш всичката гняс от резбите.
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    Коментар


      #3
      Re: Поредните превъртели болтове на въздушния филтър

      Marea1875 написа:
      А след това какво правим ???????
      Развиваш колкото болта можеш, откачаш въздуховодите преди и след кутията и дърпаш здраво. Трябва да излезне заедно с резбата. Доста малоумно са измислени
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        Гайките са бронзови и са завалцовани в пластмасата. Като превъртят ги намазваш с поксипол поставяш ги на мястото им и чакаш един ден да стегне. След това завиваш болтовете.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          Измъкнах гайките.Почистих им резбата и им навих им по един доста дълъг болт докато се покаже малко от другата страна. Пуснах по едно парче някаква подобна пластмаса в леглата. Гайката както е с болта е нагрях с горелката и обратно в леглото. Размърдваш малко да се разтопи пластмасата и да залепне към метала и заливаш с вода да се охлади.
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #6
            lov написа:
            Измъкнах гайките.Почистих им резбата и им навих им по един доста дълъг болт докато се покаже малко от другата страна. Пуснах по едно парче някаква подобна пластмаса в леглата. Гайката както е с болта е нагрях с горелката и обратно в леглото. Размърдваш малко да се разтопи пластмасата и да залепне към метала и заливаш с вода да се охлади.
            Кутията на въздушния трябва да се кърти иначе няма никво излизане на тия болтове :х

            Коментар


              #7
              vgeorgiev написа:
              Гайките са бронзови и са завалцовани в пластмасата. Като превъртят ги намазваш с поксипол поставяш ги на мястото им и чакаш един ден да стегне. След това завиваш болтовете.
              Аз моите ги лепих с Локтайд защото това имах в момента. На следващата смяна ще видя дали им трябва поксипол.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #8
                Marea1875 написа:
                Кутията на въздушния трябва да се кърти иначе няма никво излизане на тия болтове :х
                При мен изкочиха с напъване. Кутията от външната страна даже се беше спукала при превъртането. Гайката има накатка дето уж да държи в пластмасата.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Колега какво стана с кутията?Реши ли проблема и как се справи с дългите болтове!?
                  Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                  Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                  Коментар

                  Working...
                  X