аз имам генерация на ф76 само с средно гърне и без катализатор разликата е огромна колата върви като луда
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой с 1,9 ТД да е махал катализатора?
Collapse
X
-
Ако ти е скапано горенето ще се запуши и катализатора. Когато имаш правилно изгаряне в цилиндрите, сажди почти не се образуват. Като нямаш излишък на сажди няма да се запуши катализатора. Естествено е да има положителен ефект, ако разкараш запушен катализатор, но на негово място трябва да се постави гърне, което оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, каквото и един нов катализатор. Колегата Ви го каза, и аз го казах, ама неисе, има големи разбирачи тук и аз се прекланям пред невежеството.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Катализатора оказва определено съпротивление на изгорелите газове. Всяка промяна в съпротивлението на изпускателната система, оказва отрицателен ефект върху работата на ДВГ. Ако го махнеш, трябва да поставиш на негово място гърне което да оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, ако искаш да си запазиш ДВГ по-дълго. Но според мен е най добре да сложиш каквото си махнал, т.е. нов катализатор. Естествено, ако твоя е запушен. Всякакви изказвания, че без катализатор върви повече, или пък с ония пръщящи гърнета, се дължат на самовнушения.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
На бравата ТД100 и махнахме катализатора преди седмица има няма. Сменихме го с тръба...вървежа определено се подбри...нито пуши повече нито трака повече..просто върви някак по леко...подобен е ефекта и при стилото...преди ден манах и неговия катализатор и съм доволен от резултата макар и не чак толкова осезаем както при бравата... ПС. През катализатора на бавата неможеше да се види нищо...беше си яко задръстен...При стилото се виждаше малко светлинка, но като цяло и той си беше задръстен...все пак е на почти 200к км...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
На Мареата не съм го махал ,но вчера го демонтирах да го проверя.Резултата беше ,че през него се вижда дветлина по цялата пита която не е нарушена никъде.Колата е най вероятно на около 350000 км.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:На Мареата не съм го махал ,но вчера го демонтирах да го проверя.Резултата беше ,че през него се вижда дветлина по цялата пита която не е нарушена никъде.Колата е най вероятно на около 350000 км.leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:Tornado написа:На Мареата не съм го махал ,но вчера го демонтирах да го проверя.Резултата беше ,че през него се вижда дветлина по цялата пита която не е нарушена никъде.Колата е най вероятно на около 350000 км.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:ами добрата работа на ДВГ е свързана с подръжка, оттам не цапа катализатора поне аз така си мисля за тези километри, освен ако не е свалян често и не е мит...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
cokata_23 написа:Сигурно няма и да сменяш, дизела не страда от генерация за разлика от бензина. На 23 годишния ми дизелов форд няма нищо изгнило или сменяноFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
eh4ev07 написа:Колеги не е разликата "от какъв" а "на какъв" автомобил ще е генерацията. А ако е на газ дори и по бързо гние заради повечето отделян конденз.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар