Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRAVO TD 100 ВДИГА САМА ОБОРОТИТЕ ДО 6000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BRAVO TD 100 ВДИГА САМА ОБОРОТИТЕ ДО 6000

    ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ!КАКТО СИ КАРАХ СЪС 100КМ И СЛЕД КАТО ПУСНАХ ПЕДАЛА ИЗВЕДНЪЖ КОЛАТА ЗАПОЧНА САМА ДА СЕ ФОРСИРА И СТИГНА ДО 6000 ОБОРОТА!КОНСУЛТИРАХ СЕ НЯКОИ МАЙСТОРИ-ЕДНИ КАЗВАТ ЗАСМУКАЛА Е МАСЛО ПРЕЗ ВЪЗДУШНИЯ ФИЛТЪР-НЕ Е ТАКА,ДРУГИ ОТДАВАТ ПРОБЛЕМА НА ТУРБОТО-НО СЛЕД ТОВА И НА НИСКИ ОБОРОТИ ЗАПОЧНА ПАК ДА СЕ ФОРСИРА!МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КЪДЕ ДА ТЪРСИМ ПРОБЛЕМА!И ДАЛИ ИМА НЕЩО ОБЩО АВАНСАТОРНИЯ КЛАПАН С ПРОБЛЕМА/СМЕНЯХ ГО ПРЕДИ ГОДИНА/1.6. Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст".Не трябва да се използват голям брой emoticons, главни букви (постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН)"Модераторски екип на fiat-bg.org"

    #2
    Отзад пуши ли и ако да какъв цвят?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      Колега от Габрово от който купих ГНП за моята спомена за същото вдигане на оборотите и се оказало счупен бренер/Пламъкозащитна подложка/ на един от цилиндрите.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        ДАЛИ ПУШИ ЛИ?

        Geraka написа:
        Отзад пуши ли и ако да какъв цвят?
        ПУШИ ЧЕРНО НО САМО КОГАТО ВДИГНА ОБОРОТИТЕ!

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Колега от Габрово от който купих ГНП за моята спомена за същото вдигане на оборотите и се оказало счупен бренер/Пламъкозащитна подложка/ на един от цилиндрите.
          НО АКО Е СЧУПЕН ТОЗИ БРЕНЕР,НЕ ТРЯБВА ЛИ ДА ГО ПРАВИ ПОСТОЯННО?

          Коментар


            #6
            Само мога да си представям какъв звук вади двигателя на 6000 оборота... :D
            Тря'а напиша нещо тука, нали

            Коментар


              #7
              Той казва 6000 ,а колко са били ?!Няма как да се разберат нито пък дали и какви поражения са станали.Не желаното форсиране ако не е от масло,може да е само от корекора на турбото.Извади и запуши сигналния маркуч и ако изчезне проблема мога да ти кажа и как се решава.

              Коментар


                #8
                GbGzTeaM написа:
                Само мога да си представям какъв звук вади двигателя на 6000 оборота... :D
                Звукът е страшен!А и ако знаеш за какъв черен пушек става въпрос...

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Той казва 6000 ,а колко са били ?!Няма как да се разберат нито пък дали и какви поражения са станали.Не желаното форсиране ако не е от масло,може да е само от корекора на турбото.Извади и запуши сигналния маркуч и ако изчезне проблема мога да ти кажа и как се решава.
                  Маслото е над половината на щеката.За този коректор не знам,но въпроса е там,че не го прави постоянно.От няколко дни си си я карам след форсажа и няма никакъв проблем!Въпроса ми е,може ли да се дължи на авансатора?Или нещо по електрониката?

                  Коментар


                    #10
                    НЕ!!!Казах какво да направиш!Успех!

                    Коментар


                      #11
                      послушай колегата,не става въпрос колко масло има в двигателя а колко има в турбопътищата,ако им много масло се пали и нама какво да го загаси.по-новите дизели са снабдени с дросел и като загасиш мотора спира притока на кислород.направи това което ти е писал и провери за наличие на масло във всмукателната система.

                      Коментар


                        #12
                        marinavtom написа:
                        послушай колегата,не става въпрос колко масло има в двигателя а колко има в турбопътищата,ако им много масло се пали и нама какво да го загаси.по-новите дизели са снабдени с дросел и като загасиш мотора спира притока на кислород.направи това което ти е писал и провери за наличие на масло във всмукателната система.
                        И най-добре изключи сигналния мъркуч който води към ГНП-то!

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          marinavtom написа:
                          послушай колегата,не става въпрос колко масло има в двигателя а колко има в турбопътищата,ако им много масло се пали и нама какво да го загаси.по-новите дизели са снабдени с дросел и като загасиш мотора спира притока на кислород.направи това което ти е писал и провери за наличие на масло във всмукателната система.
                          И най-добре изключи сигналния мъркуч който води към ГНП-то!
                          Имаше малко масло в турбопътищата!то означава че е изгоряло ли?И този маркуч,като го запуша така ли да стои?

                          Коментар


                            #14
                            Надявам се си разбрал за кой маркуч говоря,откачаш го и го запушваш.Запуши и щуцера му.Ако изчезне само форсирането ще обвиним мембраните в коректора.даже като изключиш маркуча можеш да не го затапваш, ами към него да прикрепиш някакво шише и да караш така.От там не трябва и капка нафта да капне.Успех!!!

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              Той казва 6000 ,а колко са били ?!Няма как да се разберат нито пък дали и какви поражения са станали.Не желаното форсиране ако не е от масло,може да е само от корекора на турбото.Извади и запуши сигналния маркуч и ако изчезне проблема мога да ти кажа и как се решава.
                              Кажи ми ако е това как се решава!Благодаря!

                              Коментар

                              Working...
                              X