Да де, то и аз щях да позная ако бях сменил всичко под предния капак
все някога щеше да се оправи. Идеята беше да се достигне научно до проблема без да се купуват излишни части. Та по исторята : След като ни изгониха от всички диагностики с цветущи реплики, се заровихме в четете с нашите иначе почти нищо неразбиращи каски. Въпрос 1 към specialista : От каде мога да си поръчам въпросния кабел ? Със софта, мисля че ще се справя да го намеря.Рано сутринта решихме, че утрото е по - мъдро от вечерта и се почна проверка на всичко което бяхме проверили. Погледнахме ангренажа. След това се направи наново проверка на вече изолираната ЕГР система. Всичко си беше постарумо. Наново мерене на клапан авансатора - същите стойности от 12-13ом-а. Колата не променяше работата си със включен или изключен клапан при запален двигател. Приехме, че работи (не ме питайте защо
). Следващ и последен тест на първа дюза. Буксата - мултицета показа 1. Разлика в работата на мотора при включване/изкючване на буксата при запален ДВГ също нямаше. Остро се осъмних в показаната 1 от уреда и се заехме да търсим друга дюза за проба. След дълги перипети намерихме други три, които показаха и трите 100.3 ом-а. Държа да отбележа, че е мерено с един и същ уред и грешка на уреда е изкючена. Смяна на дюза - 200км тестово до момента не се появява проблема. Имам обаче следния въпрос : тези 100.3 ом-а нормална стойност ли е за датчика на таз дюза и има ли тираж да варира според зависи ?
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар