itan75, имаш ли идея колко струва ГНП за въпросният двигател (2.5Д) ? След като май все пак ще тествам издръжливостта и с бъркочи, бих искал да знам колко ще ми струва консумативът, в който ще се превърне въпросната помпа. Във форума на мерцедес не ме допускат за момента, така че търся мнения от друго място по въпроса с цената.
Въпроса ти друже е малко като кокошката или яйцето? Мисля,че първо ще се сблъскаш с разпръсквачите,а едва тогава с помпа.Във форума и на Мерцедес да питаш там няма да ти дадат адекватен отговор,но все пак знай,че имат 4 форума .Така или иначе теб те интерсува втора ръка ГНП.Ами тръгваш като имаш малко свободно време и питаш в няколко морги,защото все пак при всеки има пазарлък и сваляне на цените.Ето пример с мене за носачите в подраздел спирачна система.Исках да си купя два оригинални носача ТРВ да експериментирам с тях,като им отрежа с флекса долната капачка и си сменя камъните и поставя гресьорки и нови маншончета.Отивам в първата морга,която собственика го познавам и то и почват да търсят носачи.Понеже тоя тип вкарва(ше) колите/частите си от района на Пасау няма една част особенно по ходовата част да не в масивна ръжда заради лугата,която хвърлят австрийците.Изкара ми на масата два носача,с разбити тампони и заварен шарнирен болт от ръжда и ми вика 35лв на носач ,което при следващо обяснение,че мога да намеря за около 40лв с отстъпката куча марка,но все пак НОВ.Вика купи си нов,мойто е ориджинал.Отидох в другата морга питам носачи за Мареа момчето казва,че имат,но са за боклука т.е разбит е шарнирния болт. Вади ми носача гледам го като нов тампоните направо нови и без петънце ръжда.Казвам му давай носача колко пари? Ами дай 5лв.Давам 5лв после веднага в мазата центрове,бургии,метчици,гресьорки,маншончета,някол ко удара с чука по капачката отдолу да стегна болта,гресиране с такаламита и вече имах наистина оригинален оборотен носач,който спокойно мога да сложа на Ферарито за да може като сваля,моите оригинални носачи и ги дам с куриер за рециклация колата ми да не стои на трупчета.Като видях как добре се получи веднага отидох в моргата и си взех и десния носач за още 5лв.Сега за 10лв носачите,2лв и стотинки маншончетата,две гресьорки,които така или иначе имах и 4 миши опашки имам оригинални носачи,които ако гресирам на около 6 месеца,ще надживеят всеки един Фаст,Фрап,Окап,Текнород и всякакви кучи марки.За оригинално ТРВ и Лемфьордер не се наемам да давам прогнози.И твоята работа е подобна-просто питаш във всяка една морга за конкретната част.Има и друго-забелязал съм в много морги,ако вземеш повече железа и самите моргаджии не знаят коя как върви .П.П мисля,че си заслужава цената да се купи една втора употреба помпа,когато твоята изкиха при положение,че не си дал и стотинка за гориво.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Рокамбол, добре, ама дали двигателят на C220D е същият, какъвто търся аз, а именно 2.5 чист дизел с редова ГНП ?
Двигателя е 2.2 95к.с. Аз просто давам пример за цени, тъй като по една случайност, тези дни търсих помпа за това животно. Предполагам, че за 2.5 цените са горе-долу такива. Просто като ориентир.А като лично мнение, не бих си взел 20 годишна кола, каквито и предимства има, особено когато за същите пари мога да взема "немаркова" кола на 9-11г. Ти си знаеш.
specialista написа:
Мисля че грешите! На C и на E 220Д помпата е EPIC на LUCAS!!!...
Не става дума за модели, просто ориентировачни цени. И да, на C220D помпата е LUCAS.
Кажи какво си закъсал с такава помпа?Знам ги много добре и няма ядове за ремонта!Не знам да ли знаеш но и те са два модела.Ако искаш повече информация пиши на лични че тук не е удобно,а и не е интересна тази помпа за останалите участници.Поздрави!
....Кажи какво си закъсал с такава помпа?Знам ги много добре и няма ядове за ремонта!Не знам да ли знаеш но и те са два модела.Ако искаш повече информация пиши на лични че тук не е удобно,а и не е интересна тази помпа за останалите участници.Поздрави!
В интерес на истината, първо за теб се сетих. Аз традиционно не се занимавам с дизели, обикновено препращам при друг човек. Тук, обаче става дума за близък приятел и проявих малко повече активност. /Едно отклонение - извинявам се на автора на темата, че я използвам, но смятам, че и той, и всички останали ще натрупат още малко знания и опит./Колата в момента е ОК, това, което знам, че е сменена помпата с такава от друг модел на Мерцедес и НЕ е Лукас. Срещу сумата от 200лв. Всичко. С един компромис - моментно заглъхване при превключване от 3-та на 4-та и обратно. Автоматик е. Първото, което ми каза моя човек е, че сега помпата е изцяло механична Когато науча пълни подробности и видя с очите си какво е направено, ще ти дам инфо на ЛС, предполагам ще ти е интересно.
Без проблем се слага помпа от двигател например на W201 /190-ка/. Всичко, което го е имало по колата като електроника го изхвърляш - компютъра и всички датчици към него. Може и да ползваш дюзите, които са ти на колата, но на мен лично не ми хареса как върви с тях. Тези коли са си доста тромави, а с тази механична помпа стават още по-тромави - като например все едно караш 250Д на W124, но това за теб май не е проблем. Имал съм "удоволствието" да карам такава кола с присадена помпа на приятел и това са ми впечатленията.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Знам какво правят колегите! Слагат от старите механични помпи.Колкото съм виждал такива направени нито една не е като хората.Все по нещо има куца,обаче собственика доволен щото се отървал от електрониката която е служила на колата поне 15г. за които са минали поне 500000км.Много са ми странни тази група хора.Хем искат да карат МБ хем да не дават пари за поддръжка!Навремето се опитваха да прекарат дявола във въздуха като слагаха различни карбуратори по колите.Сума ти време за опити и пари за какво ли не ,а така и не попаднах на нещо което хем да върви хем да не гори!Така е и с тази помпа,не си признават за разхода,щото го е яд!Поздрави!
Карам от 5 години пунто 1,7 тд-71 коня.Този мотор се вгражда от 1994 до 1996 г на пунто.Той също има две модификации-69 к.с и 71 к.с като на външен вид са еднакви.Тези магаренца за пунтака са достатъчни, пъргава е няма никаква електроника с изключение на подгревателната ел схема-реле и т.н.Същия мотор 1,7 тд с 63 к.с се вгражда на пунто от 1997 до 1999г.Почти няма разлика между тези мотори относно електрониката.Мисля че горивните им филтри на тези с 63 к.с са малко по различни с датчици за вода в нафтата.Лично аз избрах този автомобил поради тази причина че е опростена от към електроника и има всички екстри-клима, абс, еърбег.Само според мен недостатъка на този атмосферен дизел е сравнително големия разход на нафта в града-във Варна стига до 8л/100км, извън градско е около 5л/100км ако караш 100-110 км/ч.Максималната скорост за моя модел е 163 км/ч, който се постигат безпроблемно, даже аз съм вдигал 170 км/ч (сигурно е имало попътен вятър :D ) Не бих ти препоръчал чистия дизел 1,7 Д на пунто МК1-голяма мъка е особено с климатик неще хич да върви.Това е от мен!
Карам от 5 години пунто 1,7 тд-71 коня.Този мотор се вгражда от 1994 до 1996 г на пунто.Той също има две модификации-69 к.с и 71 к.с като на външен вид са еднакви.Тези магаренца за пунтака са достатъчни, пъргава е няма никаква електроника с изключение на подгревателната ел схема-реле и т.н.Същия мотор 1,7 тд с 63 к.с се вгражда на пунто от 1997 до 1999г.Почти няма разлика между тези мотори относно електрониката.Мисля че горивните им филтри на тези с 63 к.с са малко по различни с датчици за вода в нафтата.Лично аз избрах този автомобил поради тази причина че е опростена от към електроника и има всички екстри-клима, абс, еърбег.Само според мен недостатъка на този атмосферен дизел е сравнително големия разход на нафта в града-във Варна стига до 8л/100км, извън градско е около 5л/100км ако караш 100-110 км/ч.Максималната скорост за моя модел е 163 км/ч, който се постигат безпроблемно, даже аз съм вдигал 170 км/ч (сигурно е имало попътен вятър :D ) Не бих ти препоръчал чистия дизел 1,7 Д на пунто МК1-голяма мъка е особено с климатик неще хич да върви.Това е от мен!
Приятел,на две места пишеш че караш ТД а в същото време го наричаш атмосверен!Надявам се е случайно.Нищо лично просто едно уточнение.Поздрави!
Знам какво правят колегите! Слагат от старите механични помпи.Колкото съм виждал такива направени нито една не е като хората.Все по нещо има куца,обаче собственика доволен щото се отървал от електрониката която е служила на колата поне 15г. за които са минали поне 500000км.Много са ми странни тази група хора.Хем искат да карат МБ хем да не дават пари за поддръжка!Навремето се опитваха да прекарат дявола във въздуха като слагаха различни карбуратори по колите.Сума ти време за опити и пари за какво ли не ,а така и не попаднах на нещо което хем да върви хем да не гори!Така е и с тази помпа,не си признават за разхода,щото го е яд!Поздрави!
Ами няма какво да добавя. Точно това е направено по Бенц-а. Единственото, което са му казали е, че помпата пак е от МБ, по стар модел, че не е Лукас и повече ядове няма да има, а за потъването между предавките, цитирам "по добре така да си остане, ще свикнеш, другия вариант е срещу много пари.." Това е.Не знам, сигурно греша, но помпата силно ми заприлича на такава от Крома. Понеже съм си играл с такава (едно време на Регата-та я присадих), та нещо много позната ми се видя
А не не, чакайте. Аз не съм против електрониката, като цяло съм на кантар. Мнението ми е, че електрониката трябва да подпомага шофьора, а не да го замества (да взема решения вместо него). Но това е друг спор за друга тема. Тук питам за по-малко електроника, единствено за да мога да карам на всякаква гняс, до която се докопам. Ако някой каже, че 1.9ТД на дедрата може да работи така - никакъв мерцедес. Взимам първата запазена дедра комби дизел и правя каквото е нужно за да карам дълго време с въпросните смеси. Обаче до тук никой не го потвърди, а е доказано, че МБ (и по-специално за мен 124/Е250,300) могат да работят така. Още повече, че 4матик на 124-ката лично на мен страшно много ми допада. Автоматик или ръчни скорости - все тая, но да е 4матик. Затова и се насочих засега към МБ. До тук той отговаря най-много на нуждите ми. Варианта с евтин "кенеф" отпадна по разбираеми причини.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Знам какво правят колегите! Слагат от старите механични помпи.Колкото съм виждал такива направени нито една не е като хората.Все по нещо има куца,обаче собственика доволен щото се отървал от електрониката която е служила на колата поне 15г. за които са минали поне 500000км.Много са ми странни тази група хора.Хем искат да карат МБ хем да не дават пари за поддръжка!Навремето се опитваха да прекарат дявола във въздуха като слагаха различни карбуратори по колите.Сума ти време за опити и пари за какво ли не ,а така и не попаднах на нещо което хем да върви хем да не гори!Така е и с тази помпа,не си признават за разхода,щото го е яд!Поздрави!
Ами няма какво да добавя. Точно това е направено по Бенц-а. Единственото, което са му казали е, че помпата пак е от МБ, по стар модел, че не е Лукас и повече ядове няма да има, а за потъването между предавките, цитирам "по добре така да си остане, ще свикнеш, другия вариант е срещу много пари.." Това е.Не знам, сигурно греша, но помпата силно ми заприлича на такава от Крома. Понеже съм си играл с такава (едно време на Регата-та я присадих), та нещо много позната ми се видя
Едва ли ти е позната тази помпа.Казва се ЕПИК на Лукас и е с изцяло ел. управление.А щом е автоматик колата ще си има проблеми с предавките .На старите МБ имаше връзка механична между помпата и кутията.По някаква причина казваха на кутията какъв е товара на мотора чрез натиснатия педал.Тук обаче ако кутията се нуждае от подобна информация то трябва някой контролер да го прави,а за да го направи коректно трябва да има синхронизация между контролера на мотора и този на кутията.Сам се сещаш че няма как да стане с механичната помпа.Питай го какво е направил със оригиналната помпа и какво смята да прави със нея???Поздрави!
Здравей,Относно ДЕДРА 1.9ТДС карам такава от близо 4 години. Никакви проблеми откъм качеството на горивото и работата намотора и ГНП. Ефтина поддръжка, пък са и за без пари. Взимай смело.
Здравей,Относно ДЕДРА 1.9ТДС карам такава от близо 4 години. Никакви проблеми откъм качеството на горивото и работата намотора и ГНП. Ефтина поддръжка, пък са и за без пари. Взимай смело.
Аз когато я исках нямаше как да си я позволя,за това и съм със компромиса :D !Да ме извиняват колегите,но автомобила е прекрасен въпреки не популярността си!!! И това го казвам независимо с какъв мотор е оборудван автомобила!
Коментар