Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кафеникаво петно под ауспуха?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кафеникаво петно под ауспуха?

    Колеги поразрових се преди да пусна темата, но не открих нищо за моето питане. Значи проблема е следния(ако изобщо е проблем). Паля сутрин дизелака без никакъв проблем, пушек и т.н. ,но за около 10мин. работа на място под ауспуха става едно кафеникаво петно с диаметър около 20см. Като си сложа ръката под ауспуха и ми се полепват някакви кафяви водни капчици. Мислех си да не е конденз нещо, но времето не е чак тъй студено. Ще съм много благодарен ако някой ме светне от какво е това
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    Наглеждай по-често нивото на антифриза. Източи утайника на горивния филтър, може да е събрал вода.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Нивото на антифриза си е ок, ама се оказа май водичка във филтъра . Сутринта отворих пробката на филтъра и напомпих два три пъти крушата да поизтече нафта, след това запалих, ама веднага угасна и трябваше да обезвъздуша, обаче за 10мин. работа под ауспуха нямаше нищо. През колко време трябва да се прави тая операция и достатъчно ли е източването на филтъра или трябва по-честа смяна с нов?
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        Аз моя досега несъм го източвал. Зависи откъде и каква нафта зареждаш. Сигурно има вода и в резервора. Вземи ръчна подкачваща помпа тип круша, сложи от двете страни по един маркуч и като извадиш сондата от резервоара изпомпи водата която се е събрала на дъното.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар

        Working...
        X