Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой с 1,9 ТД да е махал катализатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tomito9902 написа:
    И аз мисля точно така , няма как да отпушиш изхода на газовете и да не работи по-добре двигателя , тъй като катализатора е монтиран само и единствено за екология , иначе на негово място щеше да си има нормално гърне!
    По тази логика направо да се махне генерацията чак от главата. Да ама не се маха.Не се маха защото си има други причини. Газовете изпадат в резонанс и този резонанс помага за тяхното излизане..........А това където отиваш в първият гараж където правят гърнета и на мястото на катализатора слагат гърне което отговаря като размер..... е най голямата глупост.

    Коментар


      #17
      Нещо не си прочел правилно , аз не съм казал да се слага гърне с размер на катализатора , а казах че ако не беше екологичната норма щяха да монтират гърне вместо него!И за какъв резонанс изобщо ми говориш при положение че катализатора е запушен ?Мислиш ли , че изобщо движението на газовете е такова каквото трябва да е?И никой не е казал да се маха генерацията от главата още ! Съмнявам се да ти кажа , че на теб ако ти се запуши катализатора , ще го махнеш и на негово место ще дадеш 600 лева за нов катализатор!
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        tomito9902 написа:
        И аз мисля точно така , няма как да отпушиш изхода на газовете и да не работи по-добре двигателя , тъй като катализатора е монтиран само и единствено за екология , иначе на негово място щеше да си има нормално гърне!
        По тази логика направо да се махне генерацията чак от главата. Да ама не се маха.Не се маха защото си има други причини. Газовете изпадат в резонанс и този резонанс помага за тяхното излизане..........А това където отиваш в първият гараж където правят гърнета и на мястото на катализатора слагат гърне което отговаря като размер..... е най голямата глупост.
        Това с резонанса на изгорелите газове го забрави изцяло особенно при турбодизелите и още повече с една тръба излизаща от 4-те изпускателни порта на главата.Няма нищо по-добро за един двигател от нулево съпротивление на изпускателния тракт.Останалото са изисквания на екологичните организации и стандарти в автомобилостроенето.Резонанса се използва основно при бензинови двигатели форсирани по геометрична степен на сгъстяване Е=12 и по обороти и пак не е напълно доказано кое има повече ефект-плетеницата от изпускателни тръби за всеки цилиндър,която всяка създава допълнително съпротивление на газовете или единствена широка с по-малко съпротивление.Спомням си навремето като се състезавах с Ладите колко много и изключително внимание се обръщаше на изпускателния тракт.Полиране и увеличаване портовете на главата,като полирането беше по примитивен начин с една електрическа дрелка с маркуче закрепено за патронника и първо камъни за полиране с различни ситностти.После с по едра шкурка,накрая с най-финната.Като се увеличат по този начин портовете на главата вече оригиналната гарнитура между главата и изпускателния колектор идват малки отворите и и се поддават навтре.Това създава страхотно аеродинамично съпротивление и трябва изключително точно да се изреже по новите портове на главата.Ако ги изрежеш повече поради макар и малката получила се вдлъбнатинка между порответе и колектора газовете пак създават изключително съпротивление.Отделно после дни наред съм си играл с полирането пак със дрелката,камъчетата и шкурката за финал за изключително полиране на чугунения изпускателен колектор и премахването на следите от леярския пясък останали при изливането на колектора,от там на гарнитурата между него и тръбите.Играл съм си около 10 дена да полирам и напасна една глава и после пуснеш се на едно състезание и мотора му изскочи биелата или главата малко дето е отъняла не издържи и айде пак наново всичко Търси блок от Лада 1600,глава и почвай всичко наново.Та с една дума,на този всичкия труд на тунинг компании,любители и всякакви други манияци,които искат най-доброто от своя мотор тука се намериха някои колеги дето отдавна твърдят,че ТРЯБВА ДА СЕ УВЕЛИчИ СЪПРОТИВЛЕНИЕТО за да си работел мотора както е излязал от завода .Някои даже твърдят,че видиш ли с ЕГР-а пък още повече се развървявала торпилата и по-малко пушела :D .Труда и изследванията на доста хора и студия отиват по-дяволите с една отсечена дума! ОФФтопик!Първата ми работа като си взех Ферарито беше описаната процедура по-горе+ сваляне на цялата генерация от турбината надолу и направата и с доста по-широки тръби докрая без гърнета.За желаещите "зелени" собственици на планетата цялата ми система ЕГР без изключение стои в една торба в мазето заедно с вакуумния клапан,който като нов струва точно 225лв,а другия с гъбката е 296лв и то не на БОш,а на импровизирана марка ХОФЕР.Давам ги на половин цена идеално са запазени и почистени,така че перфектно във всеки един режим на мотора ще връщат всеки изгорял газ до последния атом в цилиндрите на и без това старите ни и позадръстени каляски с позапушен бял дроб(разбирай всмукателен колектор).
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #19
          Е защо си си играл, след като е можело да постигнеш нулево съпротивление като махнеш всичко от главата натам. Защо ония глупавите точно на състезателни автомобили не махат всичко ами си играят да правят тръби, конуси и какво ле не по изпускателната система.Какво значение има дали е дизел или бензин, резонанса си е резонанс.................

          Коментар


            #20
            Май пак не правиш разлика между кола с турбо и без.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              vsd написа:
              Май пак не правиш разлика между кола с турбо и без.
              Знаеш ли автомобил с турбина и без генерация Аз знам автомобил с турбина и конусна генерация от началото до края. Сега пак ли ще ме убеждаваш, че тия от cosworth не разбират и е трябвало да сложат права тръба.Това, че някой си някъде се е заврял под някой автомобил който е бил с права тръба и решил, че "бегачките" трябва да са така Видяла жабата, че подковават коня и тя се наредила

              Коментар


                #22
                chaveto написа:
                Е защо си си играл, след като е можело да постигнеш нулево съпротивление като махнеш всичко от главата натам. Защо ония глупавите точно на състезателни автомобили не махат всичко ами си играят да правят тръби, конуси и какво ле не по изпускателната система.Какво значение има дали е дизел или бензин, резонанса си е резонанс.................
                Баси стига ве не предполагах,че може да ми зададеш толко глупав въпрос.Ами не се маха всичко от главата натам,защото всичкия огнен език дето излиза от портовете на главите ще запали всичко в двигателния отсек,отделно температурата на въздуха необходим за двигателя ще се повиши и заедно с изгорелите газове двигателя,ако няма да спре то поне ще се задуши и т.н и т.н.Не си ли виждал,ако си ходил на такива състезания поне на Илия Царски къв пламък излиза от огромната широка тръба на ауспуха по 1-2 метра.И си играя и винаги ще си играя,защото искам всичко до последната точица по колата ми да е ток и жица.
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #23
                  chaveto написа:
                  vsd написа:
                  Май пак не правиш разлика между кола с турбо и без.
                  Знаеш ли автомобил с турбина и без генерация Аз знам автомобил с турбина и конусна генерация от началото до края. Сега пак ли ще ме убеждаваш, че тия от cosworth не разбират и е трябвало да сложат права тръба.Това, че някой си някъде се е заврял под някой автомобил който е бил с права тръба и решил, че "бегачките" трябва да са така Видяла жабата, че подковават коня и тя се наредила
                  Нищо не съм те убеждавал, май нещо се обърка. Итан ти го е написал, като махнеш тръбите от главата, нали след половин час ще пукнеш от изгорелите газове които ще влизат в купето, отделно дето ще запалиш всичко около колекторите.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    Не се карайте за глупости. Тук не става въпрос за бутиков автомобил от формула 1, говорим за сериен автомобил, на който като му намалиш съпротивлението на изпускателната система, ще му прецакаш целия работен режим и ще се сдуха доста по-бързо от нормалното. Същото важи и ако увеличиш съпротивлението. А дали е дизел, бензин, със или без турбина не е от такова значение.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Dido_Lyubenov написа:
                      А дали е дизел, бензин, със или без турбина не е от такова значение.
                      цццц

                      Коментар


                        #26
                        Dido_Lyubenov написа:
                        говорим за сериен автомобил, на който като му намалиш съпротивлението на изпускателната система, ще му прецакаш целия работен режим и ще се сдуха доста по-бързо от нормалното.А дали е дизел, бензин, със или без турбина не е от такова значение.
                        Колега в някаква ужасна грешка си.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #27
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            vsd написа:
                            Нищо не съм те убеждавал, май нещо се обърка. Итан ти го е написал, като махнеш тръбите от главата, нали след половин час ще пукнеш от изгорелите газове които ще влизат в купето, отделно дето ще запалиш всичко около колекторите.
                            Аз нищо не съм се объркал, вие сте объркани като си мислите, че като сложите права генерация и всичко е на 6Всяко едно нещо се изчислява, ако беше така лесно нямаше да има хиляди видове гърнета........За махането на всичко е ясно, че ще има проблем, но ти като си правил всичките неща...... пак си си оставил тръбите до отзад. Защо не ги изкара до праговете и да скъсиш разстоянието, само не ми казвай, че си направил точно така.Има едни америкасни мотоциклети, въпросните производители си имат собствена лаборатория която да изследва как влиза въздуха и как излизат газовете..............та там с една промяна на нещо от този сорт хората увеличават с по 10к.с и отгоре.

                            Коментар


                              #29
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                Махни го и веднага ще усетиш разлика в вървенето на автомобила За ТД 100 -> махнахме го и сложихме на неговото място права тръба . Като я запалихме пушеше доста . Изкарахме я и я продухахме 5-6 километра и пушенето се нормализира Поздрави

                                Коментар

                                Working...
                                X