Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло.

    Здравейте, Забелязах притеснителен теч на масло. Незнам дали тече от капака на клапаните или от семеринга на разпределителния вал. Притеснявам се да не омаже агренажния ремък.Ето снимки. Според вас от къде е проблема ?
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    #2
    На тези снимки лично аз не виждам от къде е теча. Моят съвет е да махнеш пластмасовата кора която е отгоре на двигатела и да забършеш с парцалче маслото. Да покараш малко и да видиш от къде ще избие за да си по сигърен кое тече. Успех
    Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

    Коментар


      #3
      Оказа се гарнитурата на клапаните. Затегнах болта и забърсах с парцал.Ще видя след няколко дни как ще е.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #4
        Свали пластмасовия капак на ангренажния ремък ( ако продъжи да тече ) , и огледай за евентуален теч от семеринг. Тъкмо ще си направиш ревизия и на ремъка
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          И аз го имам същия проблем но примен идва от калпави майстори,някой е пренатегнал болта на капака на клапаните е развалил резбата в главата.И аз се чудя,все чистя и все омазана,не струика,капка или нещо подобно цялия мотор мазен сякаш е заливан.И все масло няма,все доливам,а не го гори.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Гарнитурата е сменена преди 8000км поради ремонт на главата.Ще сменя гарнитурата. Някой знае ли колко се затягат болтовете на капака на главата ?
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              Едно време продаваха гумени гърнитури при който можеше да се стяга колкото искаш стига да държат болтовете. При сегашните коркови гърнитури положението е по ръзлично. При по здраво стягане гърнитурата не издържа и се разкъсва в повечето случай. Лично мое мнение е да не стягаш хамалската(все пак там няма налягане на маслото) и може да намажеш с червено силиконче за да ти е по сигурна работата.
              Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги.Един съвет за колегата kal0yanch40 .... и при мен резбата беше пренавита .... отиваш при стругар ... точно за 2 мин. ти прави нова резба с 1 номер по-голяма и си готов !!!Колега vgeorgiev ... при теб положението не е страшно ... и аз подкрепям колегата David-Off ... когато сменявах моята въпреки че гарнитурата беше гумена а не коркова ... си я намазах с червено силиконче ... и сега е както се казва "ВЕКОВИЩЕ" GOOD LUCK !!!
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  ivan_dice написа:
                  Здравейте колеги.Един съвет за колегата kal0yanch40 .... и при мен резбата беше пренавита .... отиваш при стругар ... точно за 2 мин. ти прави нова резба с 1 номер по-голяма и си готов !!!Колега vgeorgiev ... при теб положението не е страшно ... и аз подкрепям колегата David-Off ... когато сменявах моята въпреки че гарнитурата беше гумена а не коркова ... си я намазах с червено силиконче ... и сега е както се казва "ВЕКОВИЩЕ" GOOD LUCK !!!
                  Ясно ми е.Затегнал съм я,просто преди да разбера от къде и защо,хвърляше посъщия начин масло по мотора.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар

                  Working...
                  X