Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 ремап - кой, къде, колко?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD105 ремап - кой, къде, колко?

    Колеги, търся някой надежден човек, който да ми мапне бравото. Има ли колеги от форума, които се занимават с това? Ако може да споделите кой ви е мапвал колите, къде /в кой град/ и колко ви е струвало?
    for every action, there is a reaction
    for every cause, there is an effect
    for every beginning, there is an end
    because once fate is set in motion
    it cannot be stopped... or can it?

    #2
    кола

    Първо ква ти е идеята не върви ли колата с кой двигател е Мислиш ли че че 5-10 к.с ще ти свършат работа
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Първо ква ти е идеята не върви ли колата с кой двигател е Мислиш ли че че 5-10 к.с ще ти свършат работа
      След добър ремап колега, колата вдига повече от 5-10 коня, а и по-важното е вдигането на въртящият момент, кривата се променя доста. ЖТД 105 на браво е доста урязано откъм въртящ момент за разлика от същия мотор при алфа и при ланчия. Естествено и маховик,съединител са по-зле И най-хубавото е, че досадното замисляне при около 2200-2500 след ремапа ще изчезне! Колега действай смело!
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #4
        кола

        Kещо такова ли едвали да е вярно на 100% *Модерирано*иначе има и на много по ниска цена
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Тези цени са направо жив обир Но май е по-добре да му ги пратиш на лично!
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #6
            кола

            Ми това е ако се дават още 500-600лв то е все едно да се смени колата иначе това го дават КС преди КС след Nm преди Nm следFiat Bravo 1.9 JTD 100 кс 100 130 200 260Fiat Bravo 1.9 JTD 105 кс 105 138 200 270Fiat Bravo 1.9 JTD 115 кс 115 150 255 335Fiat Bravo 1.9 JTD 150 кс 150 180 305 380
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              малко тромаво ми идва жтд-токолкото мнения изчетох, хората все не могат да си познаят колите след ремап, а не намерих нито 1 тема, в която по-конкретно да е описано кой и за колко им е вършил ремапаслизам от бензинова кола 200 нютона и 150 коня на купе под 1 тон, а тези нютони при бравото по каталог идват при 1500 оборота.... а аз някак си не ги усещам
              for every action, there is a reaction
              for every cause, there is an effect
              for every beginning, there is an end
              because once fate is set in motion
              it cannot be stopped... or can it?

              Коментар


                #8
                Сега,ти от 150 коня на 105 незнам какво искаш да получиш.Аз съм с ремам и бих казал че карам друга кола!Проблема бе че след ремапа,съединителя взе да буксува и се наложи смяна,но не съжалявам.Колата стана много по динамична,лесна за каране и пъргава-абе друго си е.Кои и за какви пари-на лични :D .Разхода не съм го засичал,но не виждам разлика-ама то сега все си я припомпвам.
                Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  Ти си в варна Тони КЕЛЕША тои е твоя човек а моито жтд след ремап трагна да му пада и разхода ама нали сме си тапанари надух ме турбото на 2 бара и стана мазало саединител маховик и кутия на едно от простотия

                  Коментар

                  Working...
                  X