Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход на 2.4 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям разход на 2.4 жтд

    Колеги моля ви да погледнем няколко снимки от вчерашната диагностика и да се опитаме да открием виновника за завишения разход. Колата е мареа 2,4 ЖТД . Нормално колата харчеше 7,5-8,5 в градски условия и 4,8- 7 извън града , разбира се двете крайности зависят от стила на каране на колата.От известно време колата 10-11 в града без особено значение на стила на каране и 6-7 извън града . Последното засичане беше по магистралата с леко каране с 120 без изпреварвания и постоянно изключване от скорост където е възможно, колата измина 90 км с 6л. Грешките които са записани в ЕКУ са P0101;P1662 и P0703 , които са малко мистериозни и винаги вървят в комплект, както и се появяват веднага след изтриването им . За да избегна въпросите с засичането ще кажа че колата се пълни до капачката с туба и фуния след като измина прехода от (х) кл. допълвам колата по същия начин на същото място. Ще си позволя да използвам снимки на работни параметри на колеги от форума за да изкажа моите виждания.Аз съм заподозрял дебитомера за завишения разход по следните причини.2,4 жтд е точно 25% по мощна от 1,9 жтд , което означава че му трябва с 25% поведе дебит на гориво както и 25% поведе въздух. На колегата с 1,9 жтд регулатора на налягане е отворен на 14,80 % а на моята е 18,11% което приблизително е 25%Количеството въздух при 1.9 е 300mg/i а при мен е 440mg/i което е приблизително 46% повече.Според моите изчисления входящото количество въздух при 2,4 жтд трябва да е около 375mg/i.Ако съм прав в изчисленията 4,8 + 46%(преразход)= 7л./100 ; 7,5+ 46%=10,95л/100.Надяван се съм достатъчно изчерпателен като за начало.
    Прикачени файлове


    r_osen@yahoo.com

    #2
    Дебитомер. Само като видиш Intake Air Quantity и Desired Intake Air Quantity, няма какво да говорим повече.Успех.И в никакъв случай не слагай Hoffer.
    BRAVO 1.6 16V

    Коментар


      #3
      Това което аз виждам на снимките е, че ЕГР-а ти най-вероятно е затапен, от там идва и разминаването. Ако бъркам ме поправи!Хубаво е да уточниш тази подробност.Щом дава грешка в дебитомера, най вероятно е за смяна,но все пак по- добре направи един лог в движение и да се види как се променят стойностите му, за да не се набуташ излишно!
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #4
        Разкачи дебитомера и засечи разхода отново, ако е прблема е в него, ще се нормализира, ако не е от него ще има разлика 0.3 до 0.5/100. Поне така разправя колегата emzo. 4.4. Всеки опит да се заобиколи временният бан ще бъде последван с окончателен бан. Има се предвид ре-регистриране или влизане с другo име, смяна на IP, влизане във форума като гост и други.Неофициално предупреждение.Модераторски екип на fiat-bg.org
        "Не търсете възмездие.Рано или късно всеки плаща."
        Ванга

        Коментар


          #5
          mitaka_neikov написа:
          Това което аз виждам на снимките е, че ЕГР-а ти най-вероятно е затапен, от там идва и разминаването. Ако бъркам ме поправи!Хубаво е да уточниш тази подробност.Щом дава грешка в дебитомера, най вероятно е за смяна,но все пак по- добре направи един лог в движение и да се види как се променят стойностите му, за да не се набуташ излишно!
          Колега прав си егр-а е затапен не се бях замислил за това. Ще се постарая по късно днес или утре да направя един лог.


          r_osen@yahoo.com

          Коментар


            #6
            На дебитомера, не му гледайте Air quantity, а по-скоро напрежението, което дава. Поне 4.2-4.3в. да дава.П.п съвет от Емзо.4.4. Всеки опит да се заобиколи временният бан ще бъде последван с окончателен бан. Има се предвид ре-регистриране или влизане с другo име, смяна на IP, влизане във форума като гост и други.Неофициално предупреждение.Модераторски екип на fiat-bg.orgХахахахахахахаххахахха ми кат сте почнали що не фанете да ни баннете всичките и да си пишете само вие модовете А ?Помагаш на потребител с БАН да заобикаля правилата на форума.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

            Коментар


              #7
              Oт скрииншот на визата... на празен ход какво може да се види.От тези то ФЕС - със статични данни опреснени в моменти Х У и З... хептен странно.Правилно са казали колегите да направиш един/няколко лог/а като хората с малко параметри и висока скорост на опресняване под товар. А и е хубаво че ги слушаш Нещо такова-днес съм си го правил.После много готино си се чертаят графики и може да се анализират резултати.
              Прикачени файлове
              Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

              Коментар


                #8
                Прикачам лог. на дебитомера под товар.Днес забелязах нещо много странно за мен.Когато натисна педала на газта до край и после го пусна рязко колата продължава да набира около 1-2 сек. и след това се усеща моторната спирачка.
                Прикачени файлове


                r_osen@yahoo.com

                Коментар


                  #9
                  Колега дебитомера ти е ок.
                  първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
                  Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
                  Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

                  Коментар


                    #10
                    Ето на какво попаднах http://www.youtube.com/watch?v=S5FHI...embedded#at=52


                    r_osen@yahoo.com

                    Коментар


                      #11
                      rosenmvr написа:
                      Прикачам лог. на дебитомера под товар.Днес забелязах нещо много странно за мен.Когато натисна педала на газта до край и после го пусна рязко колата продължава да набира около 1-2 сек. и след това се усеща моторната спирачка.
                      Колега, дебитомера ти е добре. Грешката, най- вероятно е породена от затапването на ЕГР-а, което понякога поражда по- голяма разлика в стойностите. Ако стойностите на desired air се повишат малко софтуерно, би трябвало да не излиза повече тази грешка. Ако искаш може да направиш логове за: - rpm, fuel quantity, air quantity - rpm, fuel pressure, fuel quantity, fuel regulator - rpm, fuel pressure, fuel quantity, start of main injection От тях има по голям шанс да се разбере нещо. При правенето им може да задържиш малко време на 2000 оборота и после да даваш газ до дупка
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        #13
                        rosenmvr написа:
                        Ето няколко лога.
                        Колега, от тези логове се разбира, че колата ти е 6 точки. Т.е. нищо не се разбира или поне аз нищо необичайно невиждам. Надявам се някой експерт да се включи и да каже ако вижда нещо необичайно. Остава това за което говорихме по телефона.
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #14
                          В първият лог RPM;Total fuel;Fuel press;.xlsред 70 има гориво 79.24....Пипан ли е софта на тази кола? Бая множко ми се види....
                          Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                          Коментар


                            #15
                            Колега това е някакъв пик от програмата повече от 70 мг не пръска.Колеги как ви се струва теорията която ми споделиха в сервиз за дюзи, че когато са замърсени реагират мудно и затварят по бавно от където е и усещането , че колата не спира веднага след като си махна крака от педала за газта.


                            r_osen@yahoo.com

                            Коментар

                            Working...
                            X