Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с JTD инжектори!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с JTD инжектори!!!

    Здравейте колеги.днес реших да сменявам дюзите на двигателя с други които взех от колега от форума.дръпнах малко инфо от темата на Емзо и взех си гидорията и започнах.смених4,3,2 и на 1-тата забелязах проблем.като свалих дюзата забелязах че е като ръждявала, но не беше ръжда а самата дюза не се уплътнява добре с медната пластина отдоло и изпуска при възпламеняването на горивото (изпуска пламък нагоре около дюзата, малко но все пак изпуска от компресията на цилиндъра) .... и както обикновенно Иван реши да се направи на майстор и вика "ще го натегна малко повече за да легне по-добре" ..... колкото добра идеята толкова и тъпа !!!!При натягането се омазах и скъсах болта на снимката .... дайте идеи какво да правя .... болта не е скъсан целия, част от него стои и има 3 - 3,5 навивки резба.Въпроса ми е: тоя болт сменява ли се ?има ли начин да се извади, или побългари по някакъв начин,и ако може дайте идея как да оправя медната шайба на 1-ви цилиндър така че да не изпуска компресия!
    Прикачени файлове
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    За дифтунката: Нагряваш я до червено и после веднага във вода. Така медта се отпуска.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #3
      Дишай дълбоко - сменя се Трябва ти шпилко изваждач и нова шпилка, повече инфо от Airfan ))
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Въпроса е тоя болт дали не е шпилка евентуално да я развиеш и да я смениш с нова по дълга.Опа той колегата е писал вече

        Коментар


          #5
          Купи си нови дифтунги и ги смени всичките.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Вместо да охлажда във вода нова дифтунга, аз знам че го правят някой в масло(старо двигателно), а причината е, че не знам каква е разликата във вода и в масло.

            Коментар


              #7
              Емо ще спя спокойно тая вечер.Благодаря на всички колеги за мненията. Утре ще взема нови дифтунги и ще оправя шпилката. Айде лека вечер на всички ... отивам да пия 2-3 бири ... съветвам и вие да направите същото
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                nelegalniq написа:
                Вместо да охлажда във вода нова дифтунга, аз знам че го правят някой в масло(старо двигателно), а причината е, че не знам каква е разликата във вода и в масло.
                Разликата е в скоростта на охлаждане и по-точно в количеството топлина, което може да поеме едната течност и другата, в единица обем. При различни видове обработка на стомана се налага охлаждане във вода, при друг вид - в масло, понякога е комбинирано. Така стоманата придобива различна структура на кристалната решетка и на едно място е много твърда и крехка, на друго може да е по-мека, но пък по-еластична. Типичен пример е шлосерски чук - там където се удря с него е охладен във вода, а там, където е дръжката му - в маслоВъв вода стоманата се охлажда със скорост около 300 градуса в секунда на милиметър дълбочина в метала, а в маслото - с около 30 градуса в секунда на милиметър.

                Коментар


                  #9
                  Щом е останало от шпилката, навиваш една гайка колкото може, ако не може слагаш с един размер по голяма. След това внимателно заваряваш гайката за шпилката и внимателно развиваш, изчакай хубаво да изстине, но не охлаждай принудително. Това за мен е най лесният начин за развиване.По този начин развивам всичко което е наравно и по някой път навътре, но тогава започвам внимателно да наварявам скъсаното и докато стине се удря с чука. Така докато получи височина да се завари нещо друго за него и да се развие.

                  Коментар


                    #10
                    Понеже един колега се опита на л.с. да ме бъзикне, че нямало такова, цитирам:
                    животно шпилкоизваждач
                    Да вземе малко да се ограмоти:http://intertechnic.bg/index.php?p=p...88вместо да се гъбарка .....
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      малко развитие по темата.... днес взех комплект "шпилкоразвивач" и развих шпилката .... направи ми впечатление че шпилката е с различна резба (по-едра) от страна на държача на дюзата кадето я бях скъсал. Този проблем го разреших.и следователно веднага се появи друг ..... без да искам счупих вакуум моторчето на ЕГР клапата .... в което влизат 2 маркучлета ....едното е от клапата на ЕГР а другото идва от към разширителния съд за картерните газове.смених също и дебитомера и тръгнах да правя тест как върви ... и ..... о чудо .... СКОПАН КОН .... няма никои .... следователно за проба разкачих дебитомера ... и мааааалко по добре се държеше ... но няма нищо общо с преди да сменям дюзите и дебитомера .... (като натисна педала на газта оборотите се качват супер бавно нагоре ... а преди не беше така !!!!)Малко ме съмнява дюзите да са развалени ... и затова питам: възможно ли е вакум моторчето да скопва така двигателя ....??????
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Аз си реших проблемът с този инструмента после монтирах нова оригинална шпилка, която си закупих от Александър Ауто. Имам и оригинални нови гайки.

                        Коментар


                          #13
                          Airfan аз също използвах същия инстромент .... много лесно се разви шпилката .... но за разлика от теб не купух нова оригинална шпилка а резнах един болт и побългарих малко двигателя ... все пак всичко е ОК в крайна сметка .... проблема с варвежа го фиксирах ... оказа се че новия (стар) дебитомер който взех от колега от форума всъщност е по-дефектен и от моя ... интереното е че с новия не отчита грешка на компютъра .... но пък за сметка натова колата е като скопан кон ... така че си върнах моя дебитомер ... колкото до моторчето на ЕГРа, поиграх си малко с поялника и малко пластмаса и стана като ново Темата приключи, благодаря на всички колеги за помощта .... модернаторите могат да и слагат КЛЮЧ
                          AUDI 1.8 20V TURBO
                          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            nelegalniq написа:
                            Вместо да охлажда във вода нова дифтунга, аз знам че го правят някой в масло(старо двигателно), а причината е, че не знам каква е разликата във вода и в масло.
                            Разликата е в скоростта на охлаждане и по-точно в количеството топлина, което може да поеме едната течност и другата, в единица обем. При различни видове обработка на стомана се налага охлаждане във вода, при друг вид - в масло, понякога е комбинирано. Така стоманата придобива различна структура на кристалната решетка и на едно място е много твърда и крехка, на друго може да е по-мека, но пък по-еластична. Типичен пример е шлосерски чук - там където се удря с него е охладен във вода, а там, където е дръжката му - в маслоВъв вода стоманата се охлажда със скорост около 300 градуса в секунда на милиметър дълбочина в метала, а в маслото - с около 30 градуса в секунда на милиметър.
                            Който е учил задълбочено съпромат знае! Полезна информация колега
                            emzo написа:
                            Понеже един колега се опита на л.с. да ме бъзикне, че нямало такова, цитирам:
                            животно шпилкоизваждач
                            Да вземе малко да се ограмоти:http://intertechnic.bg/index.php?p=p...88вместо да се гъбарка .....
                            Имаме такива в сервиза и не вършат всеки път работа, особено ако е стегнало здраво ...
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              #15
                              S.W.A.T. написа:
                              Имаме такива в сервиза и не вършат всеки път работа, особено ако е стегнало здраво ...
                              На тези проблема е, че когато го навиваш и това което се опитваш да извадиш не тръгва....... започва да се раздува и да затяга още повече.

                              Коментар

                              Working...
                              X