Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с JTD1.9 след иплюване на остатъци от свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с JTD1.9 след иплюване на остатъци от свещи

    Здравейте приятели на форума!Проблемът ми е следният.Преди година при подмяна на свещите 2 от тях се скъсаха и парчетата останаха вътре.Дупките бяха запушени изминах така почти 12000км.Сега по пътя за Бургас карак дълго с висока скорост 160/70/80 и исплю едната.Аз случайно си бях взел куфар с инсртументи и намерих един болт който го пъхнах го вътре да запуша дупката. Беше по тънък не можах да го извадя и запалих като реших че налягането ще го изстреля. Изкара го само2 см загнезди се и така карах но почна да трака нещовсе едно да слошиш болт в празна чаша и да разклащташ.Отидох до Сливен в първият сервиз.Там момчетата го извадиха но с 2 пръста по къс.Парчето остана в цилиндъра След това изплю и втората.В Карнобат в първият сервиз сложихме по дебел болт да запушим дупката защото нямаше резба.И от тогава колата започна да пали трудно като е студена да държи ниски променливи обороти,да липсват коне.Може ли парчето от болта да е стошило буталото или да е повредило дюзата?Отзад на студено излиза черен и бял дим.Пали много трудно като е студена цялата се тресе.Пък зимата си палех с 2свещи без проблем.Може ли да се върна обратно или да потърся сервиз?Кажете ми някой компетентен в Бургас.Аз съм в Равда в хотел GRAND SIRENA не ви препоръчвам да ходите там понеже се оказа до него има пречиствателна станция и се изсипват във водата на няколко големи курорта понията и тоалетните и вони целият район на л...а направо егати почивката да рева ли да се смея ли?Ще съм много благодарен ако някой ми препоръча сервиз в района или ме посъветва какво да правя!

    #2
    най-близкия добър с истински майстори (така съм чувал лично ме съм ходил) е в Поморие, като влизаш в Поморие от Сл.бряг в ляво.

    Коментар


      #3
      Леле...леле колега потрошил си си мотора.Вместо свещ болт . Мога да дойда да те изтегля и да отворя главата да видим пораженията,но до там,ако ти е надран цилиндъра или строшено буталото,ще ти трябва нов блок и глава,защото болта е бил и в главата .Все пак,ако се нуждаеш от помощ свържи се.
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #4
        To каквото е трябвало вече е станало и ако не пъхаш други железа в дупките по лошо няма да стане ако отидеш на майстор ще се дига глава а пък те едни ла...на кат ги разбъркаш и почват да миришат , исках да кажа че оттам ще се окаже че и блока е надран и буталата осуркани че и сегментите блокирали в тях и ще стане една дълга и широка че и в чужд град ,бе направо ще ти смъкнат 10 кожи.Затова ако колата пали и не се чуват никакви странни метални звуци зареждаш повечко нафта слагаш и едно шише масло в багажника че не се знае останали ли са сегменти на пета с 1500-2000 и повече внимание поемаш като ти свърши почивката към вкъщи.Ше фъска ,ще съска ,ще пръска нафта от дупките ,няма да работят всички цилиндри но няма и да спре .Ако пък спре на пътя ще викнеш някой авер да те дръпне до дома и тъй.Като се прибереш ще я оставиш на някой да разглоби целия мотор и ако ти отърва ще го правиш.И никакви сервизи в Равда и по пътя ,че ще ходиш след месец да си я земеш уж готова .

        Коментар


          #5
          кола

          За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
            Е като не уплътнява добре и не направи налягане как ще се самозапали тоз дизел .Проблем не е влизането а излизането на въздух от цилиндъра и ако изпуска достатъчно цилиндъра няма да работи.

            Коментар


              #7
              Re: кола

              MEMO написа:
              kluchar написа:
              За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
              Е като не уплътнява добре и не направи налягане как ще се самозапали тоз дизел .Проблем не е влизането а излизането на въздух от цилиндъра и ако изпуска достатъчно цилиндъра няма да работи.
              Да може да си прав.Когато естудена много трудно пали но гогато загрее пали по-лесно и мотора като че ли изравнява малко.

              Коментар


                #8
                itan75 написа:
                Леле...леле колега потрошил си си мотора.Вместо свещ болт . Мога да дойда да те изтегля и да отворя главата да видим пораженията,но до там,ако ти е надран цилиндъра или строшено буталото,ще ти трябва нов блок и глава,защото болта е бил и в главата .Все пак,ако се нуждаеш от помощ свържи се.
                Добре утре ще се чуем.Дано не я доразсипем.Имах преди това едно бмв и го мразех много защото беше собственост на сервизите още в момента когато го купих но тази ми се ще да я карам още защото за една година дори вода не съм доливал нито пък масло много сполучлив мотор.Утре ще се чуем.

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  MEMO написа:
                  kluchar написа:
                  За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
                  Е като не уплътнява добре и не направи налягане как ще се самозапали тоз дизел .Проблем не е влизането а излизането на въздух от цилиндъра и ако изпуска достатъчно цилиндъра няма да работи.
                  Мен ме съмнява че може парчето от болт да се е размазало около дупката на дюзата и да я е запушило.Затова единият цилиндър да е отказал.защото това се появи след като изминах 20 тина км.Не отричам и пораженията по цилиндъра.

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблем с JTD1.9 след иплюване на остатъци от свещи

                    ceconakov написа:
                    Здравейте приятели на форума!Проблемът ми е следният.Преди година при подмяна на свещите 2 от тях се скъсаха и парчетата останаха вътре.Дупките бяха запушени изминах така почти 12000км.Сега по пътя за Бургас карак дълго с висока скорост 160/70/80 и исплю едната.Аз случайно си бях взел куфар с инсртументи и намерих един болт който го пъхнах го вътре да запуша дупката. Беше по тънък не можах да го извадя и запалих като реших че налягането ще го изстреля. Изкара го само2 см загнезди се и така карах но почна да трака нещовсе едно да слошиш болт в празна чаша и да разклащташ.Отидох до Сливен в първият сервиз.Там момчетата го извадиха но с 2 пръста по къс.Парчето остана в цилиндъра След това изплю и втората.В Карнобат в първият сервиз сложихме по дебел болт да запушим дупката защото нямаше резба.И от тогава колата започна да пали трудно като е студена да държи ниски променливи обороти,да липсват коне.Може ли парчето от болта да е стошило буталото или да е повредило дюзата?Отзад на студено излиза черен и бял дим.Пали много трудно като е студена цялата се тресе.Пък зимата си палех с 2свещи без проблем.Може ли да се върна обратно или да потърся сервиз?Кажете ми някой компетентен в Бургас.Аз съм в Равда в хотел GRAND SIRENA не ви препоръчвам да ходите там понеже се оказа до него има пречиствателна станция и се изсипват във водата на няколко големи курорта понията и тоалетните и вони целият район на л...а направо егати почивката да рева ли да се смея ли?Ще съм много благодарен ако някой ми препоръча сервиз в района или ме посъветва какво да правя!
                    Това е много неприятно не го пожелавам на никой!

                    Коментар


                      #11
                      Така както описваш дължината на болта, сметни, че е направило всичко вътре на мармалад. Бутало, глава цилиндър.... всичко е начукано от самото парче.

                      Коментар


                        #12
                        Аз колкото и да чета пак не мога да разбера.След като сте скъсали свещите и парчетата са останали вътре сте навили болтове.Как тогава след като парчето от свещта е вътре, болта е паднал вътре?Или сте извадили парчетата от свещите и тогава сте навили болтовете?Хем има парче, хем болта пада вътре.
                        Bravo JTD 105 '98

                        Коментар


                          #13
                          mr. Nikoi написа:
                          Аз колкото и да чета пак не мога да разбера.След като сте скъсали свещите и парчетата са останали вътре сте навили болтове.Как тогава след като парчето от свещта е вътре, болта е паднал вътре?Или сте извадили парчетата от свещите и тогава сте навили болтовете?Хем има парче, хем болта пада вътре.
                          Парчетата от свещите при силното налягане в цилиндъра или ги засмуква или ги изплюва.Когато се запали без свещ през дупката вакумът се губи и от там започва да пърди и да се тресе мотора.Аз за да запуша дупката вкарах болт.И... направих беля.

                          Коментар


                            #14
                            Едно време бях чул репликата от един известен бургаски монтьор,който донякъде и мене ме учеше на монтьорлък-Двигателя е като човешкия организъм,докато не го отвори хирурга,не може да се каже с абсолютна точност къде са метастазите в черния/белия дроб,къде са преплитанията на червата и т.н.Твоя случай е напълно аналогичен,поне докато не се свали главата,не може да се каже къде са пораженията от болта.Пак ти напомням колега,мога да ти помогна с това да дойда до Равда,за да я закачим на въже с моята Мареа и да я закарам пред нас.Тук на място мога за около 2 часа да сваля главата и да видим пораженията и ти вече да си прецениш нататък какво да правиш с двигателя.Но те съветвам,ако не е станала най-голямата беля,която може да стане,а именно варианта буталото да излезе през блока и тогава вече щеш не щеш трябва да купуваш двигател втора ръка.Сега,ако не палиш мотора и играеш на тото дали,ще изкара до София на два цилиндъра или ще викаш Пътна помощ на пътя,която ще те оскуби,колкото цената на двигателя,а и може отгоре.Лично мое мнение е да не палиш под никакъв предлог мотора.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #15
                              Чета, и не мога да повярвам .Като съвет към колегата, бих се възползвал от предложението на itan75.
                              00' Bravo 105 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X