Зравейте ,колеги!Имам проблем с Fiat Doblo 1,9 D , 46 киловата чист дизел без турбо компресор.Проблема е следния:Запалвам колата и тя гасне веднага.Понякога работи по-дълго,но от веднъж гасне.Понякога гасне дори и като и подавам газ.С други думи гасне когато си иска,без значение дали подавам газ или е на свободен ход.Гасненето е като на прекъсване на контакт или все едно я гася с ключа.ГАсненето е свързаносъс светването на MIL лампата(за проблем в упр на мотора)Щом светне лампата и мотора гасне веднага.Ако подам газ с помпене на педала работи,но щом пусна педала и край.Не се влияе от температурата.Горивната помпа е изцяло ремонтирана и рециклиране във Фиат.Сменен е датчика на коляновия вал.Сменен е дебитомера.Сменен е клапана за връщане на изгорели газове.Остават газ педал сензора и правляващото устройство(компютъра).Просто не знам вече накъде.Моля ви дайте ми някакъв съвет.Благодаря ви предварително. Александър Пухалев
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам проблем с Fiat Doblo
Collapse
X
-
Re: Имам проблем с Fiat Doblo
motoalex написа:Зравейте ,колеги!Имам проблем с Fiat Doblo 1,9 D , 46 киловата чист дизел без турбо компресор.Проблема е следния:Запалвам колата и тя гасне веднага.Понякога работи по-дълго,но от веднъж гасне.Понякога гасне дори и като и подавам газ.С други думи гасне когато си иска,без значение дали подавам газ или е на свободен ход.Гасненето е като на прекъсване на контакт или все едно я гася с ключа.ГАсненето е свързаносъс светването на MIL лампата(за проблем в упр на мотора)Щом светне лампата и мотора гасне веднага.Ако подам газ с помпене на педала работи,но щом пусна педала и край.Не се влияе от температурата.Горивната помпа е изцяло ремонтирана и рециклиране във Фиат.Сменен е датчика на коляновия вал.Сменен е дебитомера.Сменен е клапана за връщане на изгорели газове.Остават газ педал сензора и правляващото устройство(компютъра).Просто не знам вече накъде.Моля ви дайте ми някакъв съвет.Благодаря ви предварително. Александър Пухалев
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар