Колеги моля ви да погледнем няколко снимки от вчерашната диагностика и да се опитаме да открием виновника за завишения разход. Колата е мареа 2,4 ЖТД . Нормално колата харчеше 7,5-8,5 в градски условия и 4,8- 7 извън града , разбира се двете крайности зависят от стила на каране на колата.От известно време колата 10-11 в града без особено значение на стила на каране и 6-7 извън града . Последното засичане беше по магистралата с леко каране с 120 без изпреварвания и постоянно изключване от скорост където е възможно, колата измина 90 км с 6л. Грешките които са записани в ЕКУ са P0101;P1662 и P0703 , които са малко мистериозни и винаги вървят в комплект, както и се появяват веднага след изтриването им . За да избегна въпросите с засичането ще кажа че колата се пълни до капачката с туба и фуния след като измина прехода от (х) кл. допълвам колата по същия начин на същото място. Ще си позволя да използвам снимки на работни параметри на колеги от форума за да изкажа моите виждания.Аз съм заподозрял дебитомера за завишения разход по следните причини.2,4 жтд е точно 25% по мощна от 1,9 жтд , което означава че му трябва с 25% поведе дебит на гориво както и 25% поведе въздух. На колегата с 1,9 жтд регулатора на налягане е отворен на 14,80 % а на моята е 18,11% което приблизително е 25%Количеството въздух при 1.9 е 300mg/i а при мен е 440mg/i което е приблизително 46% повече.Според моите изчисления входящото количество въздух при 2,4 жтд трябва да е около 375mg/i.Ако съм прав в изчисленията 4,8 + 46%(преразход)= 7л./100 ; 7,5+ 46%=10,95л/100.Надяван се съм достатъчно изчерпателен като за начало.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход на 2.4 жтд
Collapse
X
-
Това което аз виждам на снимките е, че ЕГР-а ти най-вероятно е затапен, от там идва и разминаването. Ако бъркам ме поправи!Хубаво е да уточниш тази подробност.Щом дава грешка в дебитомера, най вероятно е за смяна,но все пак по- добре направи един лог в движение и да се види как се променят стойностите му, за да не се набуташ излишно!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Разкачи дебитомера и засечи разхода отново, ако е прблема е в него, ще се нормализира, ако не е от него ще има разлика 0.3 до 0.5/100. Поне така разправя колегата emzo. 4.4. Всеки опит да се заобиколи временният бан ще бъде последван с окончателен бан. Има се предвид ре-регистриране или влизане с другo име, смяна на IP, влизане във форума като гост и други.Неофициално предупреждение.Модераторски екип на fiat-bg.org"Не търсете възмездие.Рано или късно всеки плаща."
Ванга
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Това което аз виждам на снимките е, че ЕГР-а ти най-вероятно е затапен, от там идва и разминаването. Ако бъркам ме поправи!Хубаво е да уточниш тази подробност.Щом дава грешка в дебитомера, най вероятно е за смяна,но все пак по- добре направи един лог в движение и да се види как се променят стойностите му, за да не се набуташ излишно!
Коментар
-
На дебитомера, не му гледайте Air quantity, а по-скоро напрежението, което дава. Поне 4.2-4.3в. да дава.П.п съвет от Емзо.4.4. Всеки опит да се заобиколи временният бан ще бъде последван с окончателен бан. Има се предвид ре-регистриране или влизане с другo име, смяна на IP, влизане във форума като гост и други.Неофициално предупреждение.Модераторски екип на fiat-bg.orgХахахахахахахаххахахха ми кат сте почнали що не фанете да ни баннете всичките и да си пишете само вие модовете А ?Помагаш на потребител с БАН да заобикаля правилата на форума.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Oт скрииншот на визата... на празен ход какво може да се види.От тези то ФЕС - със статични данни опреснени в моменти Х У и З... хептен странно.Правилно са казали колегите да направиш един/няколко лог/а като хората с малко параметри и висока скорост на опресняване под товар. А и е хубаво че ги слушаш Нещо такова-днес съм си го правил.После много готино си се чертаят графики и може да се анализират резултати.
Коментар
-
rosenmvr написа:Прикачам лог. на дебитомера под товар.Днес забелязах нещо много странно за мен.Когато натисна педала на газта до край и после го пусна рязко колата продължава да набира около 1-2 сек. и след това се усеща моторната спирачка.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ето няколко лога.Прикачени файлове- rpmtotal_fuelfuel_pressurefuel_regulator__ori__960.xls (24,5 KB, 90 преглеждания)
- rpmgas_pedalpre_injection_timeinjection_timexls_104.xls (31,0 KB, 106 преглеждания)
- rpmpre_injection_timeinjection_time_935.xls (33,0 KB, 100 преглеждания)
- rpmtotal_fuelfuel_pressureinjection_timing_180.xls (29,0 KB, 90 преглеждания)
- rpmtotal_fuelfuel_pressurefuel_regulator_134.xls (28,5 KB, 80 преглеждания)
- rpmtotal_fuelair_quantity_195.xls (28,5 KB, 114 преглеждания)
- rpmtotal_fuelair_quantity_plavno_161.xls (33,0 KB, 88 преглеждания)
- rpmtotal_fuelfuel_press_162.xls (28,5 KB, 116 преглеждания)
Коментар
-
rosenmvr написа:Ето няколко лога.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Колега това е някакъв пик от програмата повече от 70 мг не пръска.Колеги как ви се струва теорията която ми споделиха в сервиз за дюзи, че когато са замърсени реагират мудно и затварят по бавно от където е и усещането , че колата не спира веднага след като си махна крака от педала за газта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар