Колеги имам някои работи, които не са ми ясни.Първо с проблема.Забелязвам колата от 4-5 дни адски много да пуши черно и кафеникаво във всякакъв диапазон на оборотите.Както пуши на 1500 така пуши и на 4000об.Вярно е, че още не съм ремонтирал ГНП-то, което протече, а след това теча премина в сълзене от пласмасовата тапа отпред.Когато искам да наема например на 5-та от 2000об. нагоре усещам леко прекъсване.Смятам тия дни да закарам помпата в кв.Долно езерово тук в Бургас при един помпаджия, и искам да ми свали и дюзите да ги провери.Първия ми въпрос е: Ако има някоя дюза, която да не е в час(макар че лампичката на таблото не ми свети) мога ли да заменя дюзите с такива от 2.4 тд например с цел леко засилване на колата, или иначе казано ако се наложи ремонт на помпа/дюзи как мога малко да засиля колата от този възел на колата.Другия ми въпрос е може ли турбото да издава багажа, че да пуши така.Ако е възможно как мога да го провря преди да сменя всичко по колата, та да разбера проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.9тд100 въпрос за Гнп
Collapse
X
-
Първо си оправи помпата да не тече, после търси други проблеми. Дюзите на 2,4 и 1,9 специално TD100 не мисля че са заменяеми, а мощноста от този ДВГ няма да се промени от дюзите. Има 1,9 TD75 с помпа BOSH, по-слаба турбина и без интеркулер 1,9 TD100 с помпа Lucas по-силна турбина и интеркулер от които идва по-голямата мощност. Ако искаш да го тунинговаш за по-голяма мощност, потърси теми във форума, ще научиш какво и как може да се направи по въпроса. Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Реклама
Collapse
Коментар