Колеги,значи проблемът е следния..колата като поработи малко в ниските обороти,започва да ги мени,вдига до 1500-2000 и спадът,мотора си променя звука,чува се леко чукане.Нямам идея какво може да е,един приятел каза че най-вероятно е дюза,и работи на 3 цилиндъра,колата е браво TD100.Ако е дюза удачно ли е да се вземе 2ра употреба?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи?
Collapse
X
-
Според мен не е, защото няма как да провериш дали е ок на място.Сложи първо нещо за почистване, възможно е също да е от нафтата, напоследък и на мен ми се случва отвреме навреме, и като заредя от друга бензиностанция, - всичко се оправя магически..Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
-
Значи всички филтри,и маслото ги смених преди 5 дни.От както го имам този проблем с оборотите,и въпросното чукане,колата както си карам понякога гасне,и не иска да запали венага,пали след около 1 минута.И като паля излиза доста бял дим,иначе не пуши като цяло,само при палене.Нафтата с която карам не е от най-добрите но от 8 месеца карам само с такава.
Коментар
-
Закарай машинката на диагностика. Това че не гасне както си караш, и след това не пали цяла минута, не е от нещо дребно. Аз имах подобен проблем, но се появи 2 - 3 пъти и то след рязко ускоряване до около 4200 оборота. След като угасне, не палеше както твоята за около минута. Капеше ми нафта леко от авансаторния клапан и го смених, но не съм сигурен дали тогава спря да гасне при рязко ускоряване. Скоро не ми се е случвало.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги,проблемът се задълбочава.Колата като я покарам по дълго в ниските обороти(като има задръстване)и започва да гасне,днес за около 20 минути изгасна 4 пъти,и не иска да пали веднага,като я карам извънградско,губи мощност,натискам педала на гъста но все едно няма нафта,това го прави за няколко секунди и след това се оправя...Все още си мени оборотите,и като ги мени на място се чува чукане.Усещам че колата няма същата мощност като от преди 2 седмици примерно.Днес я закарах при един майстор,които се занимава само с италиански автомобили,но човекът каза че не може да я качи на диагностика,защото бордовият компютър е стар..препоръча ми да я закарам при друг майстор,да погледне помпата.п.п. И да задам един леко невеж въпрос..къде се намира този авансаторен клапан,за да погледна дали има теч?
Коментар
-
specialista написа:Тук проблема е въздух!!!! ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
shonn91 написа:Днес докато оглеждах за теч от някъде,забелязах нещо..Като запаля колата и поработи малко,ръчната помпа за обезвъздушаване се свива,а като изгася и постой малко се разпъва.Това ме навежда на мисълта че има запушване някъде по горивопровода между резервоара и въпросната помпа.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Така..днес си поиграх с "отремонтирането" на проблема..но пак стигнах до задънена улица..Цедката в резероара беше запушена,но вече е почистена,имаше един спукан маркуч между крушата и горивния филтър,и той е сменен..Сега остава да сменя самата круша,утре ще ходя за нова,защото от нея капе нафта.Мисля че от тези неща идваше проблемът с гасненето,защото при недостига на гориво,заради запушването е дърпало въздух.Но все още го има проблемът с пушенето и работата на 3 цилиндъра.Мисля да карам колата на майстор да погледне дюзите,защото не знам с какво и как да ги сваля.Ако има някакъв начин да се проверят на място..кажете.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар