Искам да попитам тази турбина става ли на 1.9 Браво 105 коня, говоря за VNT турбината незнам дали има гейт, ама ако става кажете и ако някой продава да се обади, има ли негативни последици върху мотора, какво да очаквам като дефект. Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбина от 2.4 JTD на 1.9 ?!?
Collapse
X
-
Ми,кажи от кой точно модел е турбината.Доста са 2.4JTD разновидностите Сега хем е ВНТ турбината пък хем има гейт От Мареа 2.4 е Ихи с гейт турбината-не е ВНТОт Алфа 2.4 136 коня е Гарет ВНТ но не се управлява от ЕКУ-тоОт Алфа и Ланчиа 2.4 140 и 150 коня са си ВНТ турбини Гарет,нямат гейт Какво значи ще стане ли на Бравото?Нито една от тези турбини няма да стане без доработка и преправяне.ПС: Абе ти нали ми беше писал(на 15 февруари) че си го напомпал яко Бравото,цитирам : "вдигнато налягане в рейла,по-голяма кубатура дюзи,турбина от 2.4 със скъсен гейт на 1.5 бара до 4900 об.,намален й е лаг-а,челен кулер с 2 литра по-голям от заводския,конусен филтър K&N,портната глава .."Ко,стана?Да не е било да си си мислил да го напомпаш така?Беше ми обещал и дино графика на пролет.Още чакам.Да не ме забравиш.
-
колега аз имам турбо от стило жтд,карам си бравото с него.перфектно е ,направил съм му баипас тъи-като тд няма управление за тази турбина.но мога да ти кажа че ако е мн.голяма турбината и трябва повече време за да достигне нужните обороти.ако имаш интерес може да поговорим иначе турбото е гарет 1749В.
Коментар
-
ами турбината се управлява от клапан който работи с вакум и се управлява от компа.само че тд и жтд на фиат нямат такава ВНТ турбина и следователно няма какво да я растоварва.решението-на охлува на турбото до серийния номер има плоска част ,която е предвидена за др.управление (на налягане)разбира се е отлят цял,та ссваля се турбото и се пробива плоската част на охлува с бургия 4,8мм. и се навива резба М6.свалянето се налага,защото все пак не искаме да попаднат стружки в лопатките.навива се щуцер и се слага клапан който работи на налягане и това е.този тип турбо работи от максимално затворени лопатки на геометрията и стандартно монтирана комп. а управлява кога и колко да надуваа при тд и жтд няма,затова с този клапан(на налягане)регулирането става лесно и при натоварване лопатките се отварят и изгорелите газове излизат с по малко налягане и от там налягането на турбото също.това е
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар