Колеги поразрових се преди да пусна темата, но не открих нищо за моето питане. Значи проблема е следния(ако изобщо е проблем). Паля сутрин дизелака без никакъв проблем, пушек и т.н. ,но за около 10мин. работа на място под ауспуха става едно кафеникаво петно с диаметър около 20см. Като си сложа ръката под ауспуха и ми се полепват някакви кафяви водни капчици. Мислех си да не е конденз нещо, но времето не е чак тъй студено. Ще съм много благодарен ако някой ме светне от какво е това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кафеникаво петно под ауспуха?
Collapse
X
-
Нивото на антифриза си е ок, ама се оказа май водичка във филтъра . Сутринта отворих пробката на филтъра и напомпих два три пъти крушата да поизтече нафта, след това запалих, ама веднага угасна и трябваше да обезвъздуша, обаче за 10мин. работа под ауспуха нямаше нищо. През колко време трябва да се прави тая операция и достатъчно ли е източването на филтъра или трябва по-честа смяна с нов?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Аз моя досега несъм го източвал. Зависи откъде и каква нафта зареждаш. Сигурно има вода и в резервора. Вземи ръчна подкачваща помпа тип круша, сложи от двете страни по един маркуч и като извадиш сондата от резервоара изпомпи водата която се е събрала на дъното.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар