Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход на 2.4 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rosenmvr написа:
    Колега това е някакъв пик от програмата повече от 70 мг не пръска.Колеги как ви се струва теорията която ми споделиха в сервиз за дюзи, че когато са замърсени реагират мудно и затварят по бавно от където е и усещането , че колата не спира веднага след като си махна крака от педала за газта.
    По-голяма смешка не бях чувал!

    Коментар


      #17
      Абсолютно! Ако двигателят се върти с 1800 об/минута, за една секунда това са 30 оборота, което е по 15 отваряния и затваряния на дюза в секунда или по едно на всеки 6.66... стотни от секундата. Значи като се отвори дюзата, има 6-7 стотни време да се затвори, преди да се отвори пак. Като си махнеш крака от газта - спират отварянията и влизането на ново гориво. Дори да се затваря по-късно дюзата и да влиза гориво, което не може да изгори, то се изхвърля в следващия такт, а ако дюзата е толкова мудна, че остава отворена чак до всмукването, то това гориво изгаря най-късно на следващия работен ход - след около 7 стотни от предишния. Мисля че човек не може да усети тези 7 стотни по никакъв начин. Това който го е казал - доста си е повярвал, но не е помислил преди да го каже.

      Коментар


        #18
        Обръщам се към всички колеги които четат и взимат участие в темата, моля ви да проверите дали при някои от вас не се наблюдава подобно явление. Когато колата е на 3-та предавка на около 1600-1800 оборота подавате газ и след това отнемате рязко, не е необходимо да е до 100%. Както съм в темата при мен колата няма моторна спирачка около 1-2 секунди след отпускането на педала за ускорение.


        r_osen@yahoo.com

        Коментар


          #19
          При мен на нито една предавка и в нито един диапазон от обороти никога не се е наблюдавало подобно явление.

          Коментар


            #20
            Колеги ще се радвам ако поне един притежател на 2.4 жтд сподели как е при него.


            r_osen@yahoo.com

            Коментар


              #21
              rosenmvr написа:
              Колеги ще се радвам ако поне един притежател на 2.4 жтд сподели как е при него.
              Това не е аномалия.Проблема ти е друг.А за да качи над 2.5 литра в разхода аз първо бих прегледал за течове.След това за задържане на някое от колелата и т.н.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                Проверено е за течове аз лично смених горивния филтър и няма никакви течове, също така смених накладките, дисковете и спирачната течност, колата нямам никакво задържане на колелата.


                r_osen@yahoo.com

                Коментар


                  #23
                  Колеги направих поредното засичане 68 л. нафта от ОМВ ( Макс молшън) изминати 750км. от които 400 извън градско и 350 в града. Забелязах когато я карам по спокойно че обичайното придърпване на ЖТД моторите е силно изразено в диапазона 1700 - 2100 об. Това което ми направи впечатление е че ако човек не знае , че колата е дизел 100% ще помисли че кабел или свещ прекъсват.Колата е засичана със стоков софт.


                  r_osen@yahoo.com

                  Коментар


                    #24
                    rosenmvr написа:
                    Колеги направих поредното засичане 68 л. нафта от ОМВ ( Макс молшън) изминати 750км. от които 400 извън градско и 350 в града. Забелязах когато я карам по спокойно че обичайното придърпване на ЖТД моторите е силно изразено в диапазона 1700 - 2100 об. Това което ми направи впечатление е че ако човек не знае , че колата е дизел 100% ще помисли че кабел или свещ прекъсват.Колата е засичана със стоков софт.
                    Това прави около 9/100 което е прекалено много.
                    Marea Weekend HLX Jtd 110

                    oO(_)____////____(_)Oo

                    Коментар


                      #25
                      rosenmvr написа:
                      Колеги направих поредното засичане 68 л. нафта от ОМВ ( Макс молшън) изминати 750км. от които 400 извън градско и 350 в града. Забелязах когато я карам по спокойно че обичайното придърпване на ЖТД моторите е силно изразено в диапазона 1700 - 2100 об. Това което ми направи впечатление е че ако човек не знае , че колата е дизел 100% ще помисли че кабел или свещ прекъсват.Колата е засичана със стоков софт.
                      Това обичайно придърпване при мен вече не съществува, така както и при други колеги.

                      Коментар


                        #26
                        Придърпването го нямаше до скоро и при мен , но ето го и то силно изразено. До колко е възможно причината за завишения разхода да е нещо около дюзите.Засичана е обратната нафта и единствено дюзата на 5-ти цилиндър е 10 мг.


                        r_osen@yahoo.com

                        Коментар


                          #27
                          Аз лично съм сменил разпръсквачите и сачмите в дюзите, в резултат на което придърпване нямам.

                          Коментар


                            #28
                            Airfan написа:
                            Аз лично съм сменил разпръсквачите и сачмите в дюзите, в резултат на което придърпване нямам.
                            Мисля че доста колеги го направиха и резултатите са красноречиви , но никои не е споделил от това да му падне разхода.


                            r_osen@yahoo.com

                            Коментар


                              #29
                              rosenmvr написа:
                              Airfan написа:
                              Аз лично съм сменил разпръсквачите и сачмите в дюзите, в резултат на което придърпване нямам.
                              Мисля че доста колеги го направиха и резултатите са красноречиви , но никои не е споделил от това да му падне разхода.
                              За разхода не коментирам. За придърпването ми беше мисълта.

                              Коментар


                                #30
                                Колеги приемам всякакви идеи , защото проблема за момента е нерешим и никои не се е изказал какъв е проблема , според диагностиците колата е ОК.


                                r_osen@yahoo.com

                                Коментар

                                Working...
                                X