Със демонтаж на ГНП-то,сваляне и разглобяване на коректора,смяна на мембраните,монтаж и изпитване на стенд,монтаж на колата!Това е ,успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO TD 100 ВДИГА САМА ОБОРОТИТЕ ДО 6000
Collapse
X
-
specialista написа:Надявам се си разбрал за кой маркуч говоря,откачаш го и го запушваш.Запуши и щуцера му.Ако изчезне само форсирането ще обвиним мембраните в коректора.даже като изключиш маркуча можеш да не го затапваш, ами към него да прикрепиш някакво шише и да караш така.От там не трябва и капка нафта да капне.Успех!!!
Коментар
-
angellss написа:specialista написа:Той казва 6000 ,а колко са били ?!Няма как да се разберат нито пък дали и какви поражения са станали.Не желаното форсиране ако не е от масло,може да е само от корекора на турбото.Извади и запуши сигналния маркуч и ако изчезне проблема мога да ти кажа и как се решава.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар