specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте !!! Проблем с TD 100 Bravo 98'
Collapse
X
-
specialista написа:Бъди сигурен че става колега! Аз няма да питам никой :D щото съм го правел много пъти и на различни марки коли! Уверявам те работят си и то от много време.Поздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
твоя като се преба какви бяха симптомите ??кажете нещо повече за ремонта на авансатора....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
-
stangero написа:твоя като се преба какви бяха симптомите ??кажете нещо повече за ремонта на авансатораОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
specialista написа:Не разбрах,след смяна на дебитомера грешките са изчезнали и повече не се засича грешка със авансатора ли?Нещо не се връзва?Липсата на гориво може лесно да я хванете.Хиляди пъти съм казвал ча се ползват прозрачни мъркучи преди и след филтъра,ако нужно и на други места за да се хване проблем от къде идва въздуха(ако е в него проблема),другото е запушена цедка в резервоара,найлесно се разбира като се погледне "крушата" тя се смачква при работа под товар.Авансатора се ремонтира успешно стига електрически да е изправен!PND
Коментар
-
Те грешките са изтрити от диагностика най вероятно и сега да разбирам че въпреки всичко колата остава със основния си проблем че не иска да върви така ли?Да не чета пак цялата тема за това питам.Ще я оправим но ми дай насреща човек който знае какво прави с малко насока от моя страна.Ще се радвам ако кажеш че ти запряташ ръкави!Ако искаш повече може и на телефона но него само на лични!!!Успех!!!
Коментар
-
Нещо са те излъгали с дебитомера. Мога да постна схема на самия производител -ФИАТ, за всички датчици и тяхното предназначение. Не за първи път се занимавам с тия неща. Дебитомера не оказва влияние върху работата на двигателя, при изолиран EGR -клапан! Освен това са те излъгали и за грешките. Или нещо не си разбрала парвилно. Грешките са изтрити, а те са се появили в процеса на експлоатация. И още нещо. Дебитомера не определя количеството въздух постъпващо в двигателя, а го измерва за да се управлява правилно EGR-a. Да не са ти сменили датчика за температура на постъпващия въздух?! Той се намира над дебитомера и е от значение за работата на двигателя. Те /двата датчика/ за неоптните малко си приличат. Пък и от доста пишман майстори се бъркат. Но ако са ти сменили дебитомера, най вероятно са те излъгали за да вземат повече пари.че да понапълнят касичката.П.П. На моята кола съм го изолирал дебитомера, поради отказ. Никаква промяна в работата на мотора и според стенда и на практика. Имам диагностична програма за която писах по-горе и съм сравнявал стойностите при работа с дебитомер и без. Само се записва грешка. Така че не вярвай на майсторите си занапред.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Нещо са те излъгали с дебитомера. Мога да постна схема на самия производител -ФИАТ, за всички датчици и тяхното предназначение. Не за първи път се занимавам с тия неща. Дебитомера не оказва влияние върху работата на двигателя, при изолиран EGR -клапан! Освен това са те излъгали и за грешките. Или нещо не си разбрала парвилно. Грешките са изтрити, а те са се появили в процеса на експлоатация. И още нещо. Дебитомера не определя количеството въздух постъпващо в двигателя, а го измерва за да се управлява правилно EGR-a. Да не са ти сменили датчика за температура на постъпващия въздух?! Той се намира над дебитомера и е от значение за работата на двигателя. Те /двата датчика/ за неоптните малко си приличат. Пък и от доста пишман майстори се бъркат. Но ако са ти сменили дебитомера, най вероятно са те излъгали за да вземат повече пари.че да понапълнят касичката.П.П. На моята кола съм го изолирал дебитомера, поради отказ. Никаква промяна в работата на мотора и според стенда и на практика. Имам диагностична програма за която писах по-горе и съм сравнявал стойностите при работа с дебитомер и без. Само се записва грешка. Така че не вярвай на майсторите си занапред.PND
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар