Будалкат те нещо с дебитомера ... нещо друго е правено, щом има осезаема разлика във вървенето ...Покарай с новия дебитомер, после му откачи куплунга и пак пакарай така. Ще видиш. че почти няма да усетиш разлика.А смяна на горивния филтър и ревизия на помпата в резервоара е трябвало да направиш още в началото.Иначе казано - да провериш дали като включиш помпата в резервоара осигурява нужното налягане и дебит на нафта след горивния филтър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте !!! Проблем с TD 100 Bravo 98'
Collapse
X
-
-
iuly_vn написа:Нещо са те излъгали с дебитомера. Мога да постна схема на самия производител -ФИАТ, за всички датчици и тяхното предназначение. Не за първи път се занимавам с тия неща. Дебитомера не оказва влияние върху работата на двигателя, при изолиран EGR -клапан! Освен това са те излъгали и за грешките. Или нещо не си разбрала парвилно. Грешките са изтрити, а те са се появили в процеса на експлоатация. И още нещо. Дебитомера не определя количеството въздух постъпващо в двигателя, а го измерва за да се управлява правилно EGR-a. Да не са ти сменили датчика за температура на постъпващия въздух?! Той се намира над дебитомера и е от значение за работата на двигателя. Те /двата датчика/ за неоптните малко си приличат. Пък и от доста пишман майстори се бъркат. Но ако са ти сменили дебитомера, най вероятно са те излъгали за да вземат повече пари.че да понапълнят касичката.П.П. На моята кола съм го изолирал дебитомера, поради отказ. Никаква промяна в работата на мотора и според стенда и на практика. Имам диагностична програма за която писах по-горе и съм сравнявал стойностите при работа с дебитомер и без. Само се записва грешка. Така че не вярвай на майсторите си занапред.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колежке, тези добри майстори найстина са те жулнали по надолнището, Аз съм с ТД100 и имах този проблем. Просто ти трябва един лекичък ремонт на помпичката и колата ще ти е като самолет. Надявам се човека който ми я е ремонтирвал да се съгласи с мен и леко да се подсмихне. Що се отнася до дебитомера / И МАЙСТОРИТЕ СА ХОРА , И ТЕ ХЛЯБ СИРЕНЦЕ ТРЯБВА ДА ЯДАТ./ Но за датчика пред дебитомера за какво е и нали играе роля и ако е сдал багажа какво трябва да прави да ни каже iuly_vnФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Вече започвам да си мисля че всички елктрики по тия ДВГ са само да запълват място И може би ако гумаджията ти залепи предна лява гума, щото е пробита, сигурно те цака с топла бира, понеже аз като спуках гума ми лепиха задна дяснаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо, тия неща не си ги измислям аз. Погледни в мануалите, които са качени в секция download. За дебитомера е посочено какви са му функциите, както и за датчика за температура на засмукания въздух. Всъщност с последния не съм се занимавал скоро и не всичко мога да помня. Но за дебитомера е точно. Той няма функции към контрол над аванса. Колкото до тоя датчик за тенпература на въздуха, в някои двигатели се слага вграден в самия дебитомер /JTD/ и заедно с него участват в управлението му.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Не казвам че ти си ги измисляш, но това да се мери температурата на въздуха без да се взема предвид обема му... си е чиста статистика. Помисли малко и ще разбереш че някъде има грешка. Аз лично не вярвам на тази теория. Всъщност, щом ЕКУ определя кога да отвори авансаторния клапан, значи може да определи и кога да затвори. Това от своя страна означава, че по този начин коригира количеството гориво което постъпва. В противен случай, всички датчици без този който подава информация за оборотите са абсолютно безсмислени.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не казвам че ти си ги измисляш, но това да се мери температурата на въздуха без да се взема предвид обема му... си е чиста статистика. Помисли малко и ще разбереш че някъде има грешка. Аз лично не вярвам на тази теория. Всъщност, щом ЕКУ определя кога да отвори авансаторния клапан, значи може да определи и кога да затвори. Това от своя страна означава, че по този начин коригира количеството гориво което постъпва. В противен случай, всички датчици без този който подава информация за оборотите са абсолютно безсмислени.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар