Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на топъл двигател ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на топъл двигател ТД100

    Колата ми пали горе долу добре сутрин на студено(пуши бяло и се тресе но пали от раз) но при по топъл двигател въртя по сумати време и няма палене.Проблема се появи постепенно и не е прегрявана.Възможно ли е сама да загуби центровка нещо или някакъв датчик за свещите да не ги кара да греят когато е по топла?Мерси предварително на отзовалите се
    Fiat Bravo TD100

    #2
    Re: Проблем с паленето на топъл двигател ТД100

    mito_vr написа:
    Колата ми пали горе долу добре сутрин на студено(пуши бяло и се тресе но пали от раз) но при по топъл двигател въртя по сумати време и няма палене.Проблема се появи постепенно и не е прегрявана.Възможно ли е сама да загуби центровка нещо или някакъв датчик за свещите да не ги кара да греят когато е по топла?Мерси предварително на отзовалите се
    Като е топла се опитва да закъснее още и за това не пали.Това е само предположение,но и това което пишеш ме води право на там.Най-вероятно центровката ти (статичната) не е където трябва да бъде,и от там.Както гледам описаното тя и на студено не е както трябва.Може проблема да излезе и друг,но в общи линии свързан с началото на подаване на горивото.Успех!

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с паленето на топъл двигател ТД100

      specialista написа:
      mito_vr написа:
      Колата ми пали горе долу добре сутрин на студено(пуши бяло и се тресе но пали от раз) но при по топъл двигател въртя по сумати време и няма палене.Проблема се появи постепенно и не е прегрявана.Възможно ли е сама да загуби центровка нещо или някакъв датчик за свещите да не ги кара да греят когато е по топла?Мерси предварително на отзовалите се
      Като е топла се опитва да закъснее още и за това не пали.Това е само предположение,но и това което пишеш ме води право на там.Най-вероятно центровката ти (статичната) не е където трябва да бъде,и от там.Както гледам описаното тя и на студено не е както трябва.Може проблема да излезе и друг,но в общи линии свързан с началото на подаване на горивото.Успех!
      и аз имам някакви съмнения относно центровката но възможно ли е да се размести сама?
      Fiat Bravo TD100

      Коментар


        #4
        Не би трябвало!Ако сама се е разместила е възможно да е прескочила зъб или да е мръднало от болтовете на зъбното колело! И в двата случая вина за това има този който я е пипал преди това!Успех!

        Коментар


          #5
          Преди месец го имах това на Ланча Либра бензин.Студена пали, топла не! И гасне в движение когато е загряла.Четене по форумите и самодиагностика с екускана - датчик колянов вал (crank shaft sensor fault).Смених го и се оправи.Сега имам СЪЩИЯ филм на Пунто 1,9Д; 60коня. Има го и на ЖТД-тата. Само името на сензора е различен, а някои имат и на разпределителните валове (фазов датчик).Грешка: P0322 - Rpm sensor ...Търся го къде е физически, че ще се сменя. Ще пиша като го открия.Дано съм бил полезен.
          Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
          Lancia Lybra SW 1,9JTD

          Коментар


            #6
            koceto_8 написа:
            ...Търся го къде е физически, че ще се сменя. Ще пиша като го открия.Дано съм бил полезен.
            Търсения от теб датчик(CKP) е монтиран на блока, в сглобката със скорстната кутия, в дясно(гледайки пред колата) от основата на масломерната пръчка.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Да оказа се от центровката,но как се е разместила сама нз след като беше направена перфектно.Зъбното колело на коляновия вал със шпонка ли е има ли шанс там да се преебе нещо като при фолксвагените
              Fiat Bravo TD100

              Коментар


                #8
                Колеги извинявам се за некомпетентния ми въпрос,но наистина нямам никакво свободно време да се ровя по форуми,пък камо ли да закарам колата на масйтор.(работя от понеделник до неделя на обяд,пътувам до работа и обратно 35км и колата ми трябва).Не пали на топъл двигател.Колата е типо 1,6 , има газ,но нито на газ нито на бензин не пали когато е топла.Като консумативи ,което можете да се сетите е сменено.диагностика газ бензин 4 пъти за 2месеца.Дайте съвет какво може да е , и къде евентуално може да се намира при мен този датчик на коляновия вал и как да разбера дали е от него.В много деикатна ситуация съм, в неделя следбяд когато е единствената ми почивка, нито магазин за авточасти има работещ,нито пък ще си изгубя малкото свободно време да карам колата по майстори (пък и майстор работещ в неделя е пишман майстор според мен).Моля ви за предположения,че явно ще карам някой познат да ми купува части от магазина и вечер ще се мъча сам да сменям каквото и да било.Благодаря на отзовалите сеPS : объркал съм раздела,моля администраторите да изтрият или преместят коментара

                Коментар

                Working...
                X