Колата е пунто 1,7 тд 71 к.с 1996гМотора ми е в отлично здраве ама в града си похапва 8л нафта на 100 км.Оня ден ми предложиха да сложа система за преминаване към изгоряло олио..........за 700лв.Олио имам рафинирано (бабата взима рента всяка година, аи мога да намеря във Варна кръчми бол).Очаквам препоръки, дали да рискувам??Хвърлете едно око и тука http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=75110 мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дилема за вграждане на система за захранване на ДВГ с олио
Collapse
X
-
Доста четох за принципа на действие на системата за преминаване към олио, само се притеснявам за ГНП-то- олиото се загрявало да 100 градуса преди да се подаде към него дали ще работи на тези градуси дълго време.И чистотата на олиото е било мн. важно, да не е гранясало, тоест стабилизирано с химикали...т.нЩе чакам още мнения, дано се включи някой който кара на олио......Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
jeniro написа:Доста четох за принципа на действие на системата за преминаване към олио, само се притеснявам за ГНП-то- олиото се загрявало да 100 градуса преди да се подаде към него дали ще работи на тези градуси дълго време.И чистотата на олиото е било мн. важно, да не е гранясало, тоест стабилизирано с химикали...т.нЩе чакам още мнения, дано се включи някой който кара на олио......Fiat Marea TD100
Коментар
-
...за 700лв..., кажи им и 1 фритюрник да ти сложат, да си пържиш картофи :D :D :D Нищо лично колега, да не се засегнеш нещо Моето скромно мнение е, да си караш колата с каквото е проектирана да се кара - дизел. Аз никога няма да сложа в колата си олио Ама всеки си има глава на раменетеТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Мани ги какво ти говорят колегите Аз ще правя същото нещо, но с мерцедес. Там помпите доколкото разбрах са доста по-непретенциозни (редови), и може да се кара на каквото му налееш. Оглеждах се за нещо италианско да се кара на олио/масло, обаче помпите са голям проблем. Оказа се, че не стават за тая цел. Бързо дават фира. Аз съм морално с теб. Тествай и кажи какви са резултатите. А помпа от морга едва ли е повече от 100лв. Най-много да изгориш с една помпа. Ако почетеш повече, инсталацията и сам ще си я направиш. Не е никак сложна. Само си подмени уплътненията и горивопроводите с такива за биодизел. Те са синтетични и носят на агресивни течности (биодизела е доста неприятен за каучука)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
lithrone
jeniro написа:Чакам и позитивни отзиви........
Коментар
-
За през лятото подгрев не ти трябва !сипвай олио и се вози без да се притесняваш !За двигателя и ГНП-то няма проблем !Само че ще трябва да сменяваш по-честичко маслото , през около 5000км! За зимата ето какво може да се направи !И стига с тези безмислени системи за по 700лв ! Стига сте пълнили "гушите" на разни измамни фирми които предлагат такива системи в който има вложен материал за не повече от 50лв а ги продават по 700 !LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Не би трябвало точно аз да насърчавам към подобни алтернативи,но тъй като искаш положителни отзиви ще се опитам да ти дам този:Има познат на който и двете му коли работят на олио.Ситроен Ксантия и Пежо 405.Плюса е че се движи почти без пари(50ст. за литър олио).Като минус е че и на двете смених уплътнители на ГНП-то.Въпреки всичко той ми каза "слагай смело най скъпите уплътнители,аз отдавна съм избил пари за този ремонт"!!!Изводите всеки сам си ги прави.Има негативни последствия и те се изразяват в предизвикване на по скорошна смяна на уплътнителите,задръстване на филтри,а за зимата всеки знае!Поздрави!
Коментар
-
Със сигурност ще премина на олио, ама малко по-късно във времето, защото изникнаха някой по-важни проблеми.Моля Ви дайте ми съвет за товаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=75110 За текущата тема Ви благодаря много ще мина на олио в крайна сметка.... се реших.......Ко стана с предния колега избра ли си дизелак с по-малко електроника?Ако ще е пунто съм на среща... :D за консултации.....Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Не знам за олиото, но биодизелът прочиства горивната система.Това е хубаво на пръв поглед, но създава проблеми в началото. Като разтвори налепите и задръства всичко по пътя.След първоначалния юр и проблемните няколко дни в началото, после си е ОК.Автомобилите след 1999 (или 2000, не съм сигурен) са с уплътнения от NBR (Нитрил бутил руббер или нещо от сорта беше...) което е устойчиво на масла, био дизел, олио и т.н. За по-старите коли е необходима смяна с такива уплътнения.Не помня къде, но бях чел, че след 2000г. колите нарочно са с такива уплътнения, за да се преминава на биодизел безпроблемно. Някаква евро-директива беше...Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар