Аха не съм прочел всико, извинявам се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте !!! Проблем с TD 100 Bravo 98'
Collapse
X
-
stangero написа:турбо пътищата са перфекни кулера също не испускат от никадеЕГРа си беше затапен и от двете страни вакума си му седигеита на турбината си работи перфекно затваря плътно турбото е в добро състояние и си надува прилично дори и на местокато дадеш на контакт се чува некво цъкане но е от клапанчето което управлява ЕГРаавансатора маи нещо се ебава защотото чат пат си мени оборотитепушаци няма почти никакви само на пулна гас леко черно което си е нормалнодебитомера според мен е прецакан но едвали е от него защото и при откачен дебитомер дори и чека не светка а и едвали тая кола с механична помпа може да се влия до такава степен от дебитомеранафта не тече от никаде препоръчаите някои свестен диагностик(някои като орлин с ГТтата но да се занимава с дизели) а не някои които само ще вземе 20-30 лв и ще исчисти грешките и ще каже е вие кво искате да литне ли колата се държи като чис дизел турбината си надува но не се усехша никакъф буст като я караш се едно съм откачил някои от турбо путищата но не сичко си е нареда и не ме критикуваите за правописа ТОЛКО СИ МОГАОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
не разбирам от тия фятчета имал сум само едно ГТ и това е ..... даите съвет а не ми казваите кое има значение и кое не не сум казал че помпата не се влия от дебитомера а казах че така мисла ....???....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
-
аз не видях нищо да си писал за храненето с гориво.Отворете тая пуста сонда в резервоара половин час работа е .Имал съм такъв яд с един мерцедес.А за авансатора 0- даваш контакт и се чува бззззззззззззззззззззззззт.Като загасне лампата на подгрева спира жуженето.после като запалиш пак започва може и да е прекъснато.Ей вижте стига ли и гориво на тая кола.
Коментар
-
Petya Dacheva написа:Така! Колеги,щом съм се регистрирала в тоя форум значи наистина имам проблем и това,че съм жена не ви дава право да ме елиминирате и подценявате!!! Ще ви кажа само,че едно 50% сама си обслужвам колата!!! Явно много съм сгрешила с тая регистрация тука,наистина очаквах по-коректно отношение !!! А! И... големите разбирачи мъже 4 месеца ми се смееха,като им обяснявах че колата не е това ,което трябва да бъде по показатели,докато наистина не се оказа че положението хич не е розово!!! Не казвам,че съм механик №1,но поне малко от малко отбирам! Стига с тая дискриминация !!!
Коментар
-
Пак повтарям, дебитомера влияе на двигателя колкото и цвета на колата при изолиран ЕГР. Единственото му предназначение е за работата на ЕГР-а. Авансатора е важен. Никакви прекъсвания или различно от равномерното цъкане не са допустими. "Лепне" ли авансатора - за смяна или ремонт. Ремонтите му са успешни и не скъпи в сравнение с нов.Не разбрах, постовете на колежката Петя и kolegata Stangero за една и съща кола ли се отнасят. Ако по съветите е изпълнено всичко и няма забележки, пишете за последващо. Засега без диагностика, според тия описания на проблема. На тоя двигател диагностиката ще провери единствено състоянието на датчиците. А те работят защото:-Двигателя не прекъсва има нормален шум и не свети чек контрола - датчика за обороти и датчика на 1-ва дюза са в нормата.-Не свети чек контрола - датчика за положението на газта е в ред. А тези датчици ще се видят и на диагностиката която е безсмислена в случая. Е ако ви се дават едни 30 лв не е излишна.Единствена полза от диагностика в случая е да се провери работата на авансатора и датчика за температура. Но единствената такава диагностика, ноже да стане само с един кодочетец или -Fiat ekuskan. Повечето сервизи не са и чували за него. Имаме го само колегите във форума, благодарение на колегата Yani. Тази диагностика ще свали лог файла на работата на авансатора в различни режими и по него добър диагностик може да реши дали в за смяна или не. Но авансатора може да се провери и с добър слух - никакво прекъсване лепнене а ясна и отчетилва работа при подаване на контакт. Ако всичко дотук е наред пишете. Не пропускайте и цедката в резервоара. Обърнете и внимание на жилото на газта, там където е застопорено за помпата. Дали не е изпаднала едната от двете фиксиращи скоби и като се натисне педала за газта, дали лоста на помпата стига до упор!Fiat Marea TD100
Коментар
-
javor68 написа:ей и стига с тоя EGR нали е затапен.Жената има проблем и той не е от EGR-А ако е елиминиран.Колегата Dido явно е EGR -о фил.Не се заяждам съсредоточете се върху реалната ситуация.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
колата в момента е на дягностика показва грешка дебитомер и авансатор сега ще пробват с друг дебитомер (според мен няма да се оправи) но нека пробват весе пак )искам да попитам по подробно за авансатора някоя тема да има с ремонтиране или малко да обясните .........Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
-
iuly_vn написа:Не разбрах, постовете на колежката Петя и kolegata Stangero за една и съща кола ли се отнасят. !....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
-
stangero написа:колата в момента е на дягностика показва грешка дебитомер и авансатор сега ще пробват с друг дебитомер (според мен няма да се оправи) но нека пробват весе пак )искам да попитам по подробно за авансатора някоя тема да има с ремонтиране или малко да обясните .....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И така.... стигнахме до извода,че колата не се храни добре с гориво! Всички показатели са отлични,но не иска да върви. Без дебитомера показа 3 грешки, една от грешките беше на авансатора.... след като сложихме здрав дебитомер всички гришки изчезнаха. Измерихме я дори в движение и всичко беше ОК,без мощността. Вкарва 300кг. въздух...... .но уви само с въздух не ставааа....!!!PND
Коментар
-
Не разбрах,след смяна на дебитомера грешките са изчезнали и повече не се засича грешка със авансатора ли?Нещо не се връзва?Липсата на гориво може лесно да я хванете.Хиляди пъти съм казвал ча се ползват прозрачни мъркучи преди и след филтъра,ако нужно и на други места за да се хване проблем от къде идва въздуха(ако е в него проблема),другото е запушена цедка в резервоара,найлесно се разбира като се погледне "крушата" тя се смачква при работа под товар.Авансатора се ремонтира успешно стига електрически да е изправен!
Коментар
-
вйййй вие открихте америка бе колеги,пет пъти ви писах за тая скъпа нафта.Ма вие турбо та турбо.Те тия коли вървят предимно с гориво в дадения случай с нафта.Щом сте стигнали до тоя резултат маайте по-задачата от тук нататък е лесно стига да не е ГНП пу пу да не чуе дявол,ма едва ли.Успех ви пожелавам.Аз лично с такива дизели с недостиг на гориво много съм го ял.Последния случай колата едва вдигаше 50 км./h.Дано това да е диагнозата ще се справите.Иначе авансатора миналата година беше 130 лв в AXM. аз си го купих от там че моя протече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар