Здравейте приятели на форума!Проблемът ми е следният.Преди година при подмяна на свещите 2 от тях се скъсаха и парчетата останаха вътре.Дупките бяха запушени изминах така почти 12000км.Сега по пътя за Бургас карак дълго с висока скорост 160/70/80 и исплю едната.Аз случайно си бях взел куфар с инсртументи и намерих един болт който го пъхнах го вътре да запуша дупката. Беше по тънък не можах да го извадя и запалих като реших че налягането ще го изстреля. Изкара го само2 см загнезди се и така карах но почна да трака нещовсе едно да слошиш болт в празна чаша и да разклащташ.Отидох до Сливен в първият сервиз.Там момчетата го извадиха но с 2 пръста по къс.Парчето остана в цилиндъра След това изплю и втората.В Карнобат в първият сервиз сложихме по дебел болт да запушим дупката защото нямаше резба.И от тогава колата започна да пали трудно като е студена да държи ниски променливи обороти,да липсват коне.Може ли парчето от болта да е стошило буталото или да е повредило дюзата?Отзад на студено излиза черен и бял дим.Пали много трудно като е студена цялата се тресе.Пък зимата си палех с 2свещи без проблем.Може ли да се върна обратно или да потърся сервиз?Кажете ми някой компетентен в Бургас.Аз съм в Равда в хотел GRAND SIRENA не ви препоръчвам да ходите там понеже се оказа до него има пречиствателна станция и се изсипват във водата на няколко големи курорта понията и тоалетните и вони целият район на л...а направо егати почивката да рева ли да се смея ли?Ще съм много благодарен ако някой ми препоръча сервиз в района или ме посъветва какво да правя!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с JTD1.9 след иплюване на остатъци от свещи
Collapse
X
-
Леле...леле колега потрошил си си мотора.Вместо свещ болт . Мога да дойда да те изтегля и да отворя главата да видим пораженията,но до там,ако ти е надран цилиндъра или строшено буталото,ще ти трябва нов блок и глава,защото болта е бил и в главата .Все пак,ако се нуждаеш от помощ свържи се.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
To каквото е трябвало вече е станало и ако не пъхаш други железа в дупките по лошо няма да стане ако отидеш на майстор ще се дига глава а пък те едни ла...на кат ги разбъркаш и почват да миришат , исках да кажа че оттам ще се окаже че и блока е надран и буталата осуркани че и сегментите блокирали в тях и ще стане една дълга и широка че и в чужд град ,бе направо ще ти смъкнат 10 кожи.Затова ако колата пали и не се чуват никакви странни метални звуци зареждаш повечко нафта слагаш и едно шише масло в багажника че не се знае останали ли са сегменти на пета с 1500-2000 и повече внимание поемаш като ти свърши почивката към вкъщи.Ше фъска ,ще съска ,ще пръска нафта от дупките ,няма да работят всички цилиндри но няма и да спре .Ако пък спре на пътя ще викнеш някой авер да те дръпне до дома и тъй.Като се прибереш ще я оставиш на някой да разглоби целия мотор и ако ти отърва ще го правиш.И никакви сервизи в Равда и по пътя ,че ще ходиш след месец да си я земеш уж готова .
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
Коментар
-
Re: кола
MEMO написа:kluchar написа:За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
Коментар
-
itan75 написа:Леле...леле колега потрошил си си мотора.Вместо свещ болт . Мога да дойда да те изтегля и да отворя главата да видим пораженията,но до там,ако ти е надран цилиндъра или строшено буталото,ще ти трябва нов блок и глава,защото болта е бил и в главата .Все пак,ако се нуждаеш от помощ свържи се.
Коментар
-
Re: кола
MEMO написа:kluchar написа:За дизел е по друго свещите са подгревни и не трябва да прави проблем като си запалил. може да не уплътнява добре и да влиза въздух като начало трбябва да се оправи резбата и да може да се навиват
Коментар
-
Re: Проблем с JTD1.9 след иплюване на остатъци от свещи
ceconakov написа:Здравейте приятели на форума!Проблемът ми е следният.Преди година при подмяна на свещите 2 от тях се скъсаха и парчетата останаха вътре.Дупките бяха запушени изминах така почти 12000км.Сега по пътя за Бургас карак дълго с висока скорост 160/70/80 и исплю едната.Аз случайно си бях взел куфар с инсртументи и намерих един болт който го пъхнах го вътре да запуша дупката. Беше по тънък не можах да го извадя и запалих като реших че налягането ще го изстреля. Изкара го само2 см загнезди се и така карах но почна да трака нещовсе едно да слошиш болт в празна чаша и да разклащташ.Отидох до Сливен в първият сервиз.Там момчетата го извадиха но с 2 пръста по къс.Парчето остана в цилиндъра След това изплю и втората.В Карнобат в първият сервиз сложихме по дебел болт да запушим дупката защото нямаше резба.И от тогава колата започна да пали трудно като е студена да държи ниски променливи обороти,да липсват коне.Може ли парчето от болта да е стошило буталото или да е повредило дюзата?Отзад на студено излиза черен и бял дим.Пали много трудно като е студена цялата се тресе.Пък зимата си палех с 2свещи без проблем.Може ли да се върна обратно или да потърся сервиз?Кажете ми някой компетентен в Бургас.Аз съм в Равда в хотел GRAND SIRENA не ви препоръчвам да ходите там понеже се оказа до него има пречиствателна станция и се изсипват във водата на няколко големи курорта понията и тоалетните и вони целият район на л...а направо егати почивката да рева ли да се смея ли?Ще съм много благодарен ако някой ми препоръча сервиз в района или ме посъветва какво да правя!
Коментар
-
Аз колкото и да чета пак не мога да разбера.След като сте скъсали свещите и парчетата са останали вътре сте навили болтове.Как тогава след като парчето от свещта е вътре, болта е паднал вътре?Или сте извадили парчетата от свещите и тогава сте навили болтовете?Хем има парче, хем болта пада вътре.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
mr. Nikoi написа:Аз колкото и да чета пак не мога да разбера.След като сте скъсали свещите и парчетата са останали вътре сте навили болтове.Как тогава след като парчето от свещта е вътре, болта е паднал вътре?Или сте извадили парчетата от свещите и тогава сте навили болтовете?Хем има парче, хем болта пада вътре.
Коментар
-
Едно време бях чул репликата от един известен бургаски монтьор,който донякъде и мене ме учеше на монтьорлък-Двигателя е като човешкия организъм,докато не го отвори хирурга,не може да се каже с абсолютна точност къде са метастазите в черния/белия дроб,къде са преплитанията на червата и т.н.Твоя случай е напълно аналогичен,поне докато не се свали главата,не може да се каже къде са пораженията от болта.Пак ти напомням колега,мога да ти помогна с това да дойда до Равда,за да я закачим на въже с моята Мареа и да я закарам пред нас.Тук на място мога за около 2 часа да сваля главата и да видим пораженията и ти вече да си прецениш нататък какво да правиш с двигателя.Но те съветвам,ако не е станала най-голямата беля,която може да стане,а именно варианта буталото да излезе през блока и тогава вече щеш не щеш трябва да купуваш двигател втора ръка.Сега,ако не палиш мотора и играеш на тото дали,ще изкара до София на два цилиндъра или ще викаш Пътна помощ на пътя,която ще те оскуби,колкото цената на двигателя,а и може отгоре.Лично мое мнение е да не палиш под никакъв предлог мотора.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар