Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферна шайба на генератор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е да де , ама нали трябва да бръкна през специалния ключ за да държа контра на оста с дълъг шестограм , а ако гайковерта е отгоре няма как да стане ... Сещаш ли се
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



    Коментар


      #17
      Не ти трябва контра.Гайковерта ще се справи и без контра ако знаеш как да го използваш.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Демек ударната сила на гайковерта е достатъчна за да развие шайбата ли ... еб*си кефа .... ами тогава да питам ... после за завиването предполагам , че ще може пак без контра ама да си питам де
        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



        Коментар


          #19
          С гайковерта се развива лесно , почти няма как да не успееш. Обаче ако преди е стегнато стабилно и не е развивана скоро гайката може и да се наложи да държиш контра. Виждал съм как се развива чрез рамо от 50см и много приложена сила през едни специални камъни и прорязани тресчотки, абе скъпи инструменти. А за стягането недей с гайковерта, че бедна ти е фантазията колко лесно се прецаква резбата и превърта , не ме питай от къде знам . Стягай на ръка без кой знае какъв напън и това е.

          Коментар


            #20
            Резултат : Извадихме генератора и пробвахме с гайковерта , обаче толкова беше запекло всичко , че неще и неще . Преминахме към груба сила и хванахме контра с шестограм и пробвахме с ключа на ръка , обаче пак не стана и в крайна сметка шестограма се заобли (отвора в оста , а не инструмента ) ... ние обаче сме упорити и заковахме вътре един лимбус номер 10 (уж истинска марка) и ДАААААЙ с дългото рамо , и познайте ... лимбуса се счупи . Краен резултат ---> Утре отивам по моргите да си търся работещ генератор А м/у другото шайбата трябва , като се завърти наръка по посока на часовника и после се спре рязко (пак с ръка) , вътре оста да продължи да си се върти нали
            '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



            Коментар


              #21
              PeacemakeR написа:
              Резултат : Извадихме генератора и пробвахме с гайковерта , обаче толкова беше запекло всичко , че неще и неще . Преминахме към груба сила и хванахме контра с шестограм и пробвахме с ключа на ръка , обаче пак не стана и в крайна сметка шестограма се заобли (отвора в оста , а не инструмента ) ... ние обаче сме упорити и заковахме вътре един лимбус номер 10 (уж истинска марка) и ДАААААЙ с дългото рамо , и познайте ... лимбуса се счупи . Краен резултат ---> Утре отивам по моргите да си търся работещ генератор А м/у другото шайбата трябва , като се завърти наръка по посока на часовника и после се спре рязко (пак с ръка) , вътре оста да продължи да си се върти нали
              Абе колега, вие оста ли въртяхте, за да отвиете? Не се прави така - използва се един специален шлицов инструмент, който е с отвор в средата, за да вкараш контра на оста. Та с този инструмент отвиваш шайбата с винтоверта или на ръка с удар с чук и там вероятността да ти превърти е минимална заради шлиците.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Колега , е те точно този специалният инструмент го сложихме на винтоверта (те т’ва черното) и като завъртяхме и си се върти цялата шайба ... ха кажи ми като няма какво да държи контра на оста по средата , как ще се развие тази шайба . За справка да кажа , че шайбата е набраво навита върху оста , а ако си сложил черният камък на винтоверта няма как да бръкнеш през него да държиш контра ... В нашият случай лимбуса с който държахме контра в крайна сметка се счупи вътре в оста и просто няма развиване ... От няколко майстора разбрах , че би трябвало с гайковерта (който е ударен) да се развие и без да държи контра , но в моя случай не стана , понеже шайбата не освобождава поне от 10 - 15 000 км. и ремъка постоянно я е натягал и като сложиш и комбинацията с малко ръждичка и просто е запекла все едно е заварена . Дано съм бил изчерпателен Сега си имам нов генератор (от моргата) , а стария ще стои ако недай си боже ми трябват някъкви части от него .
                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                Коментар


                  #23
                  PeacemakeR написа:
                  Колега , е те точно този специалният инструмент го сложихме на винтоверта (те т’ва черното) и като завъртяхме и си се върти цялата шайба ... ха кажи ми като няма какво да държи контра на оста по средата , как ще се развие тази шайба . За справка да кажа , че шайбата е набраво навита върху оста , а ако си сложил черният камък на винтоверта няма как да бръкнеш през него да държиш контра ... В нашият случай лимбуса с който държахме контра в крайна сметка се счупи вътре в оста и просто няма развиване ... От няколко майстора разбрах , че би трябвало с гайковерта (който е ударен) да се развие и без да държи контра , но в моя случай не стана , понеже шайбата не освобождава поне от 10 - 15 000 км. и ремъка постоянно я е натягал и като сложиш и комбинацията с малко ръждичка и просто е запекла все едно е заварена . Дано съм бил изчерпателен Сега си имам нов генератор (от моргата) , а стария ще стои ако недай си боже ми трябват някъкви части от него .
                  Аз останах с впечатление, че сте въртяли с винтоверта имбусния. Аз моята шайба я развих с ключ звезда, контрата, която виждаш и чук 5 кг, с който рязко ударих върху звездата върху един тезгях. Отви се веднага, но имам някакви бегли спомени, че беше с обратна резба, но не съм сигурен, че беше доста отдавна.

                  Коментар


                    #24
                    Ако толкова се опъва и не се развива досега да я бях разрязал с ъглошлайф.Ако разбира се е за смяна.Пази резбата на оста ако започнеш да я режеш.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Както вече казах , отидох купих си едно ново генераторче от моргата и заспа само дето сега щуреца пак свири утре ще сменя и ремъка , че на този доста са му поизядени пистите и даже доколкото си спомням май е размер 1800 , а нали трябва да е 1795 , та може и поради някоя от тези причини да свири
                      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                      Коментар

                      Working...
                      X