Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 ТД прекъсва и излиза бял пушек!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 ТД прекъсва и излиза бял пушек!

    Колата го прави когато си пойска дажам и леко газ на някоя скорост смисул можду 1000 и 2000 оборота искам да потдържам постоянна скорост закотвям педала на едно място но колата почва да присецва и да пуши бяло като подам газ изчиства всичко и си варви идеялно! Като пусна по инерция ми светва дъзата ходих на диагностика казаха ми 4е било грешка в акселератора не отчитал каде седи педала на газта и явно не отчита само когато изклуча от скорост и я пусна по инерция свети няколко секунди и угасва! Притеснява ме обаче прекъсването и белия пушек мисля че е авансатора но той е сменяван преди 1 год иначе колата си държи на 900 оборота винаги когато е изклучена от скорост или не подавам газ просто! Дали е авансатора виновен или проблема е в помпата и този акселометър!

    #2
    Re: 1.9 ТД прекъсва и излиза бял пушек!

    ahil_m написа:
    Колата го прави когато си пойска дажам и леко газ на някоя скорост смисул можду 1000 и 2000 оборота искам да потдържам постоянна скорост закотвям педала на едно място но колата почва да присецва и да пуши бяло като подам газ изчиства всичко и си варви идеялно! Като пусна по инерция ми светва дъзата ходих на диагностика казаха ми 4е било грешка в акселератора не отчитал каде седи педала на газта и явно не отчита само когато изклуча от скорост и я пусна по инерция свети няколко секунди и угасва! Притеснява ме обаче прекъсването и белия пушек мисля че е авансатора но той е сменяван преди 1 год иначе колата си държи на 900 оборота винаги когато е изклучена от скорост или не подавам газ просто! Дали е авансатора виновен или проблема е в помпата и този акселометър!
    Проблемите ти са няколко,белия пушек може да е от няколко неща като обикновено става дума за лошо захранване с гориво и/или въздух в горивната система;авансатор;центровка.какво е при теб е въпрос на търсене.От ТПС-а може да ти светва лампата но няма да ти влоши работата на мотора.На диагностика има възможност за изпитване на изпълнителните органи.Правено ли е при теб?Успех!

    Коментар


      #3
      Тези дето правиха диагностиката бяха доста калпави едвам намериха буксата за диагностика камоли да испитват нещо! Колата сега ще сменя авансатора да видя дали ще се оправи нещо защото на самата помпа ми се струва че е изхварляло нафта отдолу на авансатора може ви уплатненията са се разяли поне се надявам да в така! Днес като спрях почна да работи като на 3 цилиндъра да трака изкара яко черен дим като настъпих малко да отпуши! Това е че колата го прави избирателно няма как да стане докато правя диагностиката защото по мойте наблюдения го прави след по дълаг път при самото спиране!

      Коментар


        #4
        ahil_m написа:
        Тези дето правиха диагностиката бяха доста калпави едвам намериха буксата за диагностика камоли да испитват нещо! Колата сега ще сменя авансатора да видя дали ще се оправи нещо защото на самата помпа ми се струва че е изхварляло нафта отдолу на авансатора може ви уплатненията са се разяли поне се надявам да в така! Днес като спрях почна да работи като на 3 цилиндъра да трака изкара яко черен дим като настъпих малко да отпуши! Това е че колата го прави избирателно няма как да стане докато правя диагностиката защото по мойте наблюдения го прави след по дълаг път при самото спиране!
        Със това тракане и черен пушек много ми прилича да губиш датчик,кой обаче е въпрос,а отговора е с три възможности: датчик колянов вал; датчик умна дюза;авансатор!

        Коментар


          #5
          Започнах и черен пушек да искарвам като почне да присецва и да работи като трактор и я изфорсирам искарва яко черен пушек и се оправя всичко иначе докато присецва само бял пушек! Ще чакам заплата и ще хода да права качествена диагностика друг избор нямам! През това време мисля да си рециклирам 1 авансатор дето се търкаля в багажника поне да изключа 1 от вазможностите! Въпреки че си мисля че е точно той причината както е измито покраи него на помпата а отстрани е мръсно само е от там споредмене проблема!

          Коментар


            #6
            Щом ти мокри авансаторния клапан, трябва да го смениш. Мисля че това е единствения ти проблем. Моя като протече, правеше същите номера. Смени го преди да влизаш в некви филми с датчици и диагностики.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Приятел не изказвай толкова крайни мнения!Толкова много съм си блъскал главата в "стената" и въпреки това не мога да отсека, причината е тази!В същото време имам претенциите че знам къде се намирам и за какво говорим! Нищо лично,просто си мисля че трябва да се въздържаме когато поставяме диагноза освен в случаите когато е 100% сигурно че не грешим,а това е доста трудно!Поздрави!

              Коментар


                #8
                Щом му подмокря авансатора, значи има проблем с него. Виждам че не задава тъпи въпроси, което ще рече че ако е от разхлабен авансатор или уплътнение, ще му направи впечатление и няма да се набутва с излишни разходи.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Имам познат на който му сълзи от авансатора.Знае кой съм и какво мога да направя и въпреки това кара така.Други странични проблеми няма според него!

                  Коментар


                    #10
                    Колега,белия пушек е недостик на гориво.Аз бих проверил първо дали има запушване по системата(резорвар и преди горивния филтър)преди да предприема смяна на авансатора.Поздрави.
                    фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                    Коментар


                      #11
                      van02 написа:
                      Колега,белия пушек е недостик на гориво.Аз бих проверил първо дали има запушване по системата(резорвар и преди горивния филтър)преди да предприема смяна на авансатора.Поздрави.
                      Освен ако не е въздух или дюза или късно впръскване (малък аванс) или....Трябва състематичен подход към проблема, като по възможност причините се изключват по логически път. Които не може логически - с тестване.

                      Коментар


                        #12
                        van02 написа:
                        Колега,белия пушек е недостик на гориво.Аз бих проверил първо дали има запушване по системата(резорвар и преди горивния филтър)преди да предприема смяна на авансатора.Поздрави.
                        Добре де, а какво е белият пушек? Щото зад мойто стило пушека беше поне 20 метра ... кво всъщност е белият пушек? Смешника дето ми правеше колата тогава, ми смени клапан високо налягане за 440 лв без труда .. но после вървеше, макар че след 3-4 дни на влажно мъгливо време направи същия проблем - 20 метра бял пушек ..та кво е белия пуешек? нафта?
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Имам познат на който му сълзи от авансатора.Знае кой съм и какво мога да направя и въпреки това кара така.Други странични проблеми няма според него!
                          Без да предизвиквам излишни спорове, ще уточня че когато ми сълзеше леко авансаторния клапан и аз си мислех че няма проблем. След като се разтече сериозно и го смених, разбрах че е имало проблем. Това от личен опит.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            авансатора се вазвали тотално намерих друг и го сложих обаче отвъртях пробката за обезвъздушаване и я загубих някаде по мотора падна сега незнам ако сложа болт там дали ще стане че такива пробка нямат в магазина!

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              specialista написа:
                              Имам познат на който му сълзи от авансатора.Знае кой съм и какво мога да направя и въпреки това кара така.Други странични проблеми няма според него!
                              Без да предизвиквам излишни спорове, ще уточня че когато ми сълзеше леко авансаторния клапан и аз си мислех че няма проблем. След като се разтече сериозно и го смених, разбрах че е имало проблем. Това от личен опит.
                              Така де ,аз съм го написал"според него"!Лично за мен има проблем,па макар и за момента да е само загуба на гориво-то не никак евтино!Поздрави!

                              Коментар

                              Working...
                              X