Здравейте колеги.Имам следните проблеми:колата нещо неще да върви в смисъл много е мудна и повече от 160км не може да бяга.Закачана е на диагностика и проблеми няма,дебитомера е чисто нов БОШ лично сам го копувал защото беше прецакан но продължи да си е "мъртвец" колицата,прегледани са и вакумите всички са си здрави,колата пуши черно само с газта до долу.Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помага аи идеи да има някои също да помага :D .Вторият проблем ми е в това какво показва температурата на таблото,карам на стапяне а тя си стои в дъното и показва че е студена.Днес смених датчика но същата работа идеи някои????Мерси предварително моля помагайте Грешен раздел - преместена. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ЖТД105 не вдига повече от 160 и показва че е студена.
Collapse
X
-
Може и смешно да звучи, ама я провери кората (изолацията), на капака на двигателя, да не ти блокира отвора за въздуха. Намира се точно до бравата на капака. Просто самата изолация увисва, и затапява отвора за въздуха. Няма въздух, няма гориво, няма сила .Имало е и такива случаи във форума.п.п. Относно вторият ти проблем, термостат, или почукване на таблото (някой път блокира стрелката).
-
Датчика за температурата отива в ЕКУ-то, а ЕКУ-то управлява показателя за температурата. Трябва ти диагностика. Запали колата като е студена и гледай каква е Т* на двигателя.После пусни да прави лог и покарай докато загрее, напъни я до макс ... гледай/записвай температури и всичко което касае въздуха - количество, налягане и т.н. ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
alien_gt написа:ами със стария даотчик ми светваше грешка като загрее защото показваше че е студена после отива на 90 градуса гася колата паля след две минути показва студена и така показва каквото си иска с новия трагва да загрява стига дои парвата черта и до там но няма грешка?ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
alien_gt написа:ами аз не ги познавам кой от тях е в час и има техника а иначе колата има добар разход 6.6 на смесено смятам е хубав разход или греша?турбото има луфт но ми казаха че е в рамките на допустимото но ако байпаса е блокирал?Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
alien_gt написа:а възможно ли е да не върви от задръстен катализатор?като сменях дебитомера майстора ми каза да давам газ защото катализатора е задръстен понеже не е правил хубава смес с прецакания и не се знае колко време е вървял така и има голяма вероятност да е задръстенFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
alien_gt написа:а възможно ли е да не върви от задръстен катализатор?като сменях дебитомера майстора ми каза да давам газ защото катализатора е задръстен понеже не е правил хубава смес с прецакания и не се знае колко време е вървял така и има голяма вероятност да е задръстенFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Провери ЗАДЪЛЖИТЕЛНО зацепването на ангренажният ремък. Прави се с фиксатор за блокиране на коляновият вал. Разминаването се усеща точно във високите обороти, просто не върви. Ако някой "майстор" ти е сменял ремъка започни от там.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
относно 2-рия проблем с температурата, разгледай тая тема.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21416AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ами ремъка е сменян и си е зацепен по белези майстора при когото ходя си има програма(и на мен ми минаха такива мисли и си казах така или иначе ще я обслужвам и ако е от това ще се оправи но ) и си я е направил както трябва защото е наистина майстор и не се съмнявам в него.Замерването с КТС в движение ли трябва да е?А колата тръгва да върви в смисал опъвасе и някаде около 3000об замира?JTD 105
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар