Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте !!! Проблем с TD 100 Bravo 98'

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    specialista написа:
    Авансатора се ремонтира успешно стига електрически да е изправен!
    Четох противоречиви мнения относно ремонт на авнсатор, затова ще попитам възможно ли е без да се наруши бързодействието му и става ли в "домашни" условия ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Бъди сигурен че става колега! Аз няма да питам никой :D щото съм го правел много пъти и на различни марки коли! Уверявам те работят си и то от много време.Поздрави!

      Коментар


        #33
        specialista написа:
        Бъди сигурен че става колега! Аз няма да питам никой :D щото съм го правел много пъти и на различни марки коли! Уверявам те работят си и то от много време.Поздрави!
        O’K :D Моя го смених преди две години, но като се скапе и тоя, ще опитам да го ремонтирам пък каквото стане Или ще проработи или пак нов.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          твоя като се преба какви бяха симптомите ??кажете нещо повече за ремонта на авансатора
          ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

          Коментар


            #35
            Има цяла тема за това потърсия с търсачката!

            Коментар


              #36
              stangero написа:
              твоя като се преба какви бяха симптомите ??кажете нещо повече за ремонта на авансатора
              Протече нафта от него. Шурна като лейка. И от време навреме ДВГ започваше заплашително да трака.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                specialista написа:
                Не разбрах,след смяна на дебитомера грешките са изчезнали и повече не се засича грешка със авансатора ли?Нещо не се връзва?Липсата на гориво може лесно да я хванете.Хиляди пъти съм казвал ча се ползват прозрачни мъркучи преди и след филтъра,ако нужно и на други места за да се хване проблем от къде идва въздуха(ако е в него проблема),другото е запушена цедка в резервоара,найлесно се разбира като се погледне "крушата" тя се смачква при работа под товар.Авансатора се ремонтира успешно стига електрически да е изправен!
                Да след смяната на дебитомера изчезнаха всички гришки,дори и тази на авансатора.
                PND

                Коментар


                  #38
                  Те грешките са изтрити от диагностика най вероятно и сега да разбирам че въпреки всичко колата остава със основния си проблем че не иска да върви така ли?Да не чета пак цялата тема за това питам.Ще я оправим но ми дай насреща човек който знае какво прави с малко насока от моя страна.Ще се радвам ако кажеш че ти запряташ ръкави!Ако искаш повече може и на телефона но него само на лични!!!Успех!!!

                  Коментар


                    #39
                    Съжалявам,че трябва да чуете това,но........ колата се оправи след като сменихме дебитомера. Днес сложиме още един след вчерашния и определено разликата е огромна. Благодаря на всички за съветите !!!
                    PND

                    Коментар


                      #40
                      на колко оборота трябва да и идва буст на тая кола ??
                      ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

                      Коментар


                        #41
                        Petya Dacheva написа:
                        Съжалявам,че трябва да чуете това,но........ колата се оправи след като сменихме дебитомера. Днес сложиме още един след вчерашния и определено разликата е огромна. Благодаря на всички за съветите !!!
                        Опс.Още малко и да ти повярвам!

                        Коментар


                          #42
                          Простете но аз не вярвам на версията за дебитомера.Иначе ако те разбирам правилно турбината става ефективна при около 2000 оборота.Така е при мен примерно.Ти много академично се изразяваш с тоя буст - сериозна женска .

                          Коментар


                            #43
                            Нещо са те излъгали с дебитомера. Мога да постна схема на самия производител -ФИАТ, за всички датчици и тяхното предназначение. Не за първи път се занимавам с тия неща. Дебитомера не оказва влияние върху работата на двигателя, при изолиран EGR -клапан! Освен това са те излъгали и за грешките. Или нещо не си разбрала парвилно. Грешките са изтрити, а те са се появили в процеса на експлоатация. И още нещо. Дебитомера не определя количеството въздух постъпващо в двигателя, а го измерва за да се управлява правилно EGR-a. Да не са ти сменили датчика за температура на постъпващия въздух?! Той се намира над дебитомера и е от значение за работата на двигателя. Те /двата датчика/ за неоптните малко си приличат. Пък и от доста пишман майстори се бъркат. Но ако са ти сменили дебитомера, най вероятно са те излъгали за да вземат повече пари.че да понапълнят касичката.П.П. На моята кола съм го изолирал дебитомера, поради отказ. Никаква промяна в работата на мотора и според стенда и на практика. Имам диагностична програма за която писах по-горе и съм сравнявал стойностите при работа с дебитомер и без. Само се записва грешка. Така че не вярвай на майсторите си занапред.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #44
                              iuly_vn написа:
                              Нещо са те излъгали с дебитомера. Мога да постна схема на самия производител -ФИАТ, за всички датчици и тяхното предназначение. Не за първи път се занимавам с тия неща. Дебитомера не оказва влияние върху работата на двигателя, при изолиран EGR -клапан! Освен това са те излъгали и за грешките. Или нещо не си разбрала парвилно. Грешките са изтрити, а те са се появили в процеса на експлоатация. И още нещо. Дебитомера не определя количеството въздух постъпващо в двигателя, а го измерва за да се управлява правилно EGR-a. Да не са ти сменили датчика за температура на постъпващия въздух?! Той се намира над дебитомера и е от значение за работата на двигателя. Те /двата датчика/ за неоптните малко си приличат. Пък и от доста пишман майстори се бъркат. Но ако са ти сменили дебитомера, най вероятно са те излъгали за да вземат повече пари.че да понапълнят касичката.П.П. На моята кола съм го изолирал дебитомера, поради отказ. Никаква промяна в работата на мотора и според стенда и на практика. Имам диагностична програма за която писах по-горе и съм сравнявал стойностите при работа с дебитомер и без. Само се записва грешка. Така че не вярвай на майсторите си занапред.
                              Не казвам,че колата върви на самолет,но определено има промяна в поведението й! Усеща се ! Всичко друго й е ОК,само остана да сменим горивният филтър.
                              PND

                              Коментар


                                #45
                                П.П Да,всичко е сменено!Е значи не всичко е сменено.значи малко послъгваш .Другия път бъди по- искрена когато искаш помощ.

                                Коментар

                                Working...
                                X