Да, ама доколкото видях в епер, всички ползват по-новата помпа, която има някакъв електромагнитен клапан. Темпра 1.9ТД обаче я няма тази джаджа (пак според епер) Иии... да, май ме видяхте в мерцедес 190 92г.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Аз определено не те виждам в МБ!1.Това че е с редова помпа не значи че не се повреждат!2.Всичко по поддръжката струва като за МБ!3.МБ 190 на тия години сигурно вече е на милион км.Как мислиш защо го продават?4.Въпреки всичко казано мотора си иска неговото иначе зимата е паметник(казвам го от преки наблюдения)!5.На последно място казвам че лично аз не се чувствам комфортно на местото на водача на 190.Имам чувството че главата ми опира в тавана и ми е тясно,не знам защо.При 180 това усещане го няма!Поздрави!
Ще видим. Засега съм силно наклонен точно към 190, или в краен случай, ако жената много се размрънка за комби - 124. За комфорта вътре... не знам, не съм се возил и не мога да кажа нищо. км на двигателя много много не ме притеасняват, тези машини се славят с безпроблемно минаване на 1 000 000км. А и едва ли ще е на толкова.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Аз съм за Палио - моето е комби , но може и двувратка да вземеш. Много им паднаха цените вече, а са нови и запазени, имат климатик - повече не ти трябва. Здраво окачване за нашите пътища. Аз вече карам 4-ри години такъв дизел и нямам ядове с него - пали си и зиме и лете. Като не го настъпваш пада много разхода. Но съм и за мерцедес 124 - тази кола е пословична със своята издържливост - затова е и спряна от производство .
Аа така... ето това мнение ще ми бъде много полезно!! 10х.А на 190-ката мерцедес, ГНП-то не е ли като на 124, т.е. да ми свърши работа с бъркочите?[/quote]Сега,аз да питам нещо в темата ти конкретно теб нали може? Казваш,че искаш прост дизел да го караш с бъркочи.Нали не е тайна да споделиш точно с какво искаш да експлоатираш този дизелов двигател.Карал ли си досега на бъркочи някакъв дизел независимо на кой прител,познат,роднина и т.н.И ако отговора е ДА каква е била съответно колата и бъркочите.Въпроса ми е понеже приятел има Форд Ескорт 1.8 дизел 1991г.За нищо не става тоя дробсармалник и го остави тука пред блока да хваща прахоляк,като съответно ми вика даже ме моли да го паля от време на време и да го карам да не му падне акумулатора и гумите и т.н,защото има още две коли и не му се занимава с тази.Въпроса ми е че малко го е карал на хидравлично масло,но от това по евтиното жълтото руско МХЛ32,което се използва за кранове,крикове хидрвлични и т.н.Въпроса е ще върви ли на такова масло,някой колега да е карал на 100% само такова масло в резервоара и за по знаещите какво може да се очаква от експлоатацията само на такова масло.За олио,трансформаторно масло,двигателно масло знам карал съм много морги и нищо им няма.Въпроса ми е конкретно от хидравличното масло,какво може да се очаква?
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Разбира се че може да питаш, още повече, че можеш и много полезно инфо да дадеш За този форд.. доколкото знам от приятел, става да се кара с много неща, различни от дизел. Единствено трябва да му се подменят горивните маркучи, тъй като не държат на киселини, а олиото от тигана е силно киселинно, както е окислено и отработеното моторно масло. Аз лично, мисля да карам мерцедеса на отработено двигателно масло. Покрай нас има много сервизи, 2 са специализирани за масло и смятана му, и предполагам няма да имам проблем да си намирам такава течност. Същият този приятел (той е и монтьор), е карал голф2 на моторно масло, каза че няма ядове (затова и се бях насочил към него). Обаче хидравлично масло... не знам. Не би трябвало да има проблеми, ако издържат гумените уплатнения, но аз лично не бих рискувал. Хидравличното масло е силен разтворител, а и то не е точно масло, за смазване. Може да няма проблем, а може и да прецака някои гумички. Може би е добре да се сипва да се покара малко на такова, за да се прочисти системата от разни гадости, защото както казах - силен разтворител. Обаче за постоянно - не знам, може би не е удачно. Преди години тъста ми е наливал хидравлично масло в обикновеното такова в картера, за да прави профилактика на москвича си. Каза, че измивало всякакви нагари и отлагания. От там съдя, че не е желателно да се сипва такава течност в резервоара. Ама знам ли...И има корекция в желанието ми за покупка на автомобил: вече гледам 124 (седан или комби - все тая). По-просторна е, по-комфортна, и има много повече бройки с климатик Оглеждам се за 250D. Правилно ли съм се насочил? Този двг се слави с пословичната си издръжливост. А и като гледам цените на частите - не са много скъпи, съизмерими са с тези на ланчията от подписа.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Разбира се че може да питаш, още повече, че можеш и много полезно инфо да дадеш За този форд.. доколкото знам от приятел, става да се кара с много неща, различни от дизел. Единствено трябва да му се подменят горивните маркучи, тъй като не държат на киселини, а олиото от тигана е силно киселинно, както е окислено и отработеното моторно масло. Аз лично, мисля да карам мерцедеса на отработено двигателно масло. Покрай нас има много сервизи, 2 са специализирани за масло и смятана му, и предполагам няма да имам проблем да си намирам такава течност. Същият този приятел (той е и монтьор), е карал голф2 на моторно масло, каза че няма ядове (затова и се бях насочил към него). Обаче хидравлично масло... не знам. Не би трябвало да има проблеми, ако издържат гумените уплатнения, но аз лично не бих рискувал. Хидравличното масло е силен разтворител, а и то не е точно масло, за смазване. Може да няма проблем, а може и да прецака някои гумички. Може би е добре да се сипва да се покара малко на такова, за да се прочисти системата от разни гадости, защото както казах - силен разтворител. Обаче за постоянно - не знам, може би не е удачно. Преди години тъста ми е наливал хидравлично масло в обикновеното такова в картера, за да прави профилактика на москвича си. Каза, че измивало всякакви нагари и отлагания. От там съдя, че не е желателно да се сипва такава течност в резервоара. Ама знам ли...И има корекция в желанието ми за покупка на автомобил: вече гледам 124 (седан или комби - все тая). По-просторна е, по-комфортна, и има много повече бройки с климатик Оглеждам се за 250D. Правилно ли съм се насочил? Този двг се слави с пословичната си издръжливост. А и като гледам цените на частите - не са много скъпи, съизмерими са с тези на ланчията от подписа.
Аз на мойто Ферари(1.9жтд) като си дойде от Италия му пуснах старото масло и сложих чисто нов маслен филтър.После му налях 5 хидравлично масло и оставих мотора да поработи 10-15 минути на празен ход.После отново отвих новия маслен филтър и го изхвърлих,като цвета в него на маслото беше ако не черен то вече клонящ към черното.Отвих пробката на картера и оттам изтече също черно масло като не завих веднага пробката,а я оставих за следващия ден,за да може и капките хидравлично да изтекат.След наливането на вече новото скъпо двигателно масло мина доста време докато почернее,а не както правят във всяка една масларница-отвиват пробката и още старото двигателно масло неизтекло и бързат да завият,защото другия клиент чака.Така веднага особенно на дизелов мотор новото свежо масло веднага си почернява .На поставения от теб въпрос-да Мерцедес 124 с петака мотор е добър избор,но има едно голямо "НО".Сега уточняваш,че искаш да го караш само на отработено двигателно масло и то от сервизи нали така? Мога да те уверя,че в тези канали,където пускат маслата има не само масло,а каквото си пожелаеш-антифриз стар,вода,пикня на някой от работниците,нафта,бензин,мръсни парцали,а бе всичко за което се сетиш.В такъв случай незнам наистина колко ще изкара като километри и най-здравия механично мотор.Не се знае,кога ще му запекът дюзите и поради многото механични примеси в маслото на колко време,ще сменяш горивен филтър.Още повече искам да снимаш клип,колко и с какъв цвят,ще пуши през ауспуха,но мисля че ще хвърлиш мъгла,на всякакви останали в експоатация Трабанти,Вартбурзи,Икаруси и прочие допотопна техника.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Е то маслото ще го филтрирам преди да го налея, няма да слагам с всичката гнус, която има вътре. За примесите... не се бях замислил. Ще търся тогава "доверен" сервиз. Но задължително ще минава една филтрация, поне да няма големи механични боклуци. За пушенето зад мен... ако е правилно дозирано маслото не вярвам да има нещо по-различно в сравнение с нафтата. Поне този момък каза, че видимо от ауспуха няма разлика между отработено масло и нафта.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Е то маслото ще го филтрирам преди да го налея, няма да слагам с всичката гнус, която има вътре. За примесите... не се бях замислил. Ще търся тогава "доверен" сервиз. Но задължително ще минава една филтрация, поне да няма големи механични боклуци. За пушенето зад мен... ако е правилно дозирано маслото не вярвам да има нещо по-различно в сравнение с нафтата. Поне този момък каза, че видимо от ауспуха няма разлика между отработено масло и нафта.
Ако ще и филтрация чрез крегинг :D да правиш,не можеш да отделиш антифризите,водите и другите не говорим за механини примеси.Повярвай работил съм доста години в Лукойл и си имам известна представа от горива(не се хваля да не прозвучи като хвалба евнтуално).Вариант е ако наистина са твои познати и то много добри да им оставяш отрязани шишета от минерална вода 10литра и направо да го събираш от там,но не виждама,ако сервиза е много натоварен как ще стане.Незнам наистина и да е абсолютно чисто изгрялото масло само по себе си има толкова агресивни киселини,нагари и прочие вътре в него и за колко време ще издаде багажа помпата пък било то и на Мерцедес.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Е стига де, тамън се навих значи Трябва да проверя какви са РН-то на нафтата и на отработеното масло (в къщи имам "чисто" отработено масло, в едни туби). Тогава ще има повече светлина по въпроса дали ще замине бързо помпата.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
itan75, имаш ли идея колко струва ГНП за въпросният двигател (2.5Д) ? След като май все пак ще тествам издръжливостта и с бъркочи, бих искал да знам колко ще ми струва консумативът, в който ще се превърне въпросната помпа. Във форума на мерцедес не ме допускат за момента, така че търся мнения от друго място по въпроса с цената.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
itan75, имаш ли идея колко струва ГНП за въпросният двигател (2.5Д) ? След като май все пак ще тествам издръжливостта и с бъркочи, бих искал да знам колко ще ми струва консумативът, в който ще се превърне въпросната помпа. Във форума на мерцедес не ме допускат за момента, така че търся мнения от друго място по въпроса с цената.
Помпа за С220D е с цена 3000лв, нова и 800лв рециклирана. Става дума за магазинна мрежа, не от частно лице или втора ръка. Информацията ми е съвсем топла.
Мисля че грешите! На C и на E 220Д помпата е EPIC на LUCAS!!!Там има невероятни цени за части!!!Иначе за ремонта няма ядове!Поздрави!п.с. 2.5 е с електронна редова помапа.а 2.9 е с електронна роторно разпределителна на Бошпо новото поколение няма помпа без електроникаостаналите са по-новите комънреал.
Рокамбол, добре, ама дали двигателят на C220D е същият, какъвто търся аз, а именно 2.5 чист дизел с редова ГНП ?
Двигателя е 2.2 95к.с. Аз просто давам пример за цени, тъй като по една случайност, тези дни търсих помпа за това животно. Предполагам, че за 2.5 цените са горе-долу такива. Просто като ориентир.А като лично мнение, не бих си взел 20 годишна кола, каквито и предимства има, особено когато за същите пари мога да взема "немаркова" кола на 9-11г. Ти си знаеш.
specialista написа:
Мисля че грешите! На C и на E 220Д помпата е EPIC на LUCAS!!!...
Не става дума за модели, просто ориентировачни цени. И да, на C220D помпата е LUCAS.
Коментар