Здравейте. Интересува ме какъв по специален инструмент ми е нужен за смяната на въпросната шайба- демпферна на генератор на Мареа 1,9 JTD 105к.с., и задължително ли се сваля генератора- възможно ли е на място? Има ли някакви особености при демонтажа и монтажа на шайбата? Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демпферна шайба на генератор
Collapse
X
-
Ще се радвам ако успееш да я развиеш на място без да демонтираш алтернатора.Най лесно се развива гайката с гайковерт.Ако не ти се занимава с демпферни шайби поставяй обикновенна няма да сбъркаш.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Демпферна шайба на генератор
Jak написа:Здравейте. Интересува ме какъв по специален инструмент ми е нужен за смяната на въпросната шайба- демпферна на генератор на Мареа 1,9 JTD 105к.с., и задължително ли се сваля генератора- възможно ли е на място? Има ли някакви особености при демонтажа и монтажа на шайбата? Благодаря
Коментар
-
Шайбата има едно маншонче отпред и не се вижда дали има централна гайка, има ли, след като до колкото разбирам шайбата се навива на оста на резба? Какъв е шестограма че не се вижда? Защо някой от вас мислят че ще е по-добре да се сложи обикновенна шайба, като изключим цената като причина?Фиат Мареа 1,9 jtd
Коментар
-
Виж клипчето. Много добре се вижда какъв инструмент ти трябва. Колата е друга, но принципа е същия.http://www.youtube.com/watch?v=e4y6DzAADPQЛично на мен не ми се вярва, че на място е възможно смяната на въпросната шайба.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Tornado написа:Ще се радвам ако успееш да я развиеш на място без да демонтираш алтернатора.Най лесно се развива гайката с гайковерт.Ако не ти се занимава с демпферни шайби поставяй обикновенна няма да сбъркаш.Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
-
David-Off написа:Може на някои да им се сторят глупави вапросите но аз да си питам Къква е цената на демферната шаиба ? И как така да се сложи обикновенна? (смисал от обикновен генератор бес демферна шайба и точно от какъв генератор трябва да е ?)Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Айде и аз да попиша малко тук Лятото свалях генератора и смених повечето карантия вътре , сега обаче ми просвири пистовия ремък и вече два обтяжни механизма сменям Та стигнах до извода , че и шайбата ще се сменя (УТРЕ) . Ще се опитваме да е*ем дявола докат лети и само да откачим генератора , без да го вадим , че като се сетя к’ъв екшън беше .... Въпросът ми е (всъщност те са 2) :1. Може ли да се законтри тръбичката с шлиците на шайбата и с ударен въздушен гайковерт да се върти самата ос на генератора , понеже доколкото разбрах шайбата е навита на самата ос директно .2. В каква посока да въртим , генераторът май се въртеше обратно на часовника , и предполагам , че се самонатяга , тоест ако искам да развия шайбата , то тя трябва да се върти по посока на часовника , а ако се върти оста да е обратно на часовника ... Май по сложно неможа да го напиша Айде мерси предварително . Колата е Bravo ’99 1,9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар