Здравейте колеги.днес реших да сменявам дюзите на двигателя с други които взех от колега от форума.дръпнах малко инфо от темата на Емзо и взех си гидорията и започнах.смених4,3,2 и на 1-тата забелязах проблем.като свалих дюзата забелязах че е като ръждявала, но не беше ръжда а самата дюза не се уплътнява добре с медната пластина отдоло и изпуска при възпламеняването на горивото (изпуска пламък нагоре около дюзата, малко но все пак изпуска от компресията на цилиндъра) .... и както обикновенно Иван реши да се направи на майстор и вика "ще го натегна малко повече за да легне по-добре" ..... колкото добра идеята толкова и тъпа !!!!При натягането се омазах и скъсах болта на снимката .... дайте идеи какво да правя .... болта не е скъсан целия, част от него стои и има 3 - 3,5 навивки резба.Въпроса ми е: тоя болт сменява ли се ?има ли начин да се извади, или побългари по някакъв начин,и ако може дайте идея как да оправя медната шайба на 1-ви цилиндър така че да не изпуска компресия!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с JTD инжектори!!!
Collapse
X
-
Емо ще спя спокойно тая вечер.Благодаря на всички колеги за мненията. Утре ще взема нови дифтунги и ще оправя шпилката. Айде лека вечер на всички ... отивам да пия 2-3 бири ... съветвам и вие да направите същотоAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
nelegalniq написа:Вместо да охлажда във вода нова дифтунга, аз знам че го правят някой в масло(старо двигателно), а причината е, че не знам каква е разликата във вода и в масло.
Коментар
-
Щом е останало от шпилката, навиваш една гайка колкото може, ако не може слагаш с един размер по голяма. След това внимателно заваряваш гайката за шпилката и внимателно развиваш, изчакай хубаво да изстине, но не охлаждай принудително. Това за мен е най лесният начин за развиване.По този начин развивам всичко което е наравно и по някой път навътре, но тогава започвам внимателно да наварявам скъсаното и докато стине се удря с чука. Така докато получи височина да се завари нещо друго за него и да се развие.
Коментар
-
Понеже един колега се опита на л.с. да ме бъзикне, че нямало такова, цитирам:животно шпилкоизваждачF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
малко развитие по темата.... днес взех комплект "шпилкоразвивач" и развих шпилката .... направи ми впечатление че шпилката е с различна резба (по-едра) от страна на държача на дюзата кадето я бях скъсал. Този проблем го разреших.и следователно веднага се появи друг ..... без да искам счупих вакуум моторчето на ЕГР клапата .... в което влизат 2 маркучлета ....едното е от клапата на ЕГР а другото идва от към разширителния съд за картерните газове.смених също и дебитомера и тръгнах да правя тест как върви ... и ..... о чудо .... СКОПАН КОН .... няма никои .... следователно за проба разкачих дебитомера ... и мааааалко по добре се държеше ... но няма нищо общо с преди да сменям дюзите и дебитомера .... (като натисна педала на газта оборотите се качват супер бавно нагоре ... а преди не беше така !!!!)Малко ме съмнява дюзите да са развалени ... и затова питам: възможно ли е вакум моторчето да скопва така двигателя ....??????AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Airfan аз също използвах същия инстромент .... много лесно се разви шпилката .... но за разлика от теб не купух нова оригинална шпилка а резнах един болт и побългарих малко двигателя ... все пак всичко е ОК в крайна сметка .... проблема с варвежа го фиксирах ... оказа се че новия (стар) дебитомер който взех от колега от форума всъщност е по-дефектен и от моя ... интереното е че с новия не отчита грешка на компютъра .... но пък за сметка натова колата е като скопан кон ... така че си върнах моя дебитомер ... колкото до моторчето на ЕГРа, поиграх си малко с поялника и малко пластмаса и стана като ново Темата приключи, благодаря на всички колеги за помощта .... модернаторите могат да и слагат КЛЮЧAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ogi28b написа:nelegalniq написа:Вместо да охлажда във вода нова дифтунга, аз знам че го правят някой в масло(старо двигателно), а причината е, че не знам каква е разликата във вода и в масло.emzo написа:Понеже един колега се опита на л.с. да ме бъзикне, че нямало такова, цитирам:животно шпилкоизваждач'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар