ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ!КАКТО СИ КАРАХ СЪС 100КМ И СЛЕД КАТО ПУСНАХ ПЕДАЛА ИЗВЕДНЪЖ КОЛАТА ЗАПОЧНА САМА ДА СЕ ФОРСИРА И СТИГНА ДО 6000 ОБОРОТА!КОНСУЛТИРАХ СЕ НЯКОИ МАЙСТОРИ-ЕДНИ КАЗВАТ ЗАСМУКАЛА Е МАСЛО ПРЕЗ ВЪЗДУШНИЯ ФИЛТЪР-НЕ Е ТАКА,ДРУГИ ОТДАВАТ ПРОБЛЕМА НА ТУРБОТО-НО СЛЕД ТОВА И НА НИСКИ ОБОРОТИ ЗАПОЧНА ПАК ДА СЕ ФОРСИРА!МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КЪДЕ ДА ТЪРСИМ ПРОБЛЕМА!И ДАЛИ ИМА НЕЩО ОБЩО АВАНСАТОРНИЯ КЛАПАН С ПРОБЛЕМА/СМЕНЯХ ГО ПРЕДИ ГОДИНА/1.6. Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст".Не трябва да се използват голям брой emoticons, главни букви (постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН)"Модераторски екип на fiat-bg.org"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO TD 100 ВДИГА САМА ОБОРОТИТЕ ДО 6000
Collapse
X
-
specialista написа:Той казва 6000 ,а колко са били ?!Няма как да се разберат нито пък дали и какви поражения са станали.Не желаното форсиране ако не е от масло,може да е само от корекора на турбото.Извади и запуши сигналния маркуч и ако изчезне проблема мога да ти кажа и как се решава.
Коментар
-
послушай колегата,не става въпрос колко масло има в двигателя а колко има в турбопътищата,ако им много масло се пали и нама какво да го загаси.по-новите дизели са снабдени с дросел и като загасиш мотора спира притока на кислород.направи това което ти е писал и провери за наличие на масло във всмукателната система.
Коментар
-
marinavtom написа:послушай колегата,не става въпрос колко масло има в двигателя а колко има в турбопътищата,ако им много масло се пали и нама какво да го загаси.по-новите дизели са снабдени с дросел и като загасиш мотора спира притока на кислород.направи това което ти е писал и провери за наличие на масло във всмукателната система.
Коментар
-
specialista написа:marinavtom написа:послушай колегата,не става въпрос колко масло има в двигателя а колко има в турбопътищата,ако им много масло се пали и нама какво да го загаси.по-новите дизели са снабдени с дросел и като загасиш мотора спира притока на кислород.направи това което ти е писал и провери за наличие на масло във всмукателната система.
Коментар
-
Надявам се си разбрал за кой маркуч говоря,откачаш го и го запушваш.Запуши и щуцера му.Ако изчезне само форсирането ще обвиним мембраните в коректора.даже като изключиш маркуча можеш да не го затапваш, ами към него да прикрепиш някакво шише и да караш така.От там не трябва и капка нафта да капне.Успех!!!
Коментар
-
specialista написа:Той казва 6000 ,а колко са били ?!Няма как да се разберат нито пък дали и какви поражения са станали.Не желаното форсиране ако не е от масло,може да е само от корекора на турбото.Извади и запуши сигналния маркуч и ако изчезне проблема мога да ти кажа и как се решава.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар