Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам проблем с Fiat Doblo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам проблем с Fiat Doblo

    Зравейте ,колеги!Имам проблем с Fiat Doblo 1,9 D , 46 киловата чист дизел без турбо компресор.Проблема е следния:Запалвам колата и тя гасне веднага.Понякога работи по-дълго,но от веднъж гасне.Понякога гасне дори и като и подавам газ.С други думи гасне когато си иска,без значение дали подавам газ или е на свободен ход.Гасненето е като на прекъсване на контакт или все едно я гася с ключа.ГАсненето е свързаносъс светването на MIL лампата(за проблем в упр на мотора)Щом светне лампата и мотора гасне веднага.Ако подам газ с помпене на педала работи,но щом пусна педала и край.Не се влияе от температурата.Горивната помпа е изцяло ремонтирана и рециклиране във Фиат.Сменен е датчика на коляновия вал.Сменен е дебитомера.Сменен е клапана за връщане на изгорели газове.Остават газ педал сензора и правляващото устройство(компютъра).Просто не знам вече накъде.Моля ви дайте ми някакъв съвет.Благодаря ви предварително. Александър Пухалев
    motoalex

    #2
    Доста глупости си свършил, първото нещо което е трябвало да направиш е да отидеш на диагностика!

    Коментар


      #3
      Re: Имам проблем с Fiat Doblo

      motoalex написа:
      Зравейте ,колеги!Имам проблем с Fiat Doblo 1,9 D , 46 киловата чист дизел без турбо компресор.Проблема е следния:Запалвам колата и тя гасне веднага.Понякога работи по-дълго,но от веднъж гасне.Понякога гасне дори и като и подавам газ.С други думи гасне когато си иска,без значение дали подавам газ или е на свободен ход.Гасненето е като на прекъсване на контакт или все едно я гася с ключа.ГАсненето е свързаносъс светването на MIL лампата(за проблем в упр на мотора)Щом светне лампата и мотора гасне веднага.Ако подам газ с помпене на педала работи,но щом пусна педала и край.Не се влияе от температурата.Горивната помпа е изцяло ремонтирана и рециклиране във Фиат.Сменен е датчика на коляновия вал.Сменен е дебитомера.Сменен е клапана за връщане на изгорели газове.Остават газ педал сензора и правляващото устройство(компютъра).Просто не знам вече накъде.Моля ви дайте ми някакъв съвет.Благодаря ви предварително. Александър Пухалев
      Казваш във Фиат са ти правили помпата! Защо се наложи да правят ремонт на помпата???Да не би по същата причина?Това е помата (ЕПИК) на Лукас! Тя е с изцяло електронно управление и ако някой сигнал не се хареса на контролера,Той гаси колата!!!Т.с. принудително се гаси.Този модел трудно се подава на диагностика,не че не може а си иска малко по специален софт,нали е на Лукас все пак.Но тия във Фиат си имат ексаминър така че не е проблем да четат колата и да гледат даже живи данни но ГНП-то.Говоря за търсено и намерено количество гориво,търсено и намерено положение на аванса,съпоставки и ред други за правилната диагностика.Има и малка вероятност да има проблем с доставката на гориво.Във ГНП-то е вградена доставна помпа която е за пример.Направена е по всички закони на техниката-просто е перфектна.Въпреки това във сверата на вероятностите е да има подобен проблем.И така трябва ти читава диагностика,запиши номерата и текстовете на грешките(още повече че светва и лампа) и тогава може да коментираме повече.Успех!!!

      Коментар

      Working...
      X