Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Aванс на ТД100 - ГНП Лукас.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да де, то и аз щях да позная ако бях сменил всичко под предния капак все някога щеше да се оправи. Идеята беше да се достигне научно до проблема без да се купуват излишни части. Та по исторята : След като ни изгониха от всички диагностики с цветущи реплики, се заровихме в четете с нашите иначе почти нищо неразбиращи каски. Въпрос 1 към specialista : От каде мога да си поръчам въпросния кабел ? Със софта, мисля че ще се справя да го намеря.Рано сутринта решихме, че утрото е по - мъдро от вечерта и се почна проверка на всичко което бяхме проверили. Погледнахме ангренажа. След това се направи наново проверка на вече изолираната ЕГР система. Всичко си беше постарумо. Наново мерене на клапан авансатора - същите стойности от 12-13ом-а. Колата не променяше работата си със включен или изключен клапан при запален двигател. Приехме, че работи (не ме питайте защо ). Следващ и последен тест на първа дюза. Буксата - мултицета показа 1. Разлика в работата на мотора при включване/изкючване на буксата при запален ДВГ също нямаше. Остро се осъмних в показаната 1 от уреда и се заехме да търсим друга дюза за проба. След дълги перипети намерихме други три, които показаха и трите 100.3 ом-а. Държа да отбележа, че е мерено с един и същ уред и грешка на уреда е изкючена. Смяна на дюза - 200км тестово до момента не се появява проблема. Имам обаче следния въпрос : тези 100.3 ом-а нормална стойност ли е за датчика на таз дюза и има ли тираж да варира според зависи ?

    Коментар


      #17
      Колега ама ти не обичаш много да четеш това което пишеме.бях ти писал че според мен е виновна първа дюза,защото и при мене ефекта беше същия.Акоя беше премерил още в началото щеше да я хванеш.Стойностите са 100 - 120 ома в зависимост от температурата на дюзата.Всеки проводник полупроводник или изолатор сменя активното си съпротивление в зависимост от температурата в определени граници.Такава ми е професията та знам.Дори да ти измърда съпротивлението с 5-10 ома няма нищо.Имам си вече две дюзи едната показва на студено 110 другата 105 ома.И двете си работят прекрасно.Като казваш че старата дюза ти показва 1 1 какво омове килооми мегаоми.Важното е че си си решил проблема.Щото ако се згледаш по форума всички си пишеме я за дюза я за авансатор,други па са влюбени в EGR - a,датчик на вала,ГНП общо взето това са проблемите на тези дараци.Има и други но са по редки.Пожелавам ти безаварийно каране и поздрави на Видин.(Аз съм видински зет)

      Коментар


        #18
        Здравейте съфорумци, четох доста теми но не видях точно същия проблем с на бащами мареята. Двигателя е тд 100 и от известно време колата като загрее на нормална температура двигателя почва да трака както при повреден авансатор и разбира се баща ми отиде в Бош и сложи нов авансатор, но тогава колата почна да трака още преди да загрее и дори не можеше да се движи. Сложихме си стария авансатор и колата си тръгна, но пак като загрее на 90 и почва да трака и да губи мощност.Интересното е че когато проблема се появи като изключиш двигателя и веднага пак запалиш колата си работи нормално 5-6 мин и пак почва да трака. Когато е студена си работи нормално и като стигне 90 градоса почва да трака, докато трака спира оборотомера и светва дюза на таблото.Водихме я в няколко сервиза всеки сменя по нещо но проблема не изчезва и никой не може да я оправи. Един от тях прегледа умната дюза и каза че е ок, друг сменил компютъра с друг и пак същото (според мен е компютър и са ни излъгали) едно реле са сменили и бушон. Аз направих един тест - исключих авансатора от боксата и го свързах директно към акомулатора и по този начи колата си работи нормално през цялото време но спря да работи датчика на температурата включих пак буксата на авансатора докато беше закачен и към акумолатора да видя дали не е свързан проблема и тогава нещо станааа- на таблото ми светна ключето за имобилайзер и не искаше да изгасне, когато разкача авансатора от акомулатора и го оставя в боксата имобилайзера изчезва но пък не се включват свещите и колата не пали (върти така сеедно пак има включен имобилайзер) Вече нямам никакви идеи и в момента колата не пали
        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

        Коментар


          #19
          Изгорил си компа, като си пуснал ток от акумулатора към изхода на компа за авансатора.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Не мога да повярвам!!!!Извинявам се обаче не се сдържам.На езика ми са доста остри думи към този дето си е играл да пуска ток успоредно с компютъра към авансатора.Не мога да разбера защо си троша пръстите да пиша след като цял ден със се блъскал в гаража и накрая да няма кой да прочете (ако трябва и 50стр.) от написаното във форума!!! В тази тема няколко поста нагоре съм написал кои са трите причини(ел.) които могат да доведат до това поведение на мотора!!! Намерихме тема да питаме след като и разказахме играта-нали?Ако беше попитал преди да пипаш сега щеше да си караш колата!Сега ще ти излезе в пъти по скъпо.Причинил си повреда в контролера.Той трябва да се замени или от ремонтира, а преди това е имала проблем най вероятно с датчика на коляновия вал.Това го казвам без да съм прегледал колата,така че оставям доза съмнение в думите си.Възможни са бъдещо проблеми с имобилайзера но това също се лекува.Успех!

            Коментар


              #21
              Не искам да звучи като черен хумор обаче аз предлагам на колегата да я офази тая кола примерно с 220 В 50 Хц.Примерно от близкия контакт,а не с някакви глупави 12 В.Ефекта ще е умопомрачителен.Извинявайте но не се сдържах като прочетох че е подал напрежение към авансатора идеше ми да извикам неее обаче уви.Все пак не е умрял човек я.Поправимо е.

              Коментар

              Working...
              X